Rallisport challenge of Rally fusion?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Speeedy, 6 jan 2003.

1. Speeedy

Speeedy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eej peeps! Welke van de 2 raden jullie mij aan , Rallisport challenge of Rally fusion :confused: ? Wil er nl een rally game bij hebben. CM3 heb ik al.

Greetz Hysterical

Edit: Of kan ik beter wachten op v-rally 3

Laatst bewerkt: 7 jan 2003
  2. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    ik heb rallisport ch. en is best leuk spel. Alleen hardstikke arcade! dus daar moet je van houden.... MAar als je moet kiezen tuusen deze twee kies dan rallisport! heb over ralli fusion namelijk niet echt positieve dingen gehoord..

Maar als je nog de tijd hebt dan zal ik w88 op v-rally3! het schijnt dat die beter gaat worden dan collin! :cool:
    Als je geld teveel hebt kan je natuurlijk ook rallisport kopen en daarna v-rally :) .

Maar arcade moet wel je ding zijn voor rallisport

3. Sultan_of_Swing

Sultan_of_Swing Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Rallisport Challenge is wel een lache spelletje, Colin Mcrae is wel beter maar RC wint het zeker van Rally Fusion. Ik zou als ik jou was ook nog even wachten op V-rally want die schijnt inderdaad goed te worden zoals BFalcon zei. Het voordeel van Rallisport Challenge is wel dat het spel al een stuk is afgeprijsd.

4. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik de PS2 reviews mag geloven is CMR 3 beter dan V-Rally 3. Dit zijn volgens mij de recente rallygames van goed naar slecht;

WRC II Extreme - PS2
    CMR 3 - PS2/Xbox
    V-Rally 3 - PS2/Xbox
    Rallisport Challenge - Xbox
    Rally Fusion RoC - PS2/Xbox

edit: ik lees hier nu wel dat V-Rally 3 voor Xbox geen directe port is en die screens zien er zeker gelikt uit ja. Goed, we wachten af....

Laatst bewerkt: 7 jan 2003
  5. Bij de media markt kost RSC ook nog maar 29,95. Dus dat is zeker het geld waard.

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    CMR3 wordt door velen ook beter als WRC II gezien..

Rally FUsion is overigens een totaal ander spel dan cmr of rsc, ik zou echt voor RSC gaan als je er een extra game bijwilt

7. Speeedy

Speeedy Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop moto gp als extra race spel en wacht v-rally lekker af.

Tnx voor de tips!

8. Brutus

Brutus Xbw user

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ou ook gaan voor rallisport challenge. Het is een leuk spel om te spelen het is alleen een beetje een arcade racer. En de Graphix zijn zeer goed.:)

9. WHAT

WHAT Active Member

Leuk Bevonden:
    44
    kheb wel een nadeel met rsc gehoord dat je meteen als je uit de baan vliegt automatisch terug op de baan kwam xbox magazine vond dit irritant alleen is dit ook echt irritant
    want anders wil ik hem ook wel hebbe:)

10. focus

focus Dr. Evil

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is inderdaad een nadeel. Ik vind het irritant dat als ik uit de bocht vlieg, dat ik dan automatisch terug op de baan wordt gezet. Ook kun je met een bepaalde knop de auto zelf ook weer goed zetten, en die knop druk je nogal snel in....
    Verder vind ik dat de auto's een beetje raar op de weg liggen, niet echt vast. Maar ik ben ook meer iemand voor CMR3.
    Maar voor 30 euro is het een prima game.

11. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Haal gewoon RSC, het is echt een cool spel met leuke multiplayer, en niet zo duur (39,95).
    En dan haal je later gewoon alsnog V-Rally 3 :).

12. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Mwoh... Ik heb ze allebei uitgespeeld en vind vooral de officiele feel van WRC II echt te gek. Alle rijders, wagens en landen van het echte WK. En hij heeft meer dan 2 keer zoveel banen als CMR 3 en de omgevingen zijn mooier. Alleen de car-damage vinnik minder van WRC II.

Deel Deze Pagina