1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 7

Discussie in 'Algemeen' gestart door Molly, 1 mei 2007.

  1. Avilla

    Avilla Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat je dat niet helemaal meent of dat je dit tenminste niet letterlijk bedoelt. Ten eerste zijn er ook spitsen die zich laten vallen. Ten tweede als die tackle vooraan gebeurd, zonder gestrekt been en je hebt de bal, dan is het toch geen fout. En zo zijn er nog tal van factoren waarmee je rekening moet houden. Ik hoop dat je hiermee akkoord ben ;)
     
  2. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Pro Evolution Soccer 7 wordt op 23 juni onthuld

    Konami heeft op de officiële website laten weten dat de nieuwe Pro Evolution Soccer, in Amerika en Japan beter bekend onder de naam Winning Eleven, op 23 juni zal worden onthuld.

    Op deze datum vindt een evenement genaamd 'The 26th New Generation World Hobby Fair' plaats. Op dit moment is er nog erg weinig bekend over het nieuwste deel in misschien wel de populairste voetbalgame. Wel zal de game op veel platformen verschijnen, waaronder de Xbox 360, PS3, PSP en Nintendo Wii.

    bron: xbox 360only.nl
     
  3. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    een career mode waarbij je jezelf in een ploeg kan vechten

    en natuurlijk een vette multiplayer waarbij je 11 tegen 11 kan spelen
     
  4. Avilla

    Avilla Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Of dat je je als trainer moet opwerken. Wat dus ook betekent dat je tijdens je carrière van club kan veranderen
     
  5. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerste paar dingen die mij te binnen schieten die moeten verbeteren (misschien al genoemd):

    - ML-mode anders, gewoon landen
    - Keepers beter, hoe ze zich soms opstellen bij schoten vanaf de zijkant gaat nergens over
    - Slimmere verdedigers, soms als een corner van mij wordt uitverdedigd staan ze met z'n drieeën bij de enige spits van de tegenstander die is blijven hangen en dan nóg kan ie hem aannemen omdat niemand er écht op staat
    - Spelers aanpassen, van Persie bijvoorbeeld beter maar Ronaldo juist veel minder, echt niet dat ie nog één van de snelste ter wereld is
    - Kopsterke mensen inderdaad mee sturen met corners
    - Uitschieten van de keeper, soms staat de linkerspits vogeltje vrij, druk ik op X terwijl ik de stick helemaal naar links heb en nog gaat ie naar de centrumspits of zelfs rechtsbuiten
    - Slimmer bij het binnenhouden van ballen, de tegenstander loopt soms tegen ballen aan die ie gewoon had moeten laten gaan waardoor ie een corner veroorzaakt bijvoorbeeld
    - Afhouden bij dat soort situaties ook, dat je hem gewoon over de achterlijn kunt laten rollen met een vent in je rug
    - Vrije trappen zijn naar mijn zin te moeilijk, maar dat kan aan mij liggen
    - Muurtjes die gewoon bij vrije trappen van 45 meter nog worden opgesteld
    - Kaarten, soms krijg je geel terwijl je de bal speelt. Van die tackles die Jan van Halst 'mannelijk' zou noemen, twijfelachtig of het een vrije trap is maar nooit een kaart. Zeg maar vanachter de man glijdend de bal voor hem wegtrappen.. Bovendien moet je nog steeds eerder rood krijgen.
    - Penalties, soms laat iemand je net even struikelen waardoor je niet meer kunt schieten, dat zijn ook gewoon penalties. Hands in de 16 zijn ook zelden penalties, af en toe zie je ze het gebaar maken maar echt kloppen doet het nog niet..
    - Terugkappen achter je standbeen gaat te makkelijk, in volle sprint je tegenstander laten staan is echt te eenvoudig
    - Betere trucjes, panna proberen te geven, schaar ziet er ook maar raar uit, die beweging van C. Ronaldo achter het standbeen naar binnen toe moet goed uitgewerkt worden. Misschien moet iedere speler een (of meerdere) karakteristieke bewegingen krijgen..
    - Tegen de keeper aanspringen als ie uit z'n vijf-meter is, je kunt hem niet of nauwelijks hinderen
    - Grensrechters zijn niet te zien (of in ieder geval niet in de herhaling als de buitenspel-lijn wordt getrokken)
    - Je ziet de scheidsrechter niet affluiten (fluiten opzich weet ik even niet)

    Dat was het wel even :)
     
  6. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuws van vandaaag:

    Vrij genaaid, want ik heb de 360, en de 360 versie van PES6 heeft al heel veel tekortkomingen, als dit bij PES7 weer zo is, en daarnaast de PS3 nog meer vette features heeft, miss een reden om een PS3 aan te schaffen tegen die tijd;)
     
    Laatst bewerkt: 18 mei 2007
  7. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik bedoel is dat je soms als je redelijk achter de man aanrent en een goede sliding doet: je slide en schopt de bal weg, ook valt die spits dan. Dan krijg je direct rood, belachelijk. Soms als iemand in de 16 staat en voorbij de laatste verdediger is maar hij staat 10 meter naast het doel en je haalt hem hard neer. Direct rood. Terwijl die niet in scoringspositie is maar omdat je 360 denkt dat die voorbij de laatste verdediger bent krijg je alsnog rood.


    Verdere normale keepersuittrappen, penalties en de uberuber longthrow van de keeper ( a la Gomes dus).
     
  8. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Ben het voor een groot gedeelte met je eens, maar de scheidsrechter fluit bij mij niet als ik een correcte sliding maak.
     
  9. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ben ik het ook mee eens, dat de eerste PES op de 360 gestript is ok. Maar als ze hetzelfde flikken, dan dan......moet ik ook maar een ps3 halen? :eek:
     
  10. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Het lijkt mij dt Konami 2 versies zal gaan maken:
    - Een niet next-gen
    - Een next-gen

    Ik denk dat ze dan de next-gen versie wat zullen upgraden voor de PS3 (die kan toch op een hogere resolutie afspelen etc ?)
     
  11. pasz

    pasz Active Member

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    De opdracht lijkt me duidelijk,maak het zo realistisch mogelijk in alles waar voetbal voor staat,behalve de agressie van supporters dan.

    Alleen, toen het ergens een beetje begon te lijken werden de games gestript van zo'n beetje alles .

    -Editmode
    -Team mode
    -Minder teams
    -Minder stadions

    Minder,minder..

    Dus.. nextgen plus alles terug...
     
  12. robarrio

    robarrio Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Van mij mogen ze de edit-mode weer veranderen. Ik wil spelers weer makkelijk een transfer kunnen geven en andere aanpassingen kunnen doen.
     
  13. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind alles wat in de ps2 versie zit + betere grafisch.En een paar nieuw dingen en het game is af .op insidegamer.nl.Zeggen ze dat de licentie van engeland er voledig gaat bij zijn.Dat zou mooi zijn.En nog meer licenties.Maar het is nog een gerucht.Ik ben er zeker van dat PES opnieuw koning voetbal wordt.Zoals elk jaar
     
  14. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Dus ook een vrij uitgebreide 360 versie? Mooi.
     
  15. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Dit laatste bericht houd nieuws voor mij in, namelijk dat het voor de 360 op meerdere discs komt. Ik vraag me af of dat praktisch te doen is. Mogelijk een aparte disc voor de edit-functies en de rest op de gewone DVD.

    Even ingaan op wat ik eerder las:
    Het is geen Bull-shit. De winning Eleven is simpelweg de Aziatische versie van PES. De rest van het artikel klopt ook.

    Gebeurt! :) Op Evo Web heeft iemand een PES-artikel uit een Chinees tijdschrift vertaald en daar stond inderdaad in dat de passing wordt versneld.

    Is niet genaaid. De 360 wordt echt next gen, alleen ze stoppen allerlei extra's in de PS3-versie omdat de Playstation nu eenmaal het huis-console van Konami is. De 360-versie wordt dus veel beter dan de PS2 versie ooit was en nu inclusief de zaken die ontbraken bij PES 6.

    Je moet het zó zien:
    PS3 versie gaat volgens een invloedrijk Aziatisch gamer-magazine 'PES 7 first team edition' heten.
    360 Next gen, gemaakt via de PC.
    PC, WII PS 2, PSP current gen.
     
  16. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Belooft veel goeds, hoop dat de graphics stukken beter worden.
     
  17. HanTerp

    HanTerp Active Member

    Berichten:
    5.214
    Leuk Bevonden:
    114
    Ik twijfel wel of die 18GB aan data niet alleen slaat op de PS 3 versie...
    Ook heb ik op de verschillende websites niet overal zien staan dat de Xbox-versie uit meerdere discs bestaat. Sommigen noemen dit, anderen weer niet.
    De rest komt wel overeen wat elders staat.
    Ik denk dat - àls er meerdere discs worden gebruikt op de 360 versie- dit hoofdzakelijk te maken heeft met Graphics, met name als de spelers mooier worden gemaakt, dan kost dat automatisch meer ruimte.
     
  18. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat de 360 versie ook 18gb is...
    Zal inderdaad met graphics te maken hebben, meer stadions, edit mode etc.
     
  19. jevabu

    jevabu Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat pro voor xbox 360 en ps3 gwn hetzelfde wordt, waarom zou dit nou het enige spel zijn die verschillend word op de xbox en ps3. Alle andere spellen zijn allemaal hetzelfde. GTA 4 precies hetzelfde en is niet eens 18 gb.

    Verder wil ik dat ze bij de next gen pro weer sommige shirtjes uit de broek doen, en graag dat de shirtjes zouden bewegen of het haar. Maja dat zien we de 23e wel :D
     
  20. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Mischien is die van de PS3 wel 18GB omdat dat er op past. En die van de 360 4gb :p
     

Deel Deze Pagina