Weet iemand hoe je je woonland bij XboxLive kan veranderen? Ik sta nog in de USA geregistreerd maar woon inmiddels weer in Nederland. Het probleem is dat bij de US account mijn NL creditcard niet wordt geaccepteerd en ik dus geen MS-Points ed kan kopen. Iemand praktische ervaring met dit probleem ?
Er is ergens een thread waarin dit besproken is. Weet niet meer welke. Ik heb zelfde probleem, kan toch echt alleen door de helpdesk van MS worden opgelost. Maar ja dan stuit je op het volgende probleem, de helpdesk weet er vaak niks vanaf en laten je van alles doen wat geen resultaat heeft. Ik heb het voor mijzelf zo opgelost door een silver abbo erbij te nemen en daar op de MS points te gebruiken. Dan kan je de content gewoon in je Gold gebruiken. Maar dit speelde meer dan een jaar geleden. Misschien dat ze je er nu wel direkt mee kunnen helpen(ik was het na 10 telefoontjes zat)
Haha nee Je kan et bij Memory veranderen, Dit Topic moet bij alle andere Hulp threads staan niet bij games_0/
Live Gaming is niet bedoeld voor Live Vragen (het betste kan je je vraag stellen in de Xbox Live vragen thread in Live Networking ..... Het beste kan je de helpdesk bellen