Rally Games

Discussie in 'Algemeen' gestart door Leen, 15 mei 2007.

  1. Leen

    Leen Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

    Ik heb vele rally games gespeeld via de PS2 en Xbox, maar Richard Bruns rally had ik nog niet gespeeld, nu heb ik de game in huis gehaald maar dit is geen game maar een real simulator.

    Je hebt de rally school waar je de technieken leert, je kan een seizoen rijden of tegen de grote R Burns.
    Wat direct opviel was de besturing en de gevoeligheid daarvan, normaal druk je het gas of rem vol in, nu moet je heel gedoseerd remmen, gas geven en sturen, het weggedrag is perfect voelt zo real aan als had er net iets meer gevoeligheid (rumble in controller) in mogen zitten maar soi.
    Het voelt allemaal zo echt aan, het corrigeren en soms de klappen die je maakt, zet je het geluid over de hoofdtelefoon is het helemaal griezelig echt, vooral als je een klappertje hebt gemaakt en linker of rechter portier blijft open staan, dan klinkt zo realistisch.
    De schade is in perfectie geregeld iets te hard over een steen of door een kuil en je merkt direct dat er iets niet goed meer aanvoelt.
    De simulator betrekt je helemaal in de rally, dat moet wel want je concentratie moet op hoog niveau staan en geen sec verslappen.

    Alle rally games ten spijt hoe mooi ze ook spelen en eruit zien, maar dit is de Ultieme Rally game "Richard Burns Rally":thumbs:
     
  2. daantjuh_15

    daantjuh_15 Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
  3. XzythoR

    XzythoR proDG SLy

    Berichten:
    42
    Leuk Bevonden:
    0
    echt zo'n persoon zonder leven die nu ook mensen zoals mij probeert te infecteren, want ik heb nu ook al zwaar mijn tijd verneukt...

    zo en dan hier mijn meest sarcastische dankjewel: DANKJEWEL (jij vuile ^$%#@%!$$!#)
     
  4. Leen

    Leen Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus wat?

    waar gaat dit over?

    Als je niks met rally games hebt hoef je niet te antwoorden hoor ;)
     
  5. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    Maargoed ik denk dat je dit beter in een bestaande rally thread had kunnen posten. je hoeft namelijk geen nieuwe thread te starten om alleen je mening te geven over een game. ;) succes nog met de game.
     
  6. Wietje

    Wietje Killer

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Whahaahaha:+
     
  7. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    pff ik ben trouwens wel blij als colin m DIRT uit is. Eigendelijk een rallygame op me 360 :)
     

Deel Deze Pagina