jawel. als je je aanmeld moet je ook een creditcard nummer opgeven. Voor als je het eerste jaar dingen download die geld kosten, en zodat ze automatisch je abo kunnen verlengen na 12 maanden.
ik koop m wel meteen denk ik maar ik kom nie direkt online eerst ff wachten tot ik een Live spel heb ga ff wachten tot MM3 uitkomt
Ik ga ook niet een uur voor de winkels staan w8ten maar ik wil het wel in de eerste week hebben of sow, het lijkt me echt wel cool!!!
Ik ga het gelijk eerste dag halen en zorg dat ik een week vrij heb van mijn werk.. Een Xbox-Live marathon.. En voor die tijd nog een keer een week vrij ofzo om mijn Moto GP en UC skills te optimaliseren! Ik denk aan een weekje CenterParcs met vrienden en natuurlijk dan mijn Xboxje mee hehe altijd leuk Dus ja 14 maart heb ik het ook!
Eerst zien of de games die ervoor uitkomen de moeite waard zijn. Ik ga geen geld uitgeven voor games die je ook via XBconnect of Gamespy kan spelen.
Ik mag meedoen aan de beta-test, formulieren zijn de deur al uit en ik verwacht de hele zooi halverwege-eind januari.
Nee hoor, check de thread "Wie worden er Xbox-live beta tester" er zijn hier op het forum ongeveer 33 mensen die zijn uitgekozen om in nederland te testen. En ik ben er 1 van
Ik koop het meteen (starterskit met een jaarabo). Aan het einde van het jaar bekijk ik wel of ik het door wil laten lopen. Dus als er leuke spellen uitkomen in combinatie met xboxlive dan ga ik er mee door.
Moet het nog even zien.... m'n enige live game op dit moment is UC en die speel ik nu eigenlijk nooit. Misschien als ik tegen die tijd nog 1 of 2 live games heb... anders heeft het niet veel zin.