Gamen in Surround/Dolby Digital [Deel 10]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door dynamike, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karll2

    Karll2 Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    EDIT: Ok bedankt ;)
     
  2. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Eeh ik was even aan het kijken naar Marantz speakers alleen op die site van marantz staat helemaal geen zak aan speakers. Alleen receivers. Kan iemand ff een link naar een soort overzichtje te geven. O-)
     
  3. enzowpablo

    enzowpablo Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Onkyo 604 zeer goede keuze ik hebhem nu een aantal maanden in bezit. Zeer mooi app met veel mogelijkheden en de geluidskwaliteit is GEWELDIG... ook kwa aanskluitingen zeer uitgebreid: 3x HDMI en 3x Component - 5x optical in - 2x coaxial in. En dat design.... Aanrader!!!:thumbs:
     
  4. madison

    madison madison

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Marantz maakt tegenwoordig geen speakers meer.. Als ik me niet vergis hebben ze in de jaren '70/80 een paar series ontworpen, maar tegenwoordig maken ze geen speakers meer:)
     
  5. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Oh ja? Ik dacht dat gompy laatst nog nieuwe marantz speakers gehaald had.
     
  6. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Nee, dat waren B&W speakers die hij wil aansluiten op een Marantz receiver, namelijk de SR5001. Dat is heel iets anders. Mooie keuze Enzowpablo. Onkyo vind ik nooit onaardig in de looks. Prettige prestaties ook. Onkyo 504 gehoord icm JBL178. Madison, die heb jij onlangs verkocht toch? Misschien moeten we die set ook een beetje onder de aandacht brengen. Voor mensen die een leuke set willen voor niet al te veel geld zijn een budget receiver en die jbl set misschien een optie. Ben je inclusief kabels klaar voor ongeveer 500-600 euro schat ik.

    MVG Marc
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2007
  7. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Aah kijk ik was even het merk kwijt. B&W dus. *gaat zoeken*
     
  8. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Wat wil je precies Dusky, als je iets verteld over je budget enzo, kunnen we je misschien verder helpen. Er is meer in het rijk der speakers dan alleen B&W, niet dat ze slecht zijn, integendeel. :p. Nou we horen het wel.

    MVG Marc
     
  9. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Nee ik wilde gewoon even kijken naar B&W speakers, omdat ze er best mooi uitzien. Het is voor beneden in de woonkamer.
     
  10. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Oow, vandaar. Dan heb ik niks gezegd.

    MVG Marc
     
  11. madison

    madison madison

    Berichten:
    456
    Leuk Bevonden:
    0
    Die heb ik een maandje of 2 geleden weg gedaan ja.. Niet omdat het setje slecht klinkt overigens!! Het is echt een van de betere instap 5.1 sets. Koop er 2e hands een mooie receiver bij en je bent goedkoop klaar!!
     
  12. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Jah, dat bedoelde ik ook:). Maaruh,, Madison, wat heb jij nu voor een setup dan? Jij bent terug gegaan naar stereo met Klipsch en Camebridge audio toch, of zit ik er helemaal naast? Camebridge Audio is echt de definitie van hoe mooi audio apperatuur er uit kan zien. Grootse klasse, net als TAG Maclaren, maar dat is dan gelijk ook van een hele andere prijsclassificatie.

    Is je CD5001 al verkocht eigenlijk? Ik wil namelijk misschien ook gaan voor die cd-speler, met een SR5600 of een SR5001 met DALI Concept 6 als fronts. Zodra het budget er is althans, ben momenteel werkloos. Zal nog even duren dus helaas.

    MVG Marc
     
    Laatst bewerkt: 17 mei 2007
  13. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer aan het einde van deze maand nog 2 rear speakers te kopen. Waarschijnlijk de DM600S3's. Ik probeer echter ook nog wat geld opzij te houden om mijn scooter/brommer mee te kunnen betalen. Word in juli 16. Monitor is ook weer verrot dus moet ik ook weer gaan aanschaffen. Beetje klote allemaal!
     
  14. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Meer dan B&W? Huh?
     
  15. Marx

    Marx Active Member

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    18
    Jah Pim er is meer dan B&W, dat weet je zelf ook. Toegegeven, de 602 klinkt heerlijk maar ik vond de sound van de DALI Concept 6 gewoon minder. Enuh, je hebt me zusje al;), dus van me speaker keuze blijf je af, die is gelukkig nog persoonlijk.
     
  16. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog een vraagje, wat los staat van de andere vragen die ik heb gesteld. Waar ik overigens heel veel aan heb gehad!

    Ik zoek een 2.1 geluidssetje, voor een PS2. Wat heb ik dan minimaal nodig?

    EDIT: Heb dit gevonden, maar geen idee of het wat is. http://www.kieskeurig.nl/product/F9F635F41CB7E014C125721E0048EC49.htm

    Krijg je hier een lekker geluidje mee?
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2007
  17. Karll2

    Karll2 Active Member

    Berichten:
    246
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 18 mei 2007
  18. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
  19. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ik heb 300 euro s tebesteden voor een setje voornamelijk voor mijn 360 en het is voor in de woonkamer.

    Ik had begrepen dat de Logitech Z-5500 of Creative Gigaworks G500 goed van kwaliteit zijn.
    Zijn er nog andere mogelijkheden voor in die prijsklasse ?
     
  20. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het verschil tussen deze en deze groot?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina