Forza Motorsport 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 9 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heilproeme

Heilproeme Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als je in t echt vol door de bochten gaat heb je tzelfde hoor...

2. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    Banden piepen niet als je optimaal door een bocht gaat. Piepen van de banden is pas als je grip verliest en dus tijd verliest.

3. X-Junk

X-Junk GT: Reflex Xeros

Leuk Bevonden:
    197
    Gewoon bij het laatste bordje aan de linker kant remmen , dat is volgens mij het perfecte rempunt.

4. Chrizzle

Chrizzle Active Member

Leuk Bevonden:
    756
    Ahh dankje :) Zal het onthouden. En dan kleine tikkies geven, of vol op de rem, net voordat de banden gaan gillen?

5. ghiodora

ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

Leuk Bevonden:
    0
    kleine tikjes dat is beter voor later als je bijvoorbeeld zonder ESP en zo gaat rijden. Ook beter voor je remmen.

Heb trouwens vandaag een tijd van 53.432 neergezet in een C6.R zonder TC ESP en ABS

6. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Als je banden constant gaan gillen..sta je zo in de pitstraat! :+

7. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Je kan zeker met de R2 klasse heel erg laat remmen. Tis niet moeilijk. :thumbs:

8. Rich_Art

Rich_Art The one and only

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wil mijn nieuwe HD NU!!!......:'-( Nog steeds niet binnen en dus ook nog geen FM2 demo.........
    Ik wil ook lekker racen en uit de bocht vliegen omdat ik weer eens te laat in de ankers ga........O-)

Peace,
    Rich_Art. ;)

9. De_Sint

De_Sint Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het beste is om je de techniek eigen te maken om in de bocht te remmen. In Forza2 demo is dat goed mogelijk. Vooral de snelste klasse profiteert daar erg van door de hogere downforce. Daar kun je ook ver voorbij het laatste bord van de eerste bocht gaan remmen. De A en lagere klasse is wat moeilijker onder controle te houden als je in een bocht remt, maar ook daar kan het.
    Het kost wat tijd als je die techniek nog niet beheerst, maar je wint er veel tijd mee en kunt tegenstanders goed in de bocht uitremmen.

Het beste is om bij het naderen van de bocht zachtjes de rem in te trappen en daarmee te voorkomen dat ze niet blokkeren (zodra het schel gaat piepen ben je te ver) en gelang de snelheid daalt verder in te drukken. Tegengesteld moet je met het gaspedaal doen. Zo hou je de achterkant van de auto in balans en heb je een goede corner exit, wat weer belangrijk is om met hoge snelheid het rechte stuk op te gaan.

Dit betekend dat in een bocht je eigenlijk je gas nooit helemaal los laat. Hoogstens in een apex van een zeer trage bocht, maar die zit niet in dit circuit.

Ps, dat Forza2 deze technieken in het spel ondersteund en je er mee laat spelen geeft wel aan dat de simulatie van de voertuigen in orde is. Alleen tussengas bij downshifting heeft geen nut.

Hope this helps.

10. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Met deel 1 heb ik me zo ontzettend vermaakt. De afgelopen vier dagen heb ik de game ook weer full-time gespeeld omdat internet het er niet mee eens was. Nu doet hij het weer en de demo staat op 24%, over 10 minuutjes aan de slag dan maar! Heb er weer erg veel zin in! :D

11. JeePee

JeePee Guest

Je hebt in een bocht altijd wel onderstuur of overstuur, in een kleine of grote vorm. Het komt zelden voor dat je er optimaal doorheen gaat. Bij elke raceklasse (van Formule 1 tot Seat Supra Cup) gaan de auto's met piepende banden door de bochten heen. Je hoort dit bij de F1 alleen niet omdat er 19.000 toeren overheen gillen :cool:

Wat me trouwens ook wel leuk leek is een volume verschil tussen auto's. Dat als je bijvoorbeeld een Mini pakt en je stereo op een acceptabel niveau zet. Pak je vervolgens een Corvette C6R, dan trilt je hele huis in elkaar en onploft je stereo zowat. Dus niet alleen een verschil in toonhoogte, maar ook in volume.

12. Emileu

Emileu Active Member

Leuk Bevonden:
    33
    ik vind het geluid in de demo anders wel slecht hoor. neem aan dat ze ivm de ruimte niet alle sound erin hebben gegooid.

13. JeePee

JeePee Guest

Ik zou een betere stereo kopen ;)

14. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Leuk demo'tje. Jammer dat je maar een track heb, maar je kan zien hoe het er zo'n beetje uit gaat zien. Overigens wel genoeg keuze uit auto's. De omgeving ziet er echt gelikt uit! De auto's had ik zelf wel iets mooier verwacht, maar het gaat inpreciepe om het racen. Besturing is goed, weinig op aan te merken eveneens als het geluid.

Ga het spel zeker wel halen. Alleen vraag ik me af of ik de LE zou moeten bestellen (als ik daar nog aan kan komen). :cool:

P.S
    De muziek in het hoofdmenu is ook erg lekker. Mag hopen dat er een FM2 CD komt met al die nummers 8)

Laatst bewerkt: 15 mei 2007
  15. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Die cd zit bij de LE! :+

16. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Tijd voor mijn eerste bevindingen. Ik ben van start gegaan in de C klasse en het valt meteen op dat de besturing van Forza Motorsport 2 nog erg lijkt op die van zijn voorganger. Het stuurt nog net iets realistischer en de verschillen van de auto's onderling zijn groter geworden.

De C klasse is in de demo wel erg makkelijk. In elke auto was de race direct te winnen, in de Honda Integra was de race nog het spannendst. Daar duurde het iets meer dan een ronde voor ik de eerste plaats had veroverd en uiteindelijk met 1.8 seconde verschil gewonnen. De A klasse is al een stukje lastiger, Met de Mercedes SLR, Ford GT, Corvette C6 en de Ferrari was de overwinning zo behaald, maar met de Porsche heb ik na 2 races nog geen 1ste plaats weten te veroveren. De R2 klasse heb ik nog niet geprobeerd, maar dat komt na de overwinning met de Porsche. Ik vermaak me op en top met de demo!

/edit
    De derde poging heeft ook met de Porsche een overwinning opgeleverd, tijd voor de R2 klasse!

17. NeonovA

NeonovA XBW VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    14
    Juisttttttttttt! *)
    Dan moet ik hem toch maar proberen te bestellen _O_

18. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    De R2 klasse is echt geweldig :D
    Lekker snel en geen fouten maken. Ik ben begonnen in de Saleen en de snelste ronde was 00:51:244. Best aardig volgens mij :) Nu even de Corvette uitproberen, die zag er ook wel snel uit.

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Corvette heeft gewoon het lekkerste geluid. Waanzinnige brul.

*het is zag ipv zach :+

20. ormagon

ormagon l!ve gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was een vrij domme fout :p
    Ik heb het gevoel dat de Corvette sneller is dan de Saleen, maar mijn tijd was minder. De beste ronde kwam op 00:51:685, nog maar eens proberen dan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina