360 + toetsenbord en muis.

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door bubu, 18 apr 2006.

  1. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Werkt dat nu ook voor RTS? Want ik wil alleen maar C&C 3 halen als ik om wat voor manier dan ook met de muis kan spele.
     
  2. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    met de muis zal de rts ook wel werken alleen heb je niet zo'n handig menu als voor de pc ... want deze is ook controller gebasseerd :)
     
  3. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Maar je kunt de muis gebruike zoals bij de p.c of zit je nog met meer problemen?
     
  4. Xly

    Xly Active Member

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    is het mogelijk om een muis + toetsenbord aan te sluiten op je xbox 360 en daar bijvoorbeeld gears of war mee te spelen????
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    De interface werkt anders. Dus ik vermoed dat je meer problemen krijgt. Je hebt dan wel de XFPS 360 nodig. Maar als je met Muis en Keyboard C&C3 wilt gaan spelen. Kan je beter de PC versie kopen


    Ja dat kan met de XFPS 360, maar zal iets minder gevoelig zijn dan een echte pc game
     
  6. VooDoo300

    VooDoo300 010

    Berichten:
    1.780
    Leuk Bevonden:
    6
    ik hoop wel dat je als je games speelt, het als server kan uit zetten dat iemand dat gebruikt, heb geen zin om rustig op me bank te liggen, en met online spelen alleen maar afgeknald worden door een muis. dat zou de lol een beetje verpesten, vind het prima als mensen het willen gebruiken, zolang je mij er maar niet mee benadeeld, en dan kan je wel zeggen " jij kan toch ook een muis kopen" maar daar heb ik geen behoefte aan.
     
  7. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Toetsenbord en Muis werkte ook al niet goed op de uoude Xbox en ik verwacht dat het ook al niet lekker gaat spelen op de Xbox 360 ... waarom niet? Omdat de game getweaked is voor de Xbox 360 en dit niet de versie voor de pc is maar een console... DDus zal je eerder problemen hebben van precieze bewegingen maken ... Victim Be geeft dit ook in zijn post min of meer aan Grote en half grote bewegingen gaat goed .. maar kleine beweginge voor het snipen gaat beroerd
     
  8. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb geen power pc daarom heb ik juist een xbox.

    Maar C&C 3 lijkt me vet maar met controller spreek het me niet aan.
     
  9. The Bolster

    The Bolster --

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan muis en toetsenbord toch gewoon aansluiten, voor typen enzo (bijv FFzoveel) :D Je kan er alleen geen spellen mee besturen :)
     
  10. fiestaboy'ke

    fiestaboy'ke Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    dus football manager spellen gaat niet met muis en/of keyboard?
     
  11. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo ik heb de XFPS Pro maar eens besteld, voornamelijk voor shooters (en dan met name voor Half-Life 2 strakjes :p)
     
  12. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt een USB toetsenbord (zelfs een draadloze, als de ontvanger maar via USB in je 360 gaat) aansluiten om mee te typen. Een muis gaat niet werken want daarvoor zitten er geen drivers in de 360.
     
  13. punisher007

    punisher007 Active Member

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eventjes gezocht, maar blijkbaar geen mensen hier met ervaring met de XFPS Pro ?

    Heb hem trouwens besteld bij psxshop.nl. Aangezien ik bij google ook wat negatievere ervaringen tegenkwam, heb ik hem onder rembours besteld.

    Kreeg vandaag echter al mailtje dat ie verzonden was, dus ik ben benieuwd :)
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2007
  14. Victim be

    Victim be Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan je een kleine tip geven. Bestel ook maar een smart joy frag (de originele) voor playstation. Die smart joy frag stop je dan in XFPS. Je muis en toestenbord verbind je met de smart joy frag. Je mag ook niet de laatste generatie muizen gebruiken. ik gebruik de LogitechMX 510 maar de 518 is beter. Ik heb de gewone XFPS ( niet de pro versie). Het is moeilijk om er juist mee te mikken. Kleine bewegingen lukken niet echt ( is met die smart joy frag wel beter maar niet perfect ). Laat me iets weten of die pro versie beter is.
     
  15. stefan83

    stefan83 Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    En hoe is de XFPS Pro ?
     
  16. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben aan het nadelen om een toetsenbord en muis met USB aan te schafen alleen ik heb paar vragen.

    Welke zou ik nemen? En werkt het ook voor die MSN?
     
  17. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Muis werkt niet op je 360 ... Toestenbord werkt wel met MSN
     
  18. ValsSpeler

    ValsSpeler Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo ik heb die xfps ook zodat ik met mijn ps2 pad kan gamen maar recentelijk lijkt ie het niet meer te doen. Zijn er anderen die ervaringen hebben met dat ding?
     
  19. Fingon NL

    Fingon NL Active Member

    Berichten:
    449
    Leuk Bevonden:
    0
    lol, ieder z'n ding
    ik vind shooters kut met een muis, dat speelt voor geen meter, geef mij maar een lekkere gamepad in m'n handen, gaat veel relaxter, en kan je gewoon lekker spelen.
    Voor mij hoeft die muis niet, en een toetsenbord voor typen plug ikgewoon in :p
     
  20. NEIROR

    NEIROR Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    problemen met xfps

    Met Kerst kreeg ik eindelijk die lang verwachte xfps voor de xbox 360 waarmee ik nu eindelijk mijn first person shooters mbh een keyboard en muis kan spelen! Ik speel niet Live dus multiplayer gamers op xbox live hoeven niks te vrezen van “gecheat”, het is enkel voor eigen gebruik.

    Dit speeltje ziet er zo uit:
    http://www.xcm.cc/xcm_xfps_360.htm

    Nu wou ik dit aansluiten aan mijn xbox maar ik heb toch wat problemen ondervonden.

    Wanneer ik mijn wired controller in mijn xfps steek en vervolgens de xfps in de xbox 360 dan blijft de x in het midden van mijn controller maar knipperen. Hij kan ahw geen verbinding maken met die xfps als tussenstation.

    De ingeplugde (USB) muis in de xfps licht wel op dus die werkt wel denk ik. Als alles goed aangesloten zou zijn dan zou ik net als met mijn controller ook met mijn toetsenbord kunnen navigeren in het xbox start menu. Maar dit werkt dus niet. Ook zou er op de xfps dan een lichtje moeten branden en dit als aanduiding dat alles werkt.

    Is er iemand die al wat meer ervaring heeft met die xfps? Ik denk dat ik qua installatie alles correct doe zoals aangegeven op een filmpje op youtube en de handleiding die erbij stak.
     

Deel Deze Pagina