Forza Motorsport 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 9 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rembrandt

Rembrandt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga de game gewoon in de winkel kopen. Reserveren doe ik niet meer (en zeker niet bij The Free Record Shop!). Met Gears of War hadden ze de game na een week nog niet en dat wil ik dus nu zeker voorkomen.

Zo snij je het halve circuit af. :p

2. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Waar pre-orderen jullie FM2? Ik denk eraan om hem gewoon bij XBW te pre-orderen, hier kost hij maar €59,95 voor de LE! :D

3. FuriousFreak

FuriousFreak April 29

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon bij mijn gameshop (zonder aanbetaling offcourse :cool:)

4. NamQo

NamQo CR

Leuk Bevonden:
    0
    ik verheug me echt op dit spel, het wordt al op verschillende zenders ook al besproken. ook blijkt dat er veel echte rijders heel tevreden zijn met FM2 :)

5. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Zou je in FM2 ook de spoiler kunnen verhogen en verlagen voor de downforce? En dat soort kleine afstellingen? En zou je btw met een stuur sneller zijn dan met een controller? Of juist langzamer.

Nieuw extra lang Forza Motorsport 2 interview!!

http://xbox360.ign.com/articles/788/788628p1.html

Laatst bewerkt: 16 mei 2007
  6. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Ja, natuurlijk kun je dat soort instellingen aanpassen. Er zijn er zoveel dat je uren op zoek kunt gaan naar de juiste set-up voor het circuit.

Over het algemeen vind ik het geluid ook wel goed, behalve bij monsters als de Ford GT, de Corvette en de Viper. Daar had nog wel een iets sterkere brul (zoals bij TDU) in gemogen.

7. ghiodora

ghiodora F40 0-100 -> 3.2 sec

Leuk Bevonden:
    0
    Ooit bij een een echte Vette gestaan?, Het geluid is goed zo hoor alleen de almachtige F430 mag wel iets harder klinken.

8. Heartbeat

Heartbeat Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou die F430 gromt ook best hard. 8)

9. JeePee

JeePee Guest

Maar de stand van de vleugels veranderd visueel niet volgens mij. De hoek ziet er dus altijd hetzelfde uit.

10. perfectbas

perfectbas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eerste cijfer denk ik voor forza.
    Famitsu geeft 36/40.
    niet slecht lijkt mij zo ;)

11. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Italiaans blad had al de primeur (paar weken terug) 90/100 ofzo gegeven :) 36/40 is ook een net cijfer!

12. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    bron?

Als dat zo is, is dat zeker niet slecht... famitsu kan soms erg streng zijn, en een 36/40 score is echt heel goed.

13. Rich_Art

Rich_Art The one and only

Leuk Bevonden:
    1
    Vanochtend eindelijk mijn nieuwe HD binnen gehad en meteen de demo gedownd.
    Ik vind het een geweldig spel/demo.
    Alles is goed. Rijd als een trein. Graphics zijn goed.
    Van mijn zijde geen klaagzang.
    Ik kan niet wachten op de final..

Peace,
    Rich_Art. ;)

14. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Goed cijfer van Famitsu!

15. emporio

emporio Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoop dat het spel mijn euro's waard is

16. Xwon

Xwon het is wat het is.

Leuk Bevonden:
    1
    Even een vraagje aan de race kenners (you know who you are ;) )

Vanavond waren we met wat gasten de demo aan het spelen en iedereen stond erop dat de assists (op de brake lijn na) aan stonden. Dit wilde men omdat deze wagens in het echt ook deze features hebben dus het JUIST ONREALISTISCH zou zijn als je de assists uit zou zetten......

Ik heb de discussie maar opgegeven maar ben benieuwd of iemand me hier mee kan helpen.
    (alleen reageren als je het ECHT WEET svp).

17. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Had hier verder nog niet op geantwoord.
    1 van de dingen die ik minder vind is ook wat ik had met Forza 1. Op de een of andere manier voelen de auto's te licht aan. Het kan aan mij liggen maar ik had niet datzelfde gevoel b.v. met GT. Het is net of ze een beetje zweven/contact met de weg missen.
    Eigenlijk is dat mijn grootste klacht met de demo. ik heb overigens nog steeds het spel in pre-order staan en het zal me ook niet weerhouden om hem niet te spelen. Na een tijdje ben ik er ook wel gewend aan.
    Overigens wel een paar grappige grafische glitches gezien in de demo, liep een beetje te klooien kwa damage en toen bleef een zooi glas midden in de lucht hangen.. :)

18. De_Sint

De_Sint Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Dat is wel een hele mooie smoes om aan te geven dat je het niet zonder hulpmiddelen kunt :)
    Het is inderdaad zo dat de straat auto's zoals Ferrari430 deze opties hebben, maar als je regelmatig kijkt naar topgear is dat het eerste wat ze uit zetten.
    De GT klasse maakt hier volgens mij geen gebruik van. Tractie control weet ik niet zeker, maar ABS zo-ie-zo niet. Tractie controle is alleen bij de Formule1. En die auto's zitten er bij Forza2 niet in.

Los van het feit of de echte auto's die mogelijkheid hebben. Wil je echt simulatierijden en het gevoel erbij hebben, MOET je alle hulpmiddelen uit hebben. Alleen dan ervaar je waar de makers van Forza2 zo lang aan gewerkt hebben. Dan merk je pas dat auto racen heel wat meer inhoud..

Laatst bewerkt: 17 mei 2007
  19. Bjørn

Bjørn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De enige assist die ze in het echt gebruiken is traction control, de rest niet. Daarnaast moet je, denk ik, kijken naar wat je zelf prettig vindt. B.v. stability control vind ik een handycap inplaats van een hulpmiddel. Het remt de wielen af op het moment dat je je grip dreigt te verliezen en 9 van de 10 keer is dat op het moment dat je de bocht uit wil accelereren. Maar op het circuit kom je alleen Traction Control tegen van de assists die in de game zitten. Op de openbare weg kom je van alles tegen.

20. JeePee

JeePee Guest

Alle auto's in de R2 klasse gebruiken GEEN ENKEL hulpmiddel, dus ook geen TCS jongens. De DTM niet, de FIA GT niet, niks. De enige snelle racewagens die hier gebruik van maken zijn de F1 wagens (vanaf 2008 ook niet meer trouwens). Zelfs de GP2 heeft geen TCS. Alle straat auto's hebben inderdaad wel hulpmiddelen, maar de R2 klasse niet.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina