1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Xbox Live Vision Vragen en Opmerkingen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door basovich, 10 aug 2006.

  1. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ik heb net via playasia het Xbox Live Vision Gold Pack (w/ 12-Month Gold Subscription) (US) .

    Box contents :
    Xbox Live Vision Camera
    12-Month Xbox Live Gold Subscription
    Xbox 360 Headset
    Xbox Live Arcade game - Uno


    Mag hopen dat het gaat werken .
     
    Laatst bewerkt: 24 apr 2007
  2. Grandmaster T

    Grandmaster T Active Member

    Berichten:
    23
    Leuk Bevonden:
    0
    Laat me weten als je het binnen hebt, want ik wil m ook, maar ik moet nog ff sparen:'-( en laat me weten hoe gegaan is het de douane:D
     
  3. Potmikje

    Potmikje Douwe Egberts User

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben vooral benieuwd of dat live gold abo wat bij die cam zit dus werkt met een nl account.

    Douane? betaal je meer als die m onderschept ter controle :confused:
     
  4. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    ja .. want je moet invoer rechten betalen ... dus het kan betekenen dat je 30 euro moet bij betalen
     
  5. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Staan er trouwens al wat meer games in de planning die gebruik gaan maken van deze camera?
    Dus niet op de UNO manier, maar zoals Rainbow Six: Vegas of zelfs Totemball (maar dan beter). :)
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Rayman Raving Rabbids, Command & Conquer 3, Pinball FX ondersteunen de camera
     
  7. Potmikje

    Potmikje Douwe Egberts User

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach zo 30 euro ! dus je eventuele voordeel kan zo in rook opgaan :eek:
    Best zonde dat er nog niet een soort eyetoy software is voor de cam.
     
  8. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik weet dan niet hoe het zit met Rayman, maar is het niet zo dat het bij C&C3 eigenlijk gewoon een webcam functie heeft, dus verder niks toevoegt aan de game? (je eigen gezicht in de game plaatsen, de game laten besturen op Eyetoy-achtige manier ofzo)

    Want daar zijn er gewoon te weinig van, games die webcam op een leuke manier gebruiken
     
  9. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    C&C inderdaad webcam, maar wel erg leuk bij deze rts

    rayman = eyetoy
    pinball = eyetoy
     
  10. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Doe ik :) ben zelf ook benieuwd .

    Hopenlijk komen er wat meer games uit voor die camera .
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    eej ik wil ook die live cam gaan kopen maar bij zuiderpark-games zag ik bij die van 50 euro niet staan dat je je hoofd in de game kan zetten en bij die van 80 wel.
    mijn vraag dan : moet ik die van 80 dan kopen voor bv Rainbow six of is het allebei hetzelfde?
     
  12. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    ze zijn allebei hetzelfde.. teminste,, naar mijn weten:)
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    oke bedankt :)
     
  14. Raven Shield

    Raven Shield Active Member

    Berichten:
    543
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij play asia heb je vision cam erbij 12 maanden live enz voor 66.60 euro inc verzendkosten.
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    heb hier waarschijnlijk al een deal met iemand ;) en live hoef ik niet erbij heb ik toch.
     
  16. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197

    Alleen jammer dat het tijdelijk uitverkocht is en ze nogsteeds wachten op een nieuwe lading . (3 weken geleden besteld )
     
  17. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    Een vriend van mij wilde ook de cam met een jaar live kopen, maar dat kon zeiden ze, was niet meer in de handel (bij MM en Nedgame zeiden ze dat :confused:)
     
  18. Vassie

    Vassie XBOX 360 OWNER

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    wist niet dat pinball fx ook webcam functionaliteit heeft. had hem al aangeschaft maar zal vanaaf ff met webcam proberen :)
     
  19. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Hmmm.

    Omdat mijn headset defect was, heb ik vandaag een vision cam pakket met headset gekocht. Headset werkt, maar de vision camera krijg ik niet aan de gaan.
    Ik start de xbox, ga naar het tabblad system klik op vision knop, plug camera erin en dan heb ik beeld. Gaat tot dan toe goed.....
    Maar binnen 10 seconden staat het beeld stil en doet de cam nix meer.
    Ook b.v. totembal doet het maar 10 sec of soms iets langer. Andere games herkennen de cam niet eens.
    Kheb alle usb ports geprobeerd (doen het overigs gewoon met b.v. controllers)

    Xbox doet het verder perfect daarna (en ook daarvoor :) )

    iemand een idee wat ik kan doen. Buiten morgen de support desk van MS bellen.

    Voordat ik de cam aangesloten heb, heb ik de dashboard update gedaan. daarna cam aansluiten en het zou moeten werken (NOT dus)

    Doe ik iets fout. Tips zijn welkom.
     
  20. collin43

    collin43 coolest xbw member

    Berichten:
    239
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb de vision camera draadjes al doorgelezen (ik hoop dat ik daarom deze tread mag starten), de zoekmachine gebruikt en google, en ik kom er nogsteeds niet uit.. mischien kan 1 van jullie mij helpen?

    dit is dus mijn probleem: ik heb een vision camera, enzoals jullie alemaal weten kun je die op de pc aansluiten en als webcam gebruiken, MAAR nu komt het, hij moet met de niewe hardware wizard iets installeren,, nou gaat die dat zoeken op internet (zoiets zegt die) en dan kan ie niks vinde en ook niks installeren, ik weeet best veel van computers, ik heb ook vanales geprobeert in het configuratie scherm, maar het wil me maar niet lukken om de vision camera aan de praat te krijgen (ja dat wel maar niet het installeren) en zodoende doet hij het dus ook niet...

    weet iemand hoe ik dit kan oplossen? of een download met de software op internet? die heb ik nog niet kunnen vinden, maar mischien weet een van jullie hoe ik dit op kan lossen.

    alvast bedankt!

    collin43
     

Deel Deze Pagina