1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Eternal Sonata (Trusty Bell: Chopin's Dream)

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ms. Smith, 1 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Clappermander

    Clappermander R6V2

    Berichten:
    846
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een topspel is dit toch,
    adembenemende graphics en een wonderbaarlijke gameplay,
    het is allemaal zo uitgebreid dat het niet leuk meer is,
    heb er zeker een half jaar over gedaan om uit te spelen.
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    eehh game is nog geeneens uit....
     
  3. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    oh? ik wist niet dat die al uit was.
     
  4. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Klopt, ik zat ook al raar te kijken toen ik die post las. Het is nog geen eens zeker of dit spel in Europa komt. En als die komt, moeten we zeker nog een tijd wachten. Eerlijk gezegd verwacht ik hem niet voor 2008
     
  5. Remco

    Remco Guest

    waarom lul je er nu dan al over, zoek een leven...
     
  6. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Zoo, tegen wie heb je het nu? Want die opmerking van je gaat weer eens nergens over.
     
  7. Cybercon

    Cybercon Guest

    JAAAAAAAAAAAA!!! Maar snel een Jappie account aanmaken \o/ Voor diegene die nog niet weten hoe je een Japanse account moet maken: klik.

    Hoor tot dusver alleen maar positieve reacties over het spel :thumbs:
     
  8. Robincop

    Robincop Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    Om even te kopieren wat ik van de demo vond op een ander forum:

    Demo net uitgespeeld. Behoorlijk groot voor 500mb, heb er toch een klein uurtje over gedaan. Eerste indrukken zijn alleszins erg goed. Combat lijkt heel eenvoudig, maar na een tijdje merk je wel dat het een stuk verder gaat dan gewoon op de attack knop te rammen. Vooral rekening houdende met het feit dat je party level ook stijgt, waardoor de combat verandert (minder tijd om te blocken, bewegen, enz...). Grafisch valt het helemaal niet tegen. Je speelt een stuk in een mooi verlicht bos overdag en een stuk in een magisch bos 's nachts. Beiden zijn enorm sfeervol. Vooral allerlei soorten lichtjes in het 2de bos geven het een mooie magische indruk. Ook geluid draagt mooi bij tot de sfeer. Leuke muziek die totaal niet storend wordt ofzo, mooie geluidseffecten en voice zit precies ook wel goed (alhoewel je daar nog niet te veel van hoort in de demo).
    Zoals gezegd lijkt de combat eenvoudig, maar is hij behoorlijk uitgewerkt. Elk personage heeft maar 2 aanvallen tijdens de combat zelf, maar deze kunnen veranderd worden buiten de combatfase. Ook verschillen aanvallen al naargelang het personage in de schaduw staat of in het zonlicht. Hetzelfde bij de vijanden.

    Nuja, je moet het zelf maar eens spelen. Een grote demo voor maar 500mb, dus zeker de moeite om eens te proberen als je wel eens een jap rpg wilt spelen. Afwachten op de reviews, maar deze wordt normaal wel een aanschaf.
     
  9. jeroen13

    jeroen13 Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de demo net gespeeld en ik vind hem echt geweldig!!!!!koop m zeker weten, leuke gevechten, goeie graphics, mooie muziek, helemaal top!:thumbs:

    ik ging wel dood bij de eindbaas.......:+
     
  10. Cybercon

    Cybercon Guest

    Engelse voice acting?
     
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Demo wordt nu binnen gehaald!
    Hoe is met de taal gedaan?
     
  12. Cybercon

    Cybercon Guest

    Zie hierboven Kevf!

    :thumbs:

    Weet iemand trouwens een Japanse adres für mich? :)
     
  13. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Japan
    Postal Code: 150-2345
    Province: Tokyo-to
    Phone Number: 3201-3331

    Adres hoef je niet in te vullen, dit zijn de enige verplichte velden :)

    /Edit: Shit, ik sta nu ook op die pagina en je moet dus wel een adres hebben.. :+
    /Edit 2: Je kan gewoon wat verzinnen.. Ik woon ENfioewnfowenf 65 ofzo :+

    JapJoene is ready to download :cool:
     
    Laatst bewerkt: 14 mei 2007
  14. Heartbeat

    Heartbeat Active Member

    Berichten:
    523
    Leuk Bevonden:
    0
    Japan
    Postal Code: 150-2345
    Province: Tokyo-to
    Phone Number: 3201-3331

    Here you are :b:
     
  15. Cybercon

    Cybercon Guest

    Bedankt jongens, maar inmiddels heb ik al van mijn broer te horen gekregen dat je maar wat in kan vullen :emo: :+.
     
  16. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb net ook alles ingevuld. Ik heb gekozen voor een Silver account. Daarna vroegen "Weet je zeker dat je een Silver account wilt". Ik ja, keep silver. Nadat ik klaar was, stond er toch bij mn profile Membership: Gold
    Ik heb geen betalingsgegevens ingevuld ofzow, alleen een naam en adres die ik zelf verzonnen heb. Is dat normaal ofzow, dat je een paar dagen Gold hebt? Ik snap er niks van..
     
  17. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt een maand gratis Gold bij het aanmaken van een nieuw Xbox Live account he ;)
     
  18. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Echt super toffe demo. Waren ze allemaal maar zo overtuigend als deze! Ga de game bijna zeker halen. Was aangenaam verrast om te zien dat de graphics even mooi zijn als op die foto's (bij andere spellen valt dat nog wel eens tegen). Leuke combat. Wat ik wel niet helemaal begreep is het vinden van de vijanden. Meestal ren ik op goed geluk een richting uit. Is er ergens ook een indicator te zien die aangeeft waar je tegenstanders staan in het gevecht?

    Verder ziet het er allemaal heel erg sfeervol uit... zoals dat bloemenveld, heerlijk! Kleine stotteringen in de scrolling als er een stuk van het veld geladen worden, maar deze zijn zo kort dat het totaal niet storend is.

    Kan niet wachten op de reviews. :)
     
  19. Cybercon

    Cybercon Guest

    Heb de demo zojuist gespeeld en moet zeggen dat ik mijn eerste indruk toch wel erg positief is. Hetgene wat meteen opvalt bij het begin van het spel zijn de prachtige velle kleuren. Dit is zonder twijfel de meest indrukwekkende shell-shading game die ik tot dusver heb gespeeld, simpel beautiful. Het is duidelijk te zien dat dit de makers zijn van Tales of Symphonia :). Aan de battlesystem moest ik in het begin even wennen maar na verloop van tijd kreeg ik het volledig onder de knie. Vind het een pluspunt dat de battlesystem realtime is, dus niet op je beurt wachten om toe te kunnen slaan. Helaas ging ik bij de eindbaas dood door wat slordigheden van mijn kant, maar desondanks dat weet ik genoeg. Must-have.

    Oh ja, de soundtrack klinkt overigens goed :)

    @Zifnap
    De indicator heb ik ook niet kunnen spotten nee. Op zich wel jammer, maar doordat je niet over een wereldkaart loopt maar door steden vind ik dit voor mij persoonlijk niet echt een minpunt.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 mei 2007
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421

    Aha, wist niet dat het van de makers van ToS was. Maakt het alleen nog beter. Ik bedoelde eigenlijk een marker tijdens de battles. Soms kon ik beesten niet meteen zien en dan verpruts je je beurt door verkeerd te rennen. Is daar een eenvoudige manier voor om dat op te lossen? Het ronddolen in de bossen kostte mij verder geen moeite. Tis niet de eerste JRPG die ik speel hoor ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina