We zullen nog wel es een match tegen jullie spelen Maar nu moeten we eerst nog recruiten en nog trainingen houden enzo
Mischien wel leuk om te joinen..(maar dan wilk wel is kijken hoe jullie spelen) En ja ik ben een serieuze gamer en goed in GoW..( oke klink overdreven ) Ik was toch 1 van de betere spelers uit USC Maarjah iedereen is aan het overlopen Dus ben ik er ook maar uit gegaan uit eigen wil
Is goed, we kijken wel wanneer we een keertje gaan spelen, maar je moet even Lord TB toeboegen, hij is de leader van t gears of war team Je kan je ook njog even aanmelden op ons forum: shockdivision.yourbb.nl
Je moet eens wat mensen gaan recruiten man, stel een schema ofzo op op t forum dan kan je kijken hoeveel mensen mee gaan doen enzo
Marc, ik zou iets speciaals doen met je tag als ik jou was. Bijvoorbeeld sD o Caliban sD o Commander sD o Trivium De standaard tags als SD en een leuk I of X'je hier en daar hebben we nu wel voort gezien, jij hebt de kans om het nog te kiezen aangezien je iets geheel nieuws op probeerd te zetten. (Het is maar een hint).
Ach je moet het zelf weten, er zijn nu allen zo ontzettend veel 'clans met een x'je en een I'je bijgekomen dus ik dacht misschien is iets anders leuker
een x voor enna de clantag is uit lijkt wel, die I is nu helemaal in, wij hebbend at ook overwogen om te doen maar toch voor die x-en gekozen, nu zijn er niet veel meer van duss
jah ik vind Sd o, of sD o ook veel vetter, maar die mense waarmee k de clan heb opgericht vinden dat niet zoo cool
Zijn jullie nu al een tijdje bezig met Geared en het helemaal zat om door de 'grote' clans kapot gemaakt te worden? Hier is de oplossing: pG Interview Geared for War! ja dit is een geintje ja..