Kan ook proberen bij media of andere winkel die ze hebben staan ze te reserveren. Na een tijdje komt er toch weer een andere opstelling in een winkel en dan gaat het er uit. Is het vragen waard.
van een andere thread echt heel vet zie link voor meer info alleen de x-arcade kost XGM-ARC X-Arcade Classic 2 Player Controller $149.95 Adapter: PC + X-Box Adapter + GC adapter + Playstation 1,2 $49.95 en de kast kost: X-Arcade Machine XGM-CAB X-Arcade Universal Cabinet $995.95
uhm dan moet je toch staan als je zo'n ding hebt? dan zit ik liever lekker op de bank hoor.. het is natuurlijk wel leuk voor erbij, staat tevens ook wel leuk in de woonkamer
ja kan die controller gewoon eraf halen hoor het lijkt me vet om dat licht te zien branden als je gaat slapen..
het is wel vet, maar trouwens ik denk nie dat je ze zomaar bij de winkel krijgt als je het vraagt. Volgens mij krijgt de winkel ze van microsoft omdat het vette reclame is natuurlijk, maar als de winkel ze niet meer wil gaan ze gewoon weer terug. Zodat ze later weer ergens anders kunnen staan!
Zelf bouwen!! gewoon zelf bouwen, het kost wat tijd maar is zeker te doen. Gewoon planken zagen, mooi verven, licht erin enzo. Beetje mooi afwerken en klaar is kees. Ik heb vroeger (5 jaar geleden ofzo) eens een hele mooie flipperkast gemaakt (met 2 lagen enzo) en met LED's (toen was nog geen blauw ) en lampjes enzo. Was echt een UBER ding. Maar wel erg groot dus nu ligt ie al wat jaartjes op de sloop. Of je zou eens moeten kijken bij een speelautomaat handelaar ofzo. Die hebben misschien een oude apparaten (lees kasten) staan. Mod je de xbox daar in
ja moet je een cabine bouwen met ingeboude xbox, beamer en een groot wit scherm xbox experience to tha limit!!!!
www.flipperkast.nl moet je maar eens in de gaten houden, wie weet dat er ooit daar nog één voorbij komt.
Als ik nou veel ruimte had op m'n kamer en wat cente over was ik er wel aan begonnen, maar ja alle rechte muren zijn al bezet