Print Screen

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Bassie, 18 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Helleu!

De knop op m'n toetsenbord "PrtScr" (Print Screen) doet het niet. Weet iemand hoe dit komt? Kan je dit niet ergens veranderen?

Als ik bijvoorbeeld paint open en dan Ctrl+V doe, dan gebeurt er helemaal niks...

Laatst bewerkt: 18 mei 2007
  2. BydoR

BydoR XBL gamertag: knackebrod

Leuk Bevonden:
    0
    Wat denk je dat de functie van die knop is? Je print niet je scherm af als je dat dacht.

Druk eens op printscreen en open dan een programma zoals paint of photoshop. Druk dan op plakken (ctrl+v) en kijk eens wat er gebeurt.

3. 4sake

4sake Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hoeft niet zo arrogant te reageren vriend..

Maar BydoR heeft wel gelijk!
    Maak van je gewenste beeld een printscreen en open dan paint of PS en druk daar op ctrl+V.

Succes

4. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Nee, dat snap ik wel. Maar DAT werkt juist niet. :) Misschien een beetje een onduidelijke beginpost, ik zal 't ff wijzigen.

5. daantjuh_15

daantjuh_15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    je moet in paint eerst op 'selecteren' drukken, links in dat balkje. en dan maak je zo'n vierkantje en dan druk je op ctrl V en dan moet die het doen.

6. MAX3400

MAX3400 Virtualization...

Leuk Bevonden:
    0
    En er wordt gewoon vergeten dat sommige toetsenborden meerdere functies onder 1 toets hebben die je dus moet activeren door eerst een andere toets in te drukken of PrtSC+nog_een_toets.

En daarna, zoals bekend, moet je CTRL+V gebruiken. Probeer het eens niet in Paint maar bjivoorbeeld in Word, WordPad of IrfanView (laatste is gratis van internet te halen). Dan weer je in ieder geval of er uberhaupt iets gecaptured wordt en ligt het niet aan Paint.

7. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Nope, werkt ook niet.

8. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Heb je op je toetsenbord een knop die 'F Lock' heet? Zo ja, druk daar dan eens op en maak daarna nog eens een printscreen.

Het is de bedoeling dat die F lock uitstaat, maar misschien dat hij bij jou aanstaat :)

9. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Nope, I don't. Waar zit die knop dan bij jou? :)

10. IWFH '2006'

IWFH '2006' 35+ Good Deals

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb op mijn toetsenbord ook speciale F-mode voor dubbele functie van de F-toetsen. Bij mij zit die F-knop boven de F-toetsen tussen de F4 en de F5.

11. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Het is bij mij de meest rechtste (normale) knop bovenin, twee knoppen naast de printscreen knop.

12. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Het was idd F-lock, maar ik zag t nergens staan. M'n broer kwam, drukte op dat knopje, en deed het gewoon weer. Dus vraag beantwoordt, topic mag dicht van mij. :D

13. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    kan je zelf doen. klik op post reply en dan is er ergens zo'n drop-down menuutje waar je zelf je topic kan sluiten

14. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Hangslotje

Is alleen in de X-Bazaar ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina