Inholland, Orange, pG E-Sports dag

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door 3Kings, 15 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Mike (Manager gameszaken Orange) belde me net op en vroeg of ik even wilde checken hoeveel animo er is voor een E-Sports dag.

Hij zat samen met wat grote media jongens en Orange en InHolland gaan samen een evenementje organiseren. Je kunt ervanuit gaan dat de dag goed geregeld wordt en er de nodige sponsoring bij komt kijken als 2 grote bedrijven zoiets opzetten.

Voor zover ik weet wordt het gewoon een fun toernooitje waar wij gamers onze neus moeten laten zien. Puur om te laten zien dat E-Sports op de console leeft en het de moeite waard is voor bedrijven om erin te investeren.

Datum & Tijd:
    1 juni, 11.00 t/m 21.00

Prijzen:
    Laat ik binnenkort weten als er meer over bekend is.

Spellen:
    • Pro Evo
    • Gears of War
    • RB6: Vegas

Zoals ik aan het begin al zei is dit puur een animo-check. Laat dus even weten of jij of je clan interesse hebben om daar eens langs te hoppen.
    Inholland & Orange
    ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    hallo allen,

zoals jullie al vernomen hebben van 3Kings gaat Orange samen met de hulp van pG en IN-Holland als karretrekker een e-sports dag organiseren. De bedoeling is dat 6 leden van In-Holland over naar het 3e schooljaar door deze dag te organiseren.

We zijn op zoek naar mensen die in een fantastische tent (de orange flagship store in Rotterdam, 1400M2) willen gamen met de volgende spellen.

Rainbow six vegas.
    GoW.
    PES6.

Schrijf je hier nu in en geef als Title aan In-Holland e-sports dag. De officiele uitnodiging komt dan asap jullie kant op

Ubisoft stapt al in als sponsor samen met samsung en in-holland regelt DJ's etc etc. Zoals jullie weten ben ik verantwoordelijk voor dit soort zaken bij Orange en ik verwacht daarom dat dit een leuke combinatie is die veel plezier gaat brengen.

Schrijf je hier nu in en geef als Title aan In-Holland e-sports dag. De officiele uitnodiging komt dan asap jullie kant op

grt,

pG MaUp3Rd (pG leader)
    Mike (marketing manager games, Orange NL)

Laatst bewerkt: 15 mei 2007
  2. Hard, als jij mn reiskosten dokt wil ik wel meespelen met de Pro GameSquad voor GoW (H).
    Let op zometeen komt Pine: HEY WAAROM GEEN DOA? DAAR OWN IK ECHT IN!

3. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Hoor net dat Ubisoft wat prijzen gaat regelen. We moeten eigenlijk even iemand hebben die wat clans van R6: Vegas kent. Dan kan die het daar even laten weten.

Entree is gratis.

4. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    heb die dag examen, had graag gekomen =(

5. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    DoA4 is gewoon vet :9 Maar dit lijkt me wel vet.

6. Blaze II7

Blaze II7 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Leuk initiatief. Zal het zeker komen checken. :thumbs:

7. Magneto 360

Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    heb er zeker wel intresse in maar hoor niet tot een clan......

8. timbo-23

timbo-23 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt zeker erg goed:)...

Alleen waarom kan t nooit in Amsterdam zijn :9, moet ik weer een uur rijden:+

9. halo_operator

halo_operator H2O Huntedkiller

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook wel zin om te komen, heb alleen geen clan ofzo (voor gow dan he!:p) want ik wil wel gow komen spelen

10. 3Kings

3Kings pG Beta

Leuk Bevonden:
    0
    Mensen zonder clan zijn voor zover ik weet ook welkom :) Is meer voor de fun, als er een toernooitje gehouden wordt zullen de mensen gewoon in teams onderverdeeld worden.

Als je wat Evo spelers kent, stuur hun dan even een message hierover. Mike zal vandaag/morgen wat meer info geven in dit topic.

11. XzythoR

XzythoR proDG SLy

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb animo genoeg om te komen voor een GoW tourney.

12. jerooney

jerooney d'r in dat telt

Leuk Bevonden:
    0
    ik en een maat van mij willen wel meedoen aan pro evo 6 voor de xbox 360 als het een tournooi is..wat zijn de prijzen evt??

13. Barcode

Barcode je moet toch wat...

Leuk Bevonden:
    0
    ik zit op inholland en zou best willen, maar moet stage lopen die dag en vind rotterdam eigenlijk ff te ver...

14. Pine NL

Pine NL WannaB | BannaW

Leuk Bevonden:
    29
    Tja wat wil je als je in South Lake City woont :)

15. reborn

reborn This spot is 4 sale

Leuk Bevonden:
    0
    Oke rlx dan kan ik dus ook komen :D:thumbs:
    Ik zou het ook even in de beginpost veranderen\o/

Koen is hier maar waar is het bier!:+

16. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    De Halo 3 beta is dan nog aan de gan misschien kunnen jullie die ook er bij doen :)

17. MaUp3Rd

MaUp3Rd qG.MAnaGer

Leuk Bevonden:
    0
    misschien kun je deze even dichtgooien en de officiele uitnodiging open houden. dank je wel!

(het andere thread dus) scheelt namelijk een hele hoop werk Fardo om de inschrijvingen te verzamelen dank je wel!

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina