[PS4] Pro Evolution Soccer 6

Discussie in 'Games' gestart door SNK FOREVER, 11 mei 2007.

  1. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie helpt mij even verder? :)

    Ik zit momenteel een maand of drie zonder Xbox 360, en denk er nu over na om Pro Evo 6 aan te schaffen voor de PS2, om zodoende nog online te kunnen blijven spelen. Ik weet uit ervaring dat de PS2 versie prima speelt, maar hoe draait de game online? Hoe zit het met lag, wegvallen van connecties, hoeveelheid spelers, etc. Als iemand zijn/haar ervaringen wilt delen, weet ik ook of een aanschaf zin heeft voor deze drie maandjes. :)

    Wie weet komen we elkaar tegen!
     
  2. Darkon 83

    Darkon 83 Active Member

    Berichten:
    1.662
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb zelf geen PES6, maar over het online gedeelte van de PS2 ben ik niet te spreken! Veel lag, connectie die wegvalt. Gewoon niet de moeite.
     
  3. SNK FOREVER

    SNK FOREVER Active Member

    Berichten:
    303
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat de PS2 geen wonder is betreffende online games. Games als Socom en Tony Hawk zijn echter zeer goed te spelen. Is Pro Evo 6 net als deze games een uitzondering op de regel, of kan ik er beter niet aan beginnen? :)
     
  4. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46
    ik wilde eerst de pc versie halen, omdat de 360 versie zo houterig speelt, maar nadat ik veel berichten had gelezen dat het enorm lagt en de servers er vaak uit liggen heb ik het toch niet gedaan.
    De ps2 versie zal wel niet anders zijn, omdat het denk ik volgens hetzelfde systeem werkt.
     
  5. Cybercon

    Cybercon Guest

    Volgens Insidegamer loopt het spel online als een tiet...
     
  6. BattleCry

    BattleCry ..

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of dit spel ooit nog op de ps3 te spelen is?

    Af en toe komen er nieuwe titel beschikbaar (BC), maar weet iemand iets over pes6?
     

Deel Deze Pagina