Ghost Recon LAN

Discussie in 'Algemeen' gestart door Freakezoid, 4 jan 2003.

1. Freakezoid

Freakezoid Aarghhh

Leuk Bevonden:
    2
    Ik dacht ik ga is lekker Ghost Reconnen met mijn vrienden kregen we geen 2 players op de Xbox. Weet iemand hoe dit moet.

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    The Bear had dit probleem ook, ik had hem verwezen naar de Teamxbox.com fora, eens kijken of daar al geantwoord is

3. Flamingo

Flamingo ********************

Leuk Bevonden:
    1
    We hebben het daar gevraagd. Nog geen antwoord gehad. Weten jullie er al iets meer over?

4. Freakezoid

Freakezoid Aarghhh

Leuk Bevonden:
    2
    Misschien kan je ook naar de klantenservice bellen die staat achter in het boekje

5. Flamingo

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij is het gewoon 1 persoon per Xbox. Gisteren hebben wij van 11:00 tot 23:00 Ghost Recon gedaan en Halo maar we kregen ook niet meer dan 1 persoon per Xbox. We hebben dus de hele dag een beetje zitten afwisselen met GR en dan weer met z'n allen Halo. Met GR hebben we zelfs een ronde van 1 uur en 20 min. gehad, dan is het wel lullig als je moet wachten. Maar gisteren hadden we bij ons thuis toch 4 xboxen en 4 keer GR dus spelen konden we wel.

Laatst bewerkt: 6 jan 2003
  6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Is het wel leuk, GR via LAN? Beetje teleurstellend dat je niet met (iig) 2 op 1 Xbox kan via LAN :{

7. Eckie

Eckie Active Member

Leuk Bevonden:
    15
    Ik had trouwens ook nog een vraagje dat onbeantwoord bleef toen ik reviews had gelezen:
    Als je GR multiplayer speelt, heb je dan ook weer een team van 6 man (2 x 3, zoals in single player), of ben je dan gewoon 1 mannetje?
    En als je een team leidt, hoe gaat het instrueren van je team dan in z'n werk?

8. Flamingo

Leuk Bevonden:
    1
    Het is echt heeel erg stoer, je moet geduld hebben, je hebt veel verstop plekken, je kan in bosjes liggen, etc etc. Het allermooiste is nog sniperen in een bos met bregen en weet ik wat nog meer..... Zoals ik al zei met 1 level zijn wij 1 uur en 20 min. mee bezig geweest. Zelf vindt ik het mooier als HALO hier sta je niet zo veel in 't zicht en hieerbij komt ook nog, bij GR staat er iemand een meter naast je zonder dat ze je zien. En bij Halo zie je elkaar al van grote afstand. Ik vindt het een topper en een aanrader en mensen die van Sniper houden is dit een ZEKERE AANRADER. Bij ons in Zwolle was hij ook al in vele winkels helemaal uitverkocht.

9. Flamingo

Leuk Bevonden:
    1
    In multiplayer ben je gewoon 1 mannetje, wij hebben ook nog niet verder gekeken je kunt wel veel dingen veranderen. Je kunt wel weer in teams dacht ik maar dan moeten je vrienden ook een Xbox hebben en GR.

10. The Bear

The Bear ...

Leuk Bevonden:
    0
    GR is echt een heel vet spel. Online issie zeker aan te raden en wat een mooie buiten levels heeft ie!!!!!!! Echt dat is iets wat ik in Halo eigenlijk wel mis, maar GR heeft dat gewoon wel.
    Ik ben blij dat ik dit spel niet heb laten liggen. Ik hoop dat veel mensen er mee online gaan, misschien kunnen we dan eens met 15 of 20 man spelen ofzo, dat lijkt me heel mooi:9
    Maar met ze 4en spelen is ook mooi:)

Ik zeg: Kopen deze game!!!!!

Laatst bewerkt: 6 jan 2003
  11. JAW-001

JAW-001 nOOb?!

Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt goed!

12. The FragmaN

The FragmaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hij is idd heel relax en bedankt voor de tip dat je het niet met zijn 4 op 2 xboxen kunt lannen!

Deel Deze Pagina