Halo 3 Beta! Impressies, uitdagen voor een Game

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Fardo, 16 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Vraagje:

is de beta gekoppeld aan crackdown 1 keer te downloaden of kan je hem op elke willekeurige xbox downloaden en gebruiken zolang je het spel maar zelf hebt?

ik begreep namelijk dat dit het geval is...

alvast bedankt!

2. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Je kan alleen zonder de dpad praten als iemand dicht bij je in de buurt staat en anders moet je dus de dpad indrukken willen ze je horen:)

3. Inf1nity

Inf1nity Guest

Ik zat vanochtend met nS Random Hobo wat TS te spelen, en we kregen toch steeds lag jonge...steeds dat loading schermpie weetje wel..

4. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Belde met MS (voor Halo 2), maar daar was zo'n automessage 'Door technische redenen is de Halo 3 beta niet te downloaden' ofzow..

Maargoed. Even een vraagje: Is het het waard om crackdown te kopen, speciaal voor de beta? 40euries..?

5. Candyman

Candyman Guest

:lol:

6. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Even een kort verslagje met mijn mening over halo 3 (De beta) Daar moet ik even bij zeggen dat ik in totaal +- 7 uur halo 2 gespeeld heb en dat over een periode van zo`n 9 maanden) Owja en halo 1 heb ik nooit gespeeld..

Eerste indruk:
    -Grafish gezien vond ik het er beter uitzien dan dat ik had verwacht. Sommige mensen zullen het er mee oneens zijn maar een spel wat er beter uitziet speelt toch lekkerder. Dat is iig voor mijn gevoel zo. De vergelijking halo 2 met halo 3 vind ik nogal matig want halo 2 komt uit de vorige generatie. Daarnaast is het ook niet echt te vergelijken met een game als GoW. Het haalt de graphics van GoW niet maar dat is dus eigenlijk niet vergelijkbaar. Net als GoW is Halo een speciale wereld met ieder zo zijn eigen looks en sfeer.

-Daarnaast vond ik de controls/gameplay lekkerder spelen dan halo 2 ik had vlak voor de beta er een paar uurtjes opzitten en dat vond ik een stuk minder. Dus het voelde al vrij snel lekkerder aan. Wat natuurlijk een flinke vooruitgang is. Het was niet zo dicht op elkaar gedrukt zoals bij halo 2 wat het spel een stuk aangenamer maakt.

Op wat langere termijn: (nog steeds kort natuurlijk)^^
    -Maar hoe dan verder: het was mij al vrij snel duidelijk, mensen die goed waren in halo 2 zijn ook meteen vanaf het eerste moment goed in halo 3. Ik wordt hierop vast veel tegengesproken maar toch geld dit voor een groot deel van de halo 2 fans. Er zijn mensen die halo al jaren spelen en nu overstappen op halo 3. Maar halo 3 lijkt veel op halo 2. Naast betere graphics nieuwe mogelijkheden, en nieuwe wapens blijft het gewoon erg op halo 2 lijken (niet dat dat zo opmerkelijk is maar ergens vind ik het jammer dat de gameplay zo hetzelfde is) Halo 3 is namelijk geen nieuwe game: veel mensen zullen dit geen probleem vinden halo 2 was immers een groot succes voor velen. Maar voor een bepaalde groep mensen, (en ik weet nog niet of ik mijzelf daarbij ik kan delen) is het erg lastig/ of niet leuk om aan een game te beginnen die niet nieuw is en waarvan de meeste gamers het al kunnen. Ik denk dan ook dat een bepaalde groep mensen, die competief zijn ingesteld en die nieuw in de halo wereld stappen dit niet leuk zullen vinden.

Over de graphics heb ik het al gehad, maar er zitten ook een aantal leuke nieuwe dingen in de game. De meest bekende is misschien de bubble shield (Die anders uitpakte dan ik van te voren had verwacht) maar de mogelijkheid om een turret op te pakken en er mee weg te lopen vond ik ook zeker geinig. Voor andere nieuwe mogelijkheden en wapens moet je maar uit nieuwsbronnen halen of zelf ontdekken in de game. Wat trouwes wel leuk is om te doen.

Wat mij overigens opviel was dat Veel Mensen heel gedreven zijn als het om halo gaat en heel gericht op de overwinning. Ik heb nog nooit zo`n grote I own you/ No i own you sfeer gezien in een game. Mensen willen deze game schijnbaar heel graag winnen. En dat terwijl halo 3 op mij juist een gezelligheidsgame uitstraling heeft.

Maar je kan met halo 3 alle kanten op: of je gaat echt kompleet voor de winst: wat echt heel veel mensen doen of je speelt het spel gewoon met vrienden voor de gezelligheid. Ik heb nog nooit een game gezien waar deze 2 dingen zo ver uiteen liggen als bij halo 3!

Goed hier even mijn mening in het kort ik ga er verder niet al te diep op in dat laat ik aan de halo experts over. ^^

Laatst bewerkt: 20 mei 2007
  7. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit is de enigste waar ik me aan irriteer:

Ik vind het een beetje irritant dat je moet wachten totdat die klaar is met het laden en dat je dan pas het hoofdmenu in kan. Daarna gaat die ook mensen zoeken en moet je weer ffe wachten. Als die ze gevonden heeft dan gaat die weer lang laden en dan pas kan je gaan multiplayeren. Duurt allemaal toch net ietsjes te lang voor mij. Hopelijk zal het in de echte spel er anders aan toe gaan.

O jah en ik vind dat de sniper wel wat minder krachtiger mag worden. Net als je iemand aan het killen bent wordt je meteen gesniped. Beetje nep vind je niet ?

8. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik vind dat het laden best snel gaat, de ene keer doet hij er met het zoeken wat langer over dan de andere keer maar voorlopig blijft het het enige spel met een goed matchmaking systeem.

Bijna bij elk spel is het zo dat je met 1 sniper kogel dood bent. In halo moet je gewoon niet door het midden van het level rennen als je weet dat de tegenstander de sniper heeft.

9. MerQ

MerQ Registered Bruser

Leuk Bevonden:
    0
    Maar het is opeens wel leuk als jij de sniper heb.

10. Phantom X

Phantom X Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe jah zo een goede matchmaking systeem heb ik nog nooit gezien.. je kan al je vrienden meenemen naar een andere server bijvoorbeeld. SUPER HANDIG ! Hopelijk zullen meer games zo een matchmaking hebben :D. Alleen had ik liever gewild dat er geen laadtijden in zaten net als in gta 4 maar dat is een beetje teveel van het goede. Of eentje van 5 seconden bij mij duurt het meestal 15 seconden voordat die eens klaar is met laden.

En dat is wel een goed idee dat je niet door het midden van het level moet rennen vooral bij valhalla niet wat ik deed :+ . Maar ik ben het zo gewend om vrij te lopen want nu moet je steeds aan die snipers denken en extra voorzichtig zijn.

11. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist level 43 geworden *)

12. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Dat maakt het allemaal wat tactischer vind ik :) Levels worden er ook wel naar gemaakt door bungie, op valhalla, highground én snowbound heb je allemaal tunnels waardoor je beschut blijft. Veel halo 2 maps hadden dit ook dus je hoeft niet altijd gesniped te worden :)

13. Candyman

Candyman Guest

Snipes shotgun op valhalla meer zeg ik niet :): Vandaag ga ik even me 50 halen :lol:

14. markie52

markie52 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    beetje jammer dat je je filmpjes niet op i-net kan bekijken?
    of ben ik gewoon dom dat ik het niet kan vinden op bungie?

15. SmartieZ

SmartieZ Guest

Ze zijn niet te bekijken op Internet. dpad sucks btw.

16. Towel

Towel Guest

Maestroo cheat, zonder meer! Wat ik me afvroeg, hoe is de autoaim? Mikt het echt precies hetzelfde dan halo2? En wat zijn opmerkelijke verschillen/verbeteringen met halo2?

17. Inf1nity

Inf1nity Guest

Zit haast geen autoaim meer op

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Nee kan niet. Ik hoorde dat er zelfs mensen voor gebanned zijn.

Btw iemand die denk dat het gewoon Halo 2 op andere maps met andere wapens is?

19. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dubbelpost

Laatst bewerkt: 24 mei 2007
  20. ReaListiQ

ReaListiQ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, jij won die loterij, Shotty Snipes op Valhalla is gewoon veel met geluk, kweet nog wel dat jij achter me stond en misschoot en ik omdraaide in een kogeltje door je hoofd jaagde}:]

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina