Aanbieding: goedkope Dolby Digital oplossing

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door eduard, 5 jan 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. eduard

    eduard No Comment Necessary

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij Radio Correct in Rotterdam (in het filiaal met de car-audio, straat is Ceintuurbaan 111) heb je in de koopjeskelder de allergoedkoopste Dolby Digital oplossing voor de XBox.

    Geen opmerkingen over de kwaliteit van het geluid gaan maken, want je weet: je krijgt waar je voor betaald...
    Maar ik heb wel eventjes een CD geluisterd en het geluid is niet heel erg slecht.

    Het gaat om een Yamaha set met als typenummer TSS-!. Het is een witgekleurde set met lila/paars-achtige frontjes op de boxjes. Ziet er niet zo mooi uit, maar ja...

    Dit setje kost maar €99, dus voor diegenen met den beperkter budget, is dit DE oplossing...
    Het is een tijdelijke aanbieding, dus wees snel als je interesse hebt. Ik heb 'm overigens niet gekocht, dus weet er verder niet veel vanaf (heb al een DTT 5700). Heb wel geprobeerd m'n pa te overtuigen om 'm te kopen, maar geen effect ;)

    Ik ben er overigens zondag rond 13.00 geweest en toen hadden ze er nog 2 staan.. Dus succes
     
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
  3. macksplack

    macksplack Guest

    jongens jongens als je 5.1 wil dan moet je het goed doen en niet zo'n brakke set kopen je kan beter stereo spelen dan zo gare 5.1 set
     
  4. AlphaZeL

    AlphaZeL Obey your Master...

    Berichten:
    1.187
    Leuk Bevonden:
    1
    Joh als je toch niet dat budget hebt kun je met dit redelijk goed verder.
     
  5. Atmoz

    Atmoz TECHNO !!

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    116
    Als je geen budget hebt moet je ook geen xbox kopen, want die spellen kosten 60 euro per stuk :+

    Ik zou idd liever een GOEIE 2.1 set pakken, dan een brakke 5.1 (heb je nog geen goed sound)

    Maarja goeie 5.1 rulez natuurlijk ;)
     
  6. eduard

    eduard No Comment Necessary

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar voor diegenen die toch graag 5.1 willen en niet zo veel zakgeld krijgen als jij (of niet zoveel verdienen als jij, of misschien zulke rijke ouders hebben als jij) is dit een leuke oplossing...

    En met twee speakers en een subwoofer heb je helemaal GEEN surround, zelfs geen virtual surround...

    Ik zet er al bij: Geen opmerkingen over de kwaliteit van het geluid gaan maken, want je weet: je krijgt waar je voor betaald...

    Dus wees dan niet zo'n slimmerik om zo'n opmerking neer te zetten waar niemand wat aan heeft...

    En ja, de games zijn idd een beetje duur met €60 per stuk, maar ja, als je veel games hebt, dan kan dat de oorzaak zijn van het gebrek aan geld voor een surround-setje ;)
     
  7. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had eerst me xbox aangesloten aan versterker in de woonkamer en ik had met tv tussen 2 boxen van 1 meter hoog gezet, en dat klonk wel lekker.:D

    maar nu zit er sneeuw in het beeld en me pa zei dat dat komt omdat de tv zo dicht bij de boxen staat en dat er daardoor magnetische zooi was ofzo dat het beeld dan gaat sneeuwen.

    klopt dit ofniet?

    69,50:+
    sommigen zijn 60
     
  8. xboxfan

    xboxfan Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    0
    eeey lui, ik had laatst een setje van €69.50 gezien, een dolby 2.0 of 2.1, ik wee nie meer precies, ik von het wel een heel bruut zetje

    :+ :+ :+
     
  9. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    Dit klopt inderdaad je moet je tv niet te dicht langs de boxen zetten. Lees jij nooit handleidingen en heb je nooit opgelet bij natuurkunde op school, of per ongeluk een magneet bij je monitor of die van iemand anders ( }:] ) gehouden..
     
  10. macksplack

    macksplack Guest

    ey kutkind het was een algemene tip voor iedereen jij maak reclame voor een gare set ik zeg spaar je geld voor iets beter owja meneer de expert(nerd) virtual surround is met 2 boxen te doen:+
     
  11. -=[SkuLL]=-

    -=[SkuLL]=- XB0)(0R

    Berichten:
    171
    Leuk Bevonden:
    0
    is een set wel dolby met 2 speakers??!!

    enne ik denk dat je dit setje bedoelt: Link naar dixons

    en hier op het forum: link
     
  12. Goldfish

    Goldfish is een kutnaam

    Berichten:
    1.364
    Leuk Bevonden:
    0

    ik lees wel handleidingen, maar van deze tv en stereo ( die allebei in dit geval niet van mij zijn ) heb ik de handleiding niet gelezen.

    en bij natuurscheikunde is mij nog nooit over dit tv/box probleem verteld.


    :mad:
     
  13. eduard

    eduard No Comment Necessary

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik maak inderdaad reclame voor (misschien) een gare set, maar dat heb ik er ook bij vermeld. Dus het is gewoon op eigen risico. Ik vond 'm zelf overigens niet eens zo slecht klinken hoor, maar da's mijn persoonlijke mening. Het is gewoon bedoeld voor mensen die PER SE surround willen hebben, met een krap budget. Elke idioot weet verder wel dat je voor €100 meer een betere set hebt, dat blijkt uit jou woorden... Dus het is echt niet nodig om met dat overbodige commentaar te komen. Je kent de uitdrukking: "Spreken is zilver, zwijgen is goud"? Doe er je voordeel mee...

    Verder: Virtual surround is inderdaad met 2 speakers te doen. Maar zeg nou zelf: hoeveel kost dat dan niet? Creative Labs heeft wel een setje, maar die is meteen stukken duurder dan €99.
    Wat ik bedoelde te zeggen (maar jij er blijkbaar niet kon uitfilteren), is dat met een 2.1 setje dat je ook voor €99 zou kunnen kopen, je geen virtual surround hebt. En dat virtual surround klinkt trouwens best wel goed (tenminste, het BOSE setje dat ik ooit heb geluisterd, wederom bij Radio Correct)...
     
  14. Hotshot

    Hotshot Guest

    praat ff normaal man..
    ik vind dat hij gewoon iets goeds heeft gedaan, door reclame voor zo'n set te hebben gemaakt..
    niet iedereen heeft een budget van hier tot tokyo....
     
  15. eduard

    eduard No Comment Necessary

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh ja, macksplack:
    Ik zie net in je onderschrift staan, dat je in het bezit bent van:
    advanced scart+5.1 versterker +boxen

    Realiseer je dat niet iedereen een rijke papa of mama heeft die dat soort speelgoed koopt...

    En misschien is het een idee (om het niveau van het forum hier op xboxworld hoog te houden) om te proberen wat normaler te typen. In real-life zou je ook niet zomaar tegen een vreemde beginnen te schelden...

    Misschien kan je het op je goede-voornemens lijstje voor 2003 zetten :D
     
  16. macksplack

    macksplack Guest

    zucht waarom kom ik zulke gasten nooit in het echt tegen dat vind ik weer best jammer.
     
  17. Hotshot

    Hotshot Guest

    fucking bullshit is dit, wtf????
     
  18. eduard

    eduard No Comment Necessary

    Berichten:
    273
    Leuk Bevonden:
    0
    En om ff offtopic hierop verder te gaan:
    Waarom vind je dat dan zo jammer? Wat zou je dan doen als je me in het echt tegenkwam? Me erop aanspreken? Me op m'n bek rammen? Tell me: what would you do?

    Maareh, luister, niemand vind het hier stoer als je dingen zoals hierboven post. Je verwerft geen aanzien op deze manier. Misschien werkt dit wel in het echte leven met jou vrienden (ik weet het niet), maar op het Internet werken dat soort dingen niet. De meeste mensen zijn gewoon geinteresseerd in nuttige informatie. En als ze (voor hun) niet nuttige informatie tegenkomen, dan slaan ze dat gewoon over... En dat had jij in dit geval ook moeten doen i.p.v. al je nutteloze posts. Niemand heeft behoefte aan een i-thug (Internet thug, voor jou informatie) hier op het xboxworld forum...

    En voor de 3e keer: ik heb al gezegd dat het setje (misschien, afhankelijk van de luisteraar) brak is. Het is gewoon een koop op eigen risico, heb ik duidelijk aangegeven. Ik geef alleen de informatie: wat anderen ermee doen is verder niet mijn zaak...

    Les 1 in Internet manieren is over...
     
  19. macksplack

    macksplack Guest


    yup je hele leven ook}:]

    waarom ga je niet verder in de consolewars forum de ps2 fanboy spelen? die bericht was duidelijk niet voor jou:+
     
  20. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier gaat een slotje op, ik laat aan de admins over wat ze verder voor maatregelen nemen...

    macksplak kan zeker een warning verwachten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina