UC info//mening gevraagt

Discussie in 'Algemeen' gestart door NatureGoneWild, 6 jan 2003.

1. NatureGoneWild

NatureGoneWild Nuub on steriods!

Leuk Bevonden:
    5
    kga denk ik zo UC kope maar ik kaan geen revieuws hier vinden en wel ff een eerlijke mening a.u.b.
    en ook wat info
    1Single player is hoe en wat? :)
    2Als je nu met 3 speelt(menselijke spelers) kunne er dan bots bij?
    3kheb nu halo DoA3 Ssx tricky THPS4 is UC goed voor erbij of een andere aanrader(naast JSRF|morrowind|SC|

bij voorbaat al Ty :)

2. Maserati

Maserati Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bij vraag 3. Ik zou Splinter Cell kopen, weer is wat anders dan schieten, schieten, schieten, zelf is JSRF ook leuk, en iets goedkoper bij Bart Smit bv. ikzelf houd niet zo van UC en Timesplinters 2, liever Halo

3. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5
    Re:maserti

Een vriend van men xbox heeft et en daar leenk et dan van,dus heb hem zelf niet en haal em dan ook niet ^^,maar bedankt voor de reply

4. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb UC zelf niet maar ik kan denk ik wel je vragen beantwoorden..

1. dit spel is niet bedoelt voor single player en het is dus ook zo uitgespeeld..
    2. als je met 3+ spelers bent dan kan je er inderdaad bots bij doen maar de framerate schijnt dan lager te zijn.. hij lagt
    3. Ik zou dit spel pas kopen als xbox live hier in nederland is want dan is hij op z'n best. Het is een heel aardig spel maar het mist gewoon wat dingen ;) zo kan je niet de hoeveelheid bots instellen en loopt het spel ook langzamer dan bijv. Halo.

5. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5
    Re:claw

Thnx dan ff op zoek naar een ander spel,ik ga dan maar is door men stadke :),reply's zien niet meer nodig hoor kheb men mening ookal gevormt nu ^^

6. SyKeS1

SyKeS1 Avatarjattert

Leuk Bevonden:
    6
    UC is dus echt wel vele malen sneller en leuker met mulriplayer dan HalO. Framerate is altijd stabiel en het loopt allemaal wat sneller en met meer actie dan in HALO. vooral vanwege de bots is 2 of meer spelers al erg leuk...maar live is natuurlijk waar ie voor gemaakt is.

Laatst bewerkt: 6 jan 2003
  7. RiDaH

RiDaH Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vraag me af of deze mannetje wel eens halo met 16 players over system link heeft gespeeld want dan is uc daar niks bij

8. Clawviper

Clawviper New Member

Leuk Bevonden:
    0
    het is dit mannetje :+ en je hebt gelijk, Halo is slechter in multiplayer maar in het overal veel beter..

9. Xstyle

Xstyle Guest

Als je klaar bent met de Single Play, kan je gewoon Instant Action blijven doen, das ook verslavend

En anders kan je nog steeds online spelen en het wordt pas echt cool op 14 maart8)

echt een aanrader

10. Goldfish

Goldfish is een kutnaam

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind UC zwaar poep.
    maar ik heb eens flink nagedacht en het MOET bijna wel zijn dat ik dat spel verkeerd heb gespeeld, of dat die videotheek een beta-versie(8)) aan mij verhuurden, want ik vond UC echt zwaaaaar slecht.

maja. ik speel em denk ik nog wel een keer.

en SC is een echte aanrader vind ik.

11. Xstyle

Xstyle Guest

Maar stel je voor:

Je hebt geen goede internet verbinding voor online play, dan is deze game wel goed want je hebt genoeg bots;)

maar als je idd met 16 man Halo speelt, dan is het toch wel iets beter dan UC, maar op Internet gaat het iets moeilijker maar op LAN party's niet......

12. Xstyle

Xstyle Guest

Ik heb Buffy "verkeerd" gespeeld, ik kreeg hem nl. binnen van xbm toen ik Splinter Cell aan het spelen was;)

13. Shriko

Shriko Gamebites.nl

Leuk Bevonden:
    4
    Ik had juist het probleem dat ik eerst Buffy ging uitspelen voordat ik aan SC begon.. nou.. dat is niks! Dan moet je echt helemaal overschakelen, daarom ging ik maar JSRF doen, maar die heb ik nu ook uitgespeeld.. hmm.. morrowind en SC zie ik nog liggen :D

14. NatureGoneWild

Leuk Bevonden:
    5
    Re:Lan gamen

Lijkt me vet fun lan gamen,had ik nu maar zoveel vriende die in de xbox geintereseerd zijn(vinden game namelijk niks0 heb maar 4 vriende met interesse of die er zelf al 1 hebbe....

15. Xstyle

Xstyle Guest

Ik vond SC beter dan Buffy, misschien ook omdat ik die dus al aan het spelen was;)

maar in jouw situatie was ik toch voor SC gegaan}:]

16. The FragmaN

The FragmaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1 redelijke singleplayer
    2 multi samen met bots is gaaf (alleen in echt dikke actie gaat de framerate er vandoor)

weet de andere 2 vragen niet meer maar hij is erghh relax

17. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    TimeSplitters2 is beter dan UC
    je hebt grote single player en je heb daarnaast zelfde multiplayer als UC

18. Lars

Lars StarFucker!®

Leuk Bevonden:
    1
    een handige tip, waarschijnlijk al 20 keer langs geweest
    maar als je um koopt doe het dan als xbox live er is of 2 dagen ervoor ofzo dan kan je wat oefenen
    maar ik vond um vet tegen vallen

19. TeT NL

TeT NL THE FREAKY CLOWN

Leuk Bevonden:
    0
    multiplayer uc

uc heb ik pas gekocht, maar ik kom er maar niet achter hoe ik met meerdere mensen kan spelen, zou iemand mij kunnen helpen??

20. 100%Jean

100%Jean Guest

Grapjas, speel eens met wat meer bots en je zult zien hoe stabiel je framerate is.

Deel Deze Pagina