1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Wireless Racing Wheel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Forza M, 3 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doelie

    Doelie Ballin'

    Berichten:
    1.788
    Leuk Bevonden:
    31
    Hanssysteem? Dat ding is voor in je nek? Leg ff uit wat je bedoelt en heeft je vader hem nou gewoon op schoot?
     
  2. JeePee

    JeePee Guest

    Nee, het Hanssysteem is een soort Playseat, maar dan zonder stoel. Maar dus wel een frame om je pedalen en stuurwiel op te bevestigen. Niet een Head And Neck Support wat jij waarschijnlijk dacht :9
     
  3. justin2k5

    justin2k5 Active Member

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar is het stuur te halen zonder PGR3? cheapest wat ik kon vinden met spel is 125 euri.
     
  4. pmponer

    pmponer Active Member

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Xplicit

    Xplicit MX-3

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    en is dat de classic versie van PGR3 of gewoon normale versie?

    Ook nog iets.. bij veel stuurtjes die ik heb gehad (third party dat wel) dat het niet bepaald realistisch sturen was.. veel slipepren (wou je naar rechts, stuurde je naar rechts en ging hij te ver door waardoor je moeilijk je auto op de baan kon houden).. ligt dit newbgedrag aan mij fo aan het stuurtje :p
     
  6. justin2k5

    justin2k5 Active Member

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees veel klachten over dat je vaak terug moet met je stuur (1 moest zelfs 6 x terug om een goed werkend stuur te krijgen) zijn hier meer mensen met die ervaring? Ik koop liever bij winkel in de buurt waar ik zo met stuur heen kan gaan dan dat ik 6x een stuur op moet sturen (met bijkomende verzend kosten :p )
     
  7. JeePee

    JeePee Guest

    Ik heb 3 sturen van Logitech waarvan ze allemaal nog werken, zelfs de oudste (ouder dan 3 en een half jaar).
     
  8. justin2k5

    justin2k5 Active Member

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn vraag had betrekking op de in topic titel genoemde Microsoft 360 wireless racing wheel ;)
    \o/
     
  9. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijne voor 80 Euro tweedehands opgehaald, incl PGR3 ;) Ding is nog als nieuw. Het stuur staat in zijn ruststand ietsiepietsie naar links gedraaid, en ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die daarom gaan ruilen. Ik vind het allemaal wel prima, in een race merk je er haast niets van. Ik heb hem nu een week ofzo, en ik ben echt addicted _O_
     
  10. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Die van mij staat waterpas :cool: Heb hem gebruikt met PGR3 en FM2 demo (rij met controller als ik snel wil zijn :9). Heb hem nu een paar weekjes, en nog nergens problemen mee.
     
  11. Headcracker

    Headcracker Come To Smeagol

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het stuurtje ook al een tijdje en heb deze op mijn kuipstoel/frame combinatie en ik moet zeggen dat dit ding goed werkt hoor, alleen ik vindt wel dat ze het sturen zo hebben moeten maken zodat je deze 360 garden kon draaien of tenminste iets meer als nu. Maar nogmaals heb ik verder geen problemen met dit stuurtje van MS
     
  12. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik mis dit ook een beetje (de 900 graden die bv de G25 wel heeft), maar voor de rest bevalt dit stuurtje mij uitstekend (in combinatie met FM2).
     
  13. YamaRox

    YamaRox Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    kan hij ook op de pc met die connector voor pc?
     
  14. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ik vind het een beetje raar dat er steeds de vergelijking wordt gemaakt met de G25. Dat stuurtje is gewoon top of the bill en valt ook in een heel andere prijsklasse dan het MS racing wheel. Voor de prijs van het MS stuurtje hoor je mij echt niet klagen!
     
  15. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Die kerel die dat Hanssystem levert heeft ook een klein huis :9
     
  16. JeePee

    JeePee Guest

    Ik vind hem erg duur voor z'n kwaliteiten. Voor dat geld kan je ook de Driving Force Pro halen.
     
  17. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
  18. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Lol wtf!? 8) Das best een koopje dan! Denk dat ik hem dan wel even ga halen.

    edit: Is dat op=op zoals de Aldi of voor een bepaalde tijd?
     
    Laatst bewerkt: 15 mei 2007
  19. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Geen idee. Bestellen voor ze op zijn zou ik zeggen :+
     
  20. YamaRox

    YamaRox Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben al bezig :D:D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina