Ik heb van mijn mobiel, 3gpp bestanden maar wil een filmpje maken van alle bestanden. Welk programma voor het maken van filmpjes zijn goed ? En welk van deze programmas pakt ook 3gpp. of weet iemand een gratis converter zonder watermerk tekst of wat dan ook er doorheen. Ik heb echt internet afgezocht naar ene converter maar kan geen goede vinde.
You gotta be kidding me: http://www.google.nl/search?q=conve...s=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a en daar wordt gewoon verwezen naar FREEWARE programma's.
Sorry, maar de link naar Gromkov staat mij toe om daar freeware programma's te downloaden. En van enkele van die programma's weet ik 200% zeker dat ze geen watermerk achterlaten.
zoek eens naar super converter die gebruik ik ook en het is echt de beste converter die er is je kan volgens mij alles wel converten en je kan vanalles aanpassen Hij is trouwens helemaal gratis, geen trial , watermerk ofwat. Ik gebruik heb zelf voor mijn n73, om naar mp4 om te vormen, dat werkt wel goed dus ik neem aan dat 3gp ook wel goed werkt.