Football Manager 2007

Discussie in 'Algemeen' gestart door Generation Tracks, 6 dec 2006.

  1. marcosandman

    marcosandman Active Member

    Berichten:
    103
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de pc hebben ze een vrij goed elftal, ben er 2x achterl elkaar kampioen mee gewoeden:+ .
     
  2. Hova

    Hova Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Netjes, wie gebruik je?? En hebben ze in het spel wel een transferbudget?:confused:
     
  3. gilygil

    gilygil Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Zow volgens mij is feyenoord in het spel de rijkste club van Nederland, beetje onrealistisch lijkt me maar goed. Ze kopen standaard Elano voor 14 miljoen in het 1e seizoen.
     
  4. Hova

    Hova Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    beter! ahah..
     
  5. Hova

    Hova Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    help!!!
    Heb net FM gekocht en sta in het main menu, maar ik kan geen nieuw game kiezen of load game!!!
    wTF is dit man!!! iemand ervaring mee, heb trouwens alleen een MU!
    Hoop niet dat het daaraan ligt anders hadden ze dat er wel ff bij mogen zetten!!:'-(
     
  6. gilygil

    gilygil Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt ook een harde schijf nodig. Staat op het hoesje als het goed is.
     
  7. DeathPsyco

    DeathPsyco Stand your ground!

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, was bij 2006 ook!
     
  8. Hova

    Hova Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    damn.. zie het nu... stom van me.
    Maarja wou er toch al 1 halen :9
    valt trouwens een beetje tegen met feyenoord, goeie aankopen lukt niet echt. Maar weinig willen of ik heb niet genoeg geld voor z'n salaris!
     
    Laatst bewerkt: 17 feb 2007
  9. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Heb zojuist mijn 1e seizoen afgemaakt met ajax. Heb het spel nu nog op de PC, maar ben van plan om hem ook op de xbox 360 te kopen.

    Ik begon dus mijn 1e seizoen met ajax. Nadat ik het spel had gestart ben ik eerst begonnen met al mijn scouts op pad te sturen naar elke hoek van de wereld. In het begin leverde dit vooral in Europa veel spelers op, maar alleen celsinho en richards sprongen echt in het oog als echte versterkingen.

    Dus toen ik besloot om deze spelers te gaan kopen stuitte ik op een probleem. Het transferbudget dat maar een magere 9 miljoen bedroeg. Nadat ik een verzoek in had gediend voor een groter budget kreeg ik plotseling 26 miljoen meer te besteden.

    Dus nu ik genoeg geld had voor enkele versterkingen ben ik begonnen om die versterkingen ook binnen te halen. Nadat ik overeenstemming bereikte met Manchester City over het transferbedrag voor micah richards bood ik hem ook een contract aan. Jammergenoeg had hij geen intresse in een transfer, hoe goed het contract ook was.

    Na 5 pogingen besloot ik mijn aandacht dan maar op een aantal andere spelers te richten. Ten eerste haalde ik Marcelo Grohe. Een veelbelovende keeper uit brazilie. Hij heeft zich ook bewezen als een prima stand-in voor Stekelenburg.
    Hierna heb ik ook nog Eduardo Ratinho, Freddy Adu, Andres Guardado en Celsinho gekocht.

    De spelers die ik verkocht heb zijn Marcus Rosenberg, Olaf Lindenbergh en Dennis Gentenaar. Aangezien er voor alle posities versterkingen zijn gekomen en zij duidelijk niet meer op speeltijd konden rekenen.

    Het seizoen verliep zeer goed met aan het begin van het seizoen de winst om de Johan Cruijff schaal tegen PSV. Dit werd 2-1 na verlenging.

    In het begin van het seizoen verloor ik veel punten door 2 keer gelijk te spelen en een keer te verliezen. Na de slechte start en een verandering in de opstelling ging het een stuk beter, en is er niet meer verloren in de rest van de competitie waardoor ik 1 wedstrijd voor het einde kampioen werd in een met 5-0 gewonnen wedstrijd tegen Excelsior. PSV volgde op slecht 4 punten achterstand, en dit werden uiteindelijk 2 punten nadat ik de laatste wedstrijd nog gelijkspeelde.

    In de winterstop heb ik nogmaals geprobeerd om Micah Richards binnen te halen, maar wederom lukte het niet. Ik heb echter wel Mads Laudrup en Gonzalo Higuain aangetrokken.

    De beker:
    In de beker ging het erg stroef, en de eerste wedstrijd werd maar met 1-0 gewonnen van Haarlem. In de 2e wedstrijd ging het al beter, en werd er met 3-0 gewonnen van RBC.
    Daarna ging het helaas mis tegen Roda JC en werd er verloren na het nemen van penalties.
    In de Champions League ging het een stuk beter dan in de beker. Nadat ik de 1e ronde overleefde door als 2e te eindigen achter chelsea, maar voor Lille en Club Brugge.
    De volgende wedstrijd was tegen Arsenal, en beide wedstrijden werden gewonnen met 1-0 door doelpunten van Klaas-Jan Huntelaar.

    Het volgende obstakel was Celtic. Na een goede 0-0 in Celtic werd het 3-1 in Amsterdam door 2 doelpunten van Klaas-Jan Huntelaar.

    Hierna Kwam de halve finale tegen Barcelona. Na een knotsgekke uitwedstrijd die eindigde in 4-3 in het voordeel voor Ajax, was een 0-0 in Amsterdam voldoende om de Finale te bereiken. In de finale moest ik uitkomen tegen Real Madrid.
    De finale ging helaas met 2-0 verloren, maar ik was toch enorm tevreden met mijn optreden in Champions League.

    Blessures:
    Ongeveer halverwege het seizoen kreeg ik te maken met een ware blessuregolf. Ik had dus een groot probleem, en dan met name voorin aangezien Babel, Rosales, Manucharyan en Celsinho allen voor meer dan 2 maanden waren uitgeschakeld.
    Verder had Huntelaar steeds kleine blessures van 1 week, 2weken enzovoort.
    Hierdoor was ik genoodzaakt om Rydell Poepon en Stanton Lewis mee te nemen naar competitie duels en zelfs Champions League duels.
    Poepon deed het echter geweldig en maakte in totaal 10 doelpunten in verschillende competities.
    Verder zijn er geen echte langdurige blessures geweest in het seizoen.

    Prijzen ( team en spelers )
    - Winst in de Competite.
    - Johan Cruijf schaal
    - Speler van het jaar: Maarten Stekelenburg
    - Topscorer: Klaas-Jan huntelaar met 20 doelpunten
    - Meeste assists: Ryan Babel met 14 assists.

    Nu aan het begin van het 2e seizoen begin ik met een transfer budget van 26 miljoen. Verder heb ik 2 spelers gecontracteerd die transfervrij over zijn gekomen. Leonardo van NAC Breda en Gerson Magrau van Feyenoord.

    Tot zover mijn ervaring met Football Manager. Ik vind het een geweldig spel en zal het nog lange tijd met plezier blijven spelen.
     
  10. MYSTERY X

    MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

    Berichten:
    4.354
    Leuk Bevonden:
    31
    Vetjesss... :)!
    En toch ga ik voor Championship Manager 2007 straks. Gewoon weg omdat ik daar wel de nieuwe transfers is verwacht.

    In elk geval blijft het heerlijk om je favoriete team zo te leiden in een Manager game!
    Je hebt het in elk geval netjes gedaan met Ajax. :cool:
     
  11. Generation Tracks

    Generation Tracks Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb op de xbox 360 in mijn tweede seizoen met Ajax de
    Champions League gewonnen, de nationale beker, de titel en de
    Johan Cruijff schaal.

    Ging het eerste seizoen nog met vallen en opstaan, het tweede
    seizoen kan werkelijk niet beter!

    Het team dat de beker met de grote oren in ontvangst mocht nemen:

    -----------------Rosenberg---Huntelaar------------------
    Daniel Carvalho-------------------------------Gourcouff
    -------------------------------------------------------------
    -----------------Denilson------Vanderborre--------------
    -------------------------------------------------------------
    Marcello------------------------------------------Grygera
    ----------------Heitinga--------Luizao---------------------
    -------------------------------------------------------------
    -----------------------Stekelenburg-----------------------

    Wissels:
    Gentenaar
    Vermaelen
    Stam
    Davids
    Maduro
    Celsinho
    Babel
    Mitea

    :cool:
     
  12. fiestaboy'ke

    fiestaboy'ke Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Dus als ik het goed doorgelezen heb allemaal is er geen transfer update voor voorzien en ook geen patch voor de bugs er uit te halen zoals in de pc versie=( is wel spijtig maar ja, kga hem toch kopen. ben al jaaaren verslaafd aan deze reeks maar het afgelopen jaar niet kunne spele op de pc omdat dat k*tspel altijd uitvalt en vol bugs zitte en niemand mij kan helpen. had er zelfs een nieuwe pc voor gekocht omdat ik dacht dat het mss daar aan lag, net dus |:-
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.209
    Leuk Bevonden:
    4.747
    Dat heb je dan heel knap gedaan zeg. Ik had die game na een paar keer wel bekeken, vond de 2006 versie toch wel iets beter qua overzicht en besturing. ;)*)
     
  14. fiestaboy'ke

    fiestaboy'ke Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel nu ondertusse ook al enkele dagen in m'n bezit en vind de besturing niet ZO heel lastig... Tis wel heel anders als je het gewoon bent op de pc maar ja, door omstandigheden gaat dit niet bij mij ... Enige minpuntje is vind ik het toetsenbord... Alé, kweet ni of da aan da spel ligt of aan mijn toetsenbord maar het staat blijkbaar ingesteld als querty, terwijl het een azerty is :confused: Heeft iedereen dat hier, of is daar een oplossing voor?
     
  15. fiestaboy'ke

    fiestaboy'ke Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0

    Niemand:confused:
     
  16. Feyenoord-05-06

    Feyenoord-05-06 Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals jullie weten, is Feyenoord geweldig bezig op de transfermarkt, dus is mijn vraag:

    Weten jullie ook of er een editor bij FM2007 op de 360 zit? Of in iedergeval iets waardoor je transfers kunt doen ;) ?
     
  17. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    ik heb FM 06 voor op de 360, ik ben nu bezig met een super seizoen met chelsea, ik won van arsenal de community shield,ik zis in de 8ste finale van de champions league (moet tegen ajax;)) ik zit in de halve finale van de league cup, in de kwart finale van de FA cup en sta 1ste in de competitie, Torres heeft in alle competities al 35 goals gemaakt! alleen toen ik vanmorgen probeerde de save file te laden, deed hij het niet!!!! nu ben ik mijn dream team kwijt!!!!!
     
  18. Feyenoord-05-06

    Feyenoord-05-06 Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand :p
     
  19. Ajaxan

    Ajaxan Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, ik heb dat spel ook en ik wil dat achievements ook heel graag.. Zullen we tegen elkaar spelen? Ik heet daar Ajaxan..!
     
  20. Feyenoord-05-06

    Feyenoord-05-06 Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Please :) ? Ik wil het echt graag.
     

Deel Deze Pagina