Geweldig die trailer. Ik verheug me nu al op de release. Schijnt ergens in Q2 te zijn. http://www.gametrailers.com/player.php?id=19521&type=wmv
Dit wordt weer een Arcade game die ik ga kopen. Ik kan mij niet eens meer herinneren wat de laatste was. Veel trials gespeeld, maar niks gekocht. Ben blij dat er echt iets leuks komt.
Oeh, dit is idd gave shit Dit ga ik zeker in de gaten houden en hoogstwaarschijnlijk ook downloaden tezijnertijd
Denk ook dat het zeker een aanrader wordt. Ben wel benieuwd of ie 800 of 1200 punten gaat kosten. Hoewel ik zelf denk 800 is 1200 ook een mogelijkheid die denk steeds vaker gebruikt gaat worden
Oeh, deze is wel stoer! Deze ga ik dus echt wel aanschaffen he .. vroegâh ook gespeeld, op me 8 MHz PC in 4 kleuren Nostalgie dus.
Mooi dat je hier wel ziet dat ze het niet alleen een beetje een boost geven maar helemaal omzetten chill .
Ik heb dit spel gisteren gedownload, de trial dan, en geprobeerd .. en ik moet zeggen, dit is een geweldige port! Het speelt heel goed, de controls zijn goed, wat een heerlijke 2D platformer! Graphics prachtig en het level is precies hetzelfde als het vroeger was, dus bekendheid alom. Toppie! Het verschil mag er wezen
Second that. Peace, Rich_Art. EDIT: voor diegene die de originele PoP niet kennen kunnen op onderstaande link klikken en zien hoe het er destijds uitzag. Baanbrekende graphics voor die tijd. http://www.popuw.com/screenshots.html
Gisteren de trial gedownload en gespeeld, deze ga ik vanavond maar eens volledig kopen. Wat een vermakelijk stukje nostalgie. Perfecte poort!!!
hmmm, ik heb deze op de Tulip van me vader heel vaak gespeeld, vroega toen ik 5 jaar was, ha, met een floppie, spannend was dat!
Hier begon het allemaal.......alleen dan zwart-wit. Van alle DOS-gamers, zegt jullie 'prince.exe megahit (n)' nog wat.....? (Btw, N moet een getal zijn)
Ik zag iemand in het Arcade draadje zeggen dat de achievements veel te makkelijk zijn. Dat is misschien waar, op 1 na. Degene die de achievement 'Survivor' haalt, is echt een meester in het spel. Ik bedoel, het spel uitspelen zonder ook maar 1 keertje dood te gaan, dat zou ongelooflijk zijn. Ik was gister bezig met level 9. Uiteindelijk gehaald, maar ik was 24 keer dood gegaan. Voornamelijk doordat ik veel te gehaast speelde, maar toch lijkt het me een onmogelijke achievement