Was eergisteren aan het gamen met maatje en met PGR3 moest je eerst een account extra aanmaken alvorens je met z'n 2-en kan gamen. Nu na update kon maatje ook mijn account kiezen en stonden er 2x mijn gamertag boven de auto's waarvan 1 met (1) erachter. Was voorheen niet mogelijk om de account nog een keer te kiezen als deze al gekozen was.
Ik heb ook een probleem met auto login van live. auto-login instellingen staan als volgt: live staat enabled en msn disabled. het volgende gebeurt dat ik niet auto inlog op live en als ik msn weer op enabled zet gaat het wel goed , meerdere mensen met dit probleem
Kun je als je op msn gaat met de xbox ook die 'nerdtekst' weghalen achter je msn naam (de tekst die in cursief staat) Xbox360 Dashboard, online as <gamertag>
Pff wat onzinnig om je daar druk om te maken. Iedereen gamed tog wel eens? Maar denk dat dat allemaal nog wel uitgebreid wordt. Dit was de eerste update waarbij dit ingevoerd is, dan zitten er nog niet veel functies op etc. Wordt later wel weer uitgebouwd denk ik.
We worden gwn genaaid, strax is die update er pas over een maand en dan is het mss nog vette crap je weet maar nooit
Hoezo wordt je genaait? Heeft microsoft officieel een nieuwe update aangekondigd dan? Ik vroeg er toevallig nog evenjtes naar, mijn laatste gesprek met Microsoft. Ze vertelde me dat hij er niets over kon zeggen, maar dat ze wel bezig waren om te kijken of ze het zo konden doen dat je je Emailadres kon veranderen.