1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

LEETE spelletjes

Discussie in 'Algemeen' gestart door wiskas_1000, 2 jan 2003.

  1. Period

    Period . . . . . . .

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh en wiskas_1000
    Weet je wat lame is? Lame is gewoon een Engels woord. Het betekent: slapjes, zwak, kreupel.
    -Voorbeeld:
    jij bent zwak/ een zwakkeling
    You are lame

    Jij bent vast een jochie van 12 die probeert de man uit te hangen. Anders heb ik hier geen verklaring voor.
    Leer eerst de betekenis van een woord voordat je het gebruikt gek!]:-
    Dat 1337 (dit is dus een chat taal) is gewoon iets zieligs om meer indruk te maken op andere nerds. Dus voor iedereen die 1337, BrEeZ@h of wat voorn chat slang dan ook kan en/of zich druk om maakt over hoe het word geschreven.
    Jullie zijn nog zieliger dan een asielzoeker!

    (Maar zo erg is het ook weer niet want er zijn een boel mensen die hard om dit soort dingen kunnen lachen }:])
     
    Laatst bewerkt: 3 jan 2003
  2. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    DAN asielzoekers.

    maareh voor de rest ben ik het wel met je eens.
     
  3. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Oef zit je in je periode?:eek:
    Maar je hebt wel gelijk hoor.
     
  4. Elitian

    Elitian Active Member

    Berichten:
    819
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm kan iemand dan nog zieliger dan een asielzoeker zijn!?
    Lijkt me sterk oor..

    haha en wie in de BreEzAh taal spreekt is echt achterlijk.
    Die mensen zijn gewoon verschrikkelijk haha.

    Maar dit is allemaal nogal offtopic.

    Effe ontopic.

    Woei

    Halo owns!
     
  5. shootergod

    shootergod Guest

    halooooooooooooo!!!!!!!!!!!
     
  6. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeeeej:{



    Maarja, had nog niet echt gereageerd op dit topic:

    - Splinter Cell moet je hebben.
    - Halo ook wel, niet echt mijn ding, maja bent geloof ik een van de weinigen die dat vind.
    - Unreal Championship

    Ach er is nog zoveel meer, gewoon wat reviews doorlezen die op de main page staan, dan komt het wel goed.
     
  7. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3

    dat zou ik niet doen :)

    de reviews van xbw.nl zijn soms nogal, tjah, hoe zal ik het zeggen,

    hmmm...

    kut? (imho)

    www.gamerankings.com

    die is heel betrouwbaar.
     
  8. kajesbones

    kajesbones Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Mensen die denken stoer te zijn of een status te krijgen door van die mongole combinaties te gebruiken zijn echt zielig.Wat betekend al die stront eigenlijk, als je gewoon schrijft dan snapt iedereen het.

    Maar Halo moet je gewoon kopen, dat is echt een supervet spel.De co-op en multiplayer zijn gewoon super.(xboxconnect is ook super moet je zeker proberen---->www.xbconnect.com)

    Verder is splinter cell ook echt een vet spel.

    En als ik jou was zou ik alvast wat geld wegleggen voor FABLE, volgens mij wordt dit het ultieme spel op de xbox.
     
  9. kajesbones

    kajesbones Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je gelijk in, het is net alsof de reviews gebaseerd zijn op het humeuer van de schrijver op die dag.
     
  10. BoNEz|NL

    BoNEz|NL Active Member

    Berichten:
    662
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat jij het niet eens bent met sommige reviews door de PUNTEN die gegeven worden, kan best.
    Maar als je de reviews doorleest ( wat velen dus NIET doen ) krijg je wel een idee waar het over gaat......Morrowind bv. is niet mijn ding, krijgt toch goeie cijfers....dus eerst eens doorlezen of het jouw ding is.
     
  11. RiFF

    RiFF Active Member

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    schelo :+
     
  12. fallout

    fallout Active Member

    Berichten:
    1.521
    Leuk Bevonden:
    3
    jah maar dan zeggen ze bijvoorbeeld.

    jah morrowind is een rpg dus dat vind niet iedereen leuk en dat het zo groot is dat kan ook mensen afschrikken, daarom geven we het een 6, nogwat. wat daarna veranderd is naar een 7 ofzo.

    maar bij splinter cell gaat dat dan weer niet op. dat kan misschien te moeilijk zijn voor mensen. maar die krijgt wel een 9.
    en als de punten niet samenhangen met de review tekst dan klopt er iets niet.

    en morrowind is zo non linear dat het bijna lijkt alsof de wereld niet leeft. daar zeiken ze dan over, maar dat splinter cell zo linear is als een houten plank hoor ik ze ook niet over.

    tjah. k heb ze allebei hoor. maar de reviews vinnik soms een tikje vreemd.

    deathrow een 9,8? ren je als onbenul (ik niet) naar de winkel in de veronderstelling het perfecte spel binnen te halen. kom je thuis met een wel aardig sport spelletje (k had em al voor de review hoor daar niet van)

    en JK II outcast het beste star wars spel ever. nog nooit was het jedi zijn zo gaaf benaderd in een spel. en wat kreeg het een 7,4?

    dus aldus. vandaar mijn mening over de reviews van xbw. voor de rest leuk forum en goeie nieuwsgeving. maar voor de reviews moet je hier niet zijn
     
  13. Elitian

    Elitian Active Member

    Berichten:
    819
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmjah ik vind dat Fallout gelijk heeft.
    XBW is een goeie site maar de reviews .. nee ik heb hier vaak gekeken voor een review maar daarna toch weer naar een andere site.
    Ze zijn wel goed maar kunnen beter.

    In reviews zit altijd de mening van de reviewer. Als een reviewer helemaal gek is van Star Wars dan zal deze de game in de hemel prijzen.
    Het is geen makkelijk iets .. dat weet ik goed.

    Ma goed .. dit is geen klacht maar helpende info. Begrijp me niet verkeerd ;) . Want ik ben zeer erg tevreden over XBW!
     
  14. kajesbones

    kajesbones Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was trouwes ook nogal teleurgesteld in deathrow.XBW had me toch wel wat overenthousiast gemaakt.Maar iedere reviewer prees dit spel de hemel in.Terwijl ik het nu niet zo baanbrekend vind.
     
  15. SAMUS

    SAMUS Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    iedere reviewer? het was alleen Cyberpunk die dat deed, en hij schreef ook een review voor Insidegamer.
    hij wou dat het spel goed aanslaat, zodat hij op gamespy kon multiplayeren. dus vandaar die hoge score.........:confused:
     
  16. kajesbones

    kajesbones Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben zo wanhopig geworden dat ik deathrow tegen een controller hebt geruild
     
  17. Elitian

    Elitian Active Member

    Berichten:
    819
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch een mooie deal?
    Controller kost toch nog €40 euro.
     
  18. Dolce

    Dolce Active Member

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    niet een 2de hands controlller, die kost denk ik 20 euro.........
     
  19. kajesbones

    kajesbones Active Member

    Berichten:
    33
    Leuk Bevonden:
    0
    eigenlijk was t een goede deal controller +15 euro gekregen:9
     
  20. CyberPunk

    CyberPunk XBW Elite member

    Berichten:
    2.004
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat was gewoon een lolletje.. :9

    Over deathrow kan ik eerlijk zijn en toegeven dat ik misschien een paar puntjes teveel gaf.. Maar zou hem nog steeds wel een 9 geven... Blijft een coole game.. Alleen iedereen kijkt er anders tegen aan... Gaf de game een dikke score omdat ik vrij enthousiast over de game was en omdat het toch één van mijn eerdere reviews was die ik schreef.. Naarmate ik meer schreef werd ik ook strenger en ging ik op andere dingen letten.. Maar Deathrow blijft een coole game, alhoewel ik hem nu een lagere score zou geven dan eerst.. (wel een dikke 9, maar goed..) 8)

    Maar het waren meer reviewers die enthousiast over de game waren.. En ook meerdere members... Het was niet alleen jordi en ik..

    Maar ja, elke site heeft wel een review waar je het niet mee eens bent.. Dat hou je altijd.. Het is belangrijker dat een review goed in elkaar steekt, dan dat er geen info in staat en de game een bepaalde score krijgt.. Zolang er duidelijk wordt uitgelegd hoe/wat/waarom, dan kan je alleen nog zeiken over de cijfers.. Maar dat is voor iedereen verschillend..
     

Deel Deze Pagina