1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Forza Motorsport 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 9 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik zit nog te twijfelen of ik Forza ga halen, we hebben de pre-order pakketjes wel binnen gekregen, (met sleutelhanger) maar er komen straks nog zoveel andere goede games aan, en ik weet hoe veel tijd ik aan Forza 1 had besteed aan het bestikkeren... heel veel :9
     
  2. Mitch rules

    Mitch rules ODX.com FC

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je het zo leuk vond ( Lijkt me wel omdat je veel tijd er voor besteed) waarom koop je dan niet het 2de deel? Ik neem aan dat je niet voor de huile gaat bestikkeren ( huilen bedoel ik ander som van lol :p)
     
  3. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Forza 2 lijkt me erg leuk en daarom ga ik het spel zeker kopen. Ik weet niet op welke andere goede games jij doelt, maar naar mijn smaak komt er niet zoveel soeps uit de komende maanden. Voor mij is het alleen Forza 2, maar in de releaselijsten zie ik niet zo 1, 2, 3 titels die ik in de zomervakantie zou kunnen spelen. Pas in september komen pas de leuke titels zoals Mass Effect, Blue Dragon en Halo 3
     
  4. JeePee

    JeePee Guest

    Dit is gewoon een rally stage. Ze hebben hetzelfde al bereikt met 12 auto's op de baan. Polyphony heeft nooit de intentie gehad GTHD te releasen, maar hebben dit op verzoek van Sony toch gedaan (zodat de PS3 een kleine systemseller erbij had).
     
  5. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Op Gametrailers.com weer een tof filmpje!:D
    Ditmaal een race tussen een BMW motorsport en een Mercedes.
    Dat op- en terugschakelen klinkt erg gruwelijk!:9
    Nog een dikke 2 weken8)
     
  6. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    vette vid idd, heb er nu best veel zin in.
     
  7. JeePee

    JeePee Guest

    Maar ik vind het geluid zelf best wel tegevallen in dat filmpje. Je hoort die normale BMW's en Merc's gewoon rijden terwijl die M3 GTR er naast reed. Die bak heeft het volume van een F1 auto, die andere auto's zouden weg moeten vallen.
     
  8. kbskyline

    kbskyline Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    0
    pre-order gekocht bij dixons!!
    en die sleutelhanger natuurlijk

    ps uit dat filmpje met vergeleiking tussen gthd en forza 2. de auto's uit forza en de omgeving van gthd kunnen samen een heel mooie game maken.
    dus sony en ms werk 1x samen
     
  9. mastermido

    mastermido Active Member

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb net preorder bij Free Record Shop geplaatst. Ik had GCshop gemailt waarom hij bij hun niet in het assortiment zat zei hij dat ze waren uitverkocht :mad: ik heb toch maar FRS geprobeerd :p
     
  10. RVE_NL

    RVE_NL Need games

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    bij media markt in heerlen: 70 euro ?
    Iemand anders misschien een betere goedkopere winkel die hem op release date hebben (ik heb het wel over de LE)

    Wat kost hij bij de dixons ?
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2007
  11. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Kopen jullie je spellen nooit gewoon bij gameshops? Nedgame en dimension plus doe ik altijd, of hebben jullie die niet in de buurt? DE LE is bij nedgame namelijk maar 65 euro bijvoorbeeld, veel goedkopere als andere winkels (nouja, veel?).

    Enne ik heb een stuur gekocht maar is het nu de bedoeling dat ik het daar veel beter mee doe?:9 Ik vind het knap moeilijk of is dat ff wennen... Rijden jullie allemaal met een stuur?
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Stuur is altijd wennen. Ik rijd gewoon met de controller. Misschien dat ik in de toekomst nog 's een stuur koop.
     
  13. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Ben zelf ook langzamer met stuur, maar het rijd gewoon veel leuker. Het voegt gewoon enorm toe aan het racegevoel. Helemaal door de FF in het microsoft stuur!
     
  14. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat force feedback, ik mis echt iets merk ik:9 maar dat tril functie wat in de drivefx van mij zit vind ik eerlijk gezegd alleen maar vervelend, het is dan wel wat minder realistisch maar ik had het idee dat als ie ging trillen hij dat het stuur dan ff bleef steken en dan ff los schoot ofzo waardoor ik mooi de bcoht uit ging, heb em dus uitgezet...
     
  15. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    Als je bv al auto rijd dan rij je met een stuur veel gemakkelijker.. merk dat zelf op de pc ook.. eerst met controller en keyboard altijd geraced.. kreeg er trouwens ook altijd gruwelijke kramp van in mijn poten.

    Toen een vet mooi stuur gehaald mét force feedback en pendalen (en een flippers en een pookje!!) en racen maar!

    Probleem is alleen wel dat als je met een controller verliest je gewoon ff je woede in de lucht af reageert of de controller in de hoek van de bank flikkert. Het stuur heeft t echter zwaarder te verduren, daar mep ik gewoon tegen aan :) :). Doe ik in mijn echte auto ook altijd als er iets niet lukt, of als ik afgesneden wordt of zo!

    Ik vindt bij een stuur ook vnl het bochten werk makkelijker, je kan dan ook een bepaalde lijn veel beter vasthouden... met een pookje(of pijltjes toetsen) ga je toch altijd te ver of te snel naar links/rechts
     
  16. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dat ene filmpje van die Mercedes CLK GTR vs. die BMW M3 E46 GTR zag er erg goed uit, maar het geluid van de CLK GTR en de M3 GTR was wel magertjes vond ik. In het echt zijn het echte brul auto's die zowat overeen komen met F1 auto's. En in dat filmpje hoorde ik ze er niet echt bovenuit komen terwijl dat toch wel zou moeten... XD
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

    Oke, bij Turn10 beweerd men dat de onboardview niet mogelijk was vanwege de tunable carmodels en dat zou dan miljoenen cockpitten op moeten leveren. Nou komt dit net van Polyphony Digital (ontwikkelaar GT5):

     
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 mei 2007
  18. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Wel goed dat die techniek nu steeds beter word ontwikkeld. Zo krijgen we wellicht wel cock-pit views bij FM3. (Als die komt natuurlijk)
     
  19. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Nou dat is toch wel de reden om weer een ps3 te halen en GT5 t.z.t :+ daar tegen over staat weer geen schade model in GT5... dusja
     
  20. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    @JeePee NL
    Maak van die release date maar een jaartje later polyphony kennende.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina