Guitar Hero II [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 9 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ik zou het gewoon op de normale manier proberen! Doen meer linkshandigen.

    Anders zit de whammybar (die hendel) ook aan de bovenkant, want ontzettend onhandig is.
     
  2. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb 4 jaar gitaar gespeeld (3 jaar geleden:9) alleen ik ben duidelijk linkshandig:9... met rechts heb ik totaal geen gevoel met het aanslaan v/d snaren. eerste keer dat ik een gitaar pakte zetten ik hem ook meteen op links.
     
  3. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Ben vanochtend ook in blok 6 gekomen \o/. Zit alleen vast op Freya en Jessica. Dead! is echt te simpel :{

    Ennehm.. carry me home? dat is pas blok 8, daar hou ik me nog niet mee bezig. Heb al wel Jordan gespeeld :x . Ik kom tot aan het begin van de solo ;)
    De whammybar staat inderdaad vreemd als je links speelt, verder is het geen probleem lijkt me. Maar als je nog nooit gitaar gespeeld hebt, raad ik je aan het eerst rechtshandig te proberen! Mijn broertje is nl ook linkshandig, maar speelt rechtshandig gitaar, en ik heb gehoord dat dat vaker voorkomt.

    /Edit: heb de posts op deze pagina niet gezien :x. Nee, dan staat je hendel dus vreemd maar verder werkt het wel :+
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2007
  4. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    je hebt het al gezien:9:b:
    maargoed, heb je die whammydinges vaak nodig?
    dat beetje gitaar wat ik speelde heb ik nog nooit dat ding bj hoeven te gebruiken
     
    Laatst bewerkt: 21 mei 2007
  5. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, je hebt de whammy bar niet echt nodig, je kan dus alleen de ''langere'' klanken vervormen.
     
  6. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Ja daarom, aangezien je met rechts alleen maar 2 handelingen doet (op en neer) en met links 5 knoppen!

    Maar gewoon proberen dan he;)

    Whammybar is cruciaal om de moeilijkere graden door te komen! (extra punten enzo)
     
  7. Elvini

    Elvini Paramore

    Berichten:
    512
    Leuk Bevonden:
    0

    Dat wist ik niet, maja ik zit nu pas op medium :cool:
     
  8. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Op lange star power noten krijg je meer star power als je je whammy bar gebruikt, en soms kan dat betekenen dat je net in een solo genoeg star power hebt om het te activeren en je door de solo heen komt.
    Heb jij expert nou eigenlijk al uit?
     
  9. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    nee man :9 Heb hard nog niet eens op 5sterren. Maar heb het al een heel poosje niet gespeeld
     
  10. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    uhu ik ga het zeker proberen.. alleen vroeger zat er gewoon geen ritme en kracht in mn rechter arm:9.. ik ben met alles rechts op schrijven en gitaar spelen na8)
     
  11. Megramons

    Megramons Active Member

    Berichten:
    567
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister heb ik eindelijk mn Explorer gepimpt:thumbs:


    Ik moet alleen Carry me Home en Psychobilly Freakout nog op 5 sterren Medium.
    Ik heb ook al hard geprobeerd, dat lukte best aardig; de eerste twee blokken op 5 sterren behalve Woman, die heb ik niet eens drie sterren:x.
    Dat k*trifje op het begin kan ik op slow (letterlijk) met mn ogen dicht spelen, maar op normale snelheid kan ik er helemaal niets van:{
     
  12. vsus

    vsus UEC... je weet togh!

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    YES! net Carry on my wayward son op hard 5 sterren gespeeld:D Nu heb ik de eerste 3 blokken 5 sterren op Woman na (kwam 6.000 tekort:mad:)
     
  13. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Ik moet alleen "Psychobilly Freakout" nog 5* op medium, maar man wat een k*t nummer is dat met al die snelle stukken snel achter elkaar!
    .G R
    .*
    . *
    .*
    . *
    .*
    . *
    .*
    . *
    etc.
    Ik raak er gwn van in de war en dan haal ik 't door elkaar :9 onmogelijk
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Die stukken haal ik gewoon nooit, niet alleen bij dit liedje 8)
    is hier een speciale techniek voor?

    En voor de rest is het liedje gewoon veel te kort om fouten te kunnen herstellen (maar dat zei ik al in het achievements topic :+)
     
  15. josuwa

    josuwa Ik ben sexy

    Berichten:
    476
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil het spel wel kopen , maar is het de 80€ wel waard? Ik ben nogal een ritmisch persoon die graag met muziek speelt... (Ik hou dus echt van SingStar he :p)
     
  16. Flix

    Flix Active Member

    Berichten:
    4.837
    Leuk Bevonden:
    2
    ik kampte 2/3 dagen geleden met dezelfde gedachte... heb hem zelf toen maar besloten te kopen en als het niets is maar weer hier op de bazaar te zeten...
     
  17. Emo-Kid

    Emo-Kid Guitar-Kid

    Berichten:
    867
    Leuk Bevonden:
    0
    die rood groen stukken zijn verschikkelijk makkelijk. tip: zet 1 vinger op groen en zodra je rood moet aantikken tik je rood aan maar laat je je ene vinger op groen staan;)
     
  18. the predator

    the predator Vliegent frietje

    Berichten:
    786
    Leuk Bevonden:
    0
    zit nu in het eennalaatste blok van expert _O_, jezus dat word nog leuk, kan steeds beter ook die combo's halen :)
     
  19. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    ja maar bij psychobilly op medium zijn die knoppen zwart omlijnd en niet wit gloeiend wat betekend dat hammer ons en pull offs niet werken toch?
    die werken toch alleen als ze wit gloeien?
     
  20. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja maar met een beetje inzicht weet je ook wel welke je niet moet pulloffen (nieuw werkwoord dames en heren) en welke wel.

    Wat vinden jullie trouwens de vetste nummers?
    Mijne zijn: Freebird, Sweet Child O' Mine en Tonight I'm gonna rock you.:cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina