1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De XBW Forza Motorsport 2 Competitie

Discussie in 'Algemeen' gestart door Gangsterdwerg, 10 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    In de 2e post staat wie met welke hulpmiddelen rijdt ;) Eigenlijk kan je stellen dat de meesten alleen ABS aan hebben staan. Natuurlijk is het, het meest skilled wanneer je scherpe tijden rijdt, zonder dat je assists gebruikt.
     
  2. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Nou meest skilled of meeste respect f*ck it als je maar snel bent vind ik.. ik rij ook met ABS en TCS, vooral de TCS probeer ik niet aan te laten slaan, dat vind ik ook wel een uitdaging gewoon net op het randje rijden en als je wel grip verliest pakt de TCS het op, toch beters :+ Ik rij ook veel constanter met TCS aan, zonder TCS is een foutje zo gemaakt en verlies je belangrijke seconden/tienden lila laters
     
  3. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Hoe meer assists je aanzet, des te sneller worden je ronde tijden ;) Dat lijkt mij nogal logisch :9 Daarom is het dus meer skilled als je goede tijden rijdt met weinig assists. Ook dat lijkt mij logisch :9
     
  4. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Het is toch veel vetter als je achterkant uitbreekt als je te vroeg op het gas gaat? :thumbs:

    Veel leuker imo...

    Volgens mij is dat niet helemaal waar hoor. Ik denk dat je zonder assists sneller kunt zijn dan met, in theorie.


    Vind het trouwens opvallend dat er helemaal Ferrari's voorkomen in dat lijstje op de eerste pagina... Dat ding is toch niet minder snel ofzo??
     
    Laatst bewerkt: 12 mei 2007
  5. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Theorie en praktijk willen nog wel eens afwijken. Ik denk dat 90% van de rijders hier sneller is met assists aan (ABS sowieso) dan wanneer ze zonder rijden. Tevens zullen ze veel constanter rijden.
     
  6. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    ik gaat voor mezelf nog wel tegendeel bewijzen, door met tcs uit net zo snelle tijd neer te zetten als met tcs, maar wat maakt het uit.. gaat er toch om wat het snelst is lijkt mij logisch ;) dan maar minder sklillez en toch ook snelle tijden :cool:
     
  7. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    @ gansterdwerg.. mijn tijd was trouwens manual! niet automatic! :)

    automatic valt helemaal niet te doen man, je komt veelste hard op die bochten af!
     
  8. Destroy81

    Destroy81 Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    Voorlopig een 59,773 met de Ford GT.
    Manual, alle hulpmiddelen uit.


    edit: nu 59,186

    Systemen aan/uit maakt voor mij niet uit aangezien ik de topvijf' en toch niet/nooit8) ga halen, maar vind het wel het leukst omdat het het meest op echt autorijden/racen lijkt met alles uit. Hoewel idd tegenwoordig alle auto's ABS hebben, dus twijfel daar nog wat over. Maar goed in theorie ben je zonder ABS sneller. En ach, zo is het tenminste een uitdaging :9 Je speelt een game toch ook nooit op easy omdat je hem dan tenminste lekker snel uitspeelt?:b:

    Maar da's puur voor mij iedereen moet 't uiteraard voor zich weten.

    Twijfel nog of ik hem ga kopen, heb nooit zoveel tijd om te gamen. Maar vind demo niet onaardig. Weet iemand of de nordschleife in de game zit?
     
    Laatst bewerkt: 13 mei 2007
  9. JeePee

    JeePee Guest

  10. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    nieuwe tijd!

    1.01.101 corvette alles aan, ook hulplijnen, wel manual transmission!

    is toch 2 seconden van mijn oude tijd er af!
     
  11. pmponer

    pmponer Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    iets verbeterd

    00.59.023 Corvette C6, Manual, geen assists
     
  13. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    nu t blijft een beetje rond de 1.1/1.2 hangen... win nu wel elke keer... vindt alleen nog steeds die penalty seconden niet helemaal fair..

    net was ik sneller in een bocht als de ford gt, ik wilde en reed sneller in de ideale lijn, uiteindelijk haal ik hem dus in, vervolgens kom ik net iets te ruim uit te bocht, schiet die gt er tussen en ramt me zo van de baan! Los van t feit da'k natuurlijk mijn kop positie kwijt ben, krijg je ook nog eens zoveel penalty seconden dat een goede tijd er al helemaal niet in zit!
     
  14. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Ford GT Automatic ABS, STM, TCS
    01.01.163
     
  15. Harro

    Harro Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Ford GT, assists aan, manual
    59.049

    Dat schakelen lukt nog voor geen meter :p
     
  16. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    ford GT
    alleen ABS aan en manual
    1:00:512

    je kan wel lekker driftend door de bochten met die ford :thumbs:
     
  17. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Beide met alles uit, wel automatic:
    [​IMG]

    [​IMG]
     
  18. Destroy81

    Destroy81 Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
  19. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    hoeveel mensen rijden hier met een stuurtje?

    ik rij zelf met het officiele microsoft stuurtje en ik moet zeggen dat dit wel erg lekker stuurt een stuk beter dan bij PGR3 :)
     
  20. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    :mad: :mad: :mad:

    Vanochtend was ik veel te vroeg wakker dus maar even achter de 360 gaan zitten voor Pinball FX. Dat ging voor geen meter dus Forza 2 maar opgestart en eens gaan kijken hoe/waar de GT lekker presteert. Na een rondje of 10 maar de gok genomen en de race herstart. De eerste 2 ronden rustig gereden en per bocht even naar de telemetry gekeken. Aan het einde van rondje 2 vol gas het rechte stuk op en met bijna 220km/h over start om aan mijn laatste rondje te beginnen.

    Nou, dat ging echt heerlijk; de GT "gleed" lekker door de bochten en op basis van mijn vorige pogingen zat ik op een schema van een lage 58'. Laatste 2 bochten, dus naar beneden en daarna naar het rechte stuk, ietsjes meer de buitenkant gekozen om de snelheid erin te houden en aan het eind van het verhaal kwam ik op een 00:57: 993 uit waarna mijn 360 het nodig vond om, jawel, vast te lopen...

    Ik heb dus geen fotootje kunnen nemen om mijn tijd te bevestigen want als je 8e binnenkomt, sta je niet op het scherm de eerste 7 seconden na het finishen. Kijk dus maar of mijn tijd (Manual, No Racing Line, voor de rest alles On) in het lijstje wordt toegevoegd.

    Maar ja, ik kijk in ieder geval enorm uit naar het volledige spel want van telemetry bekijken/lezen kan ik echt enorm genieten; moet woensdag mijn preorder-kitje op gaan halen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina