[SegGT] Seizoen 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door M@ximuS, 7 jan 2003.

1. M@ximuS

M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben dus nu bij seizoen 2 alleen ik wordt echt gedegradeerd bij de start. Ik verlaat als laatste de start en ben als laatste bij de eerste bocht.
    Met welke auto kan ik dit veranderen dat ik eerder bij de bocht ben als de rest?

2. dark-man

dark-man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    met welke auto rij je nu?

3. chaser2600

chaser2600 X-gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ford GT Concept
    alle races heb ik op m'n sloffen uitgereden met deze bak

4. M@ximuS

Leuk Bevonden:
    0
    die heb ik ook maar moet ik dan ook weight reduction stage 3 hebben?

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Gewoon alles zover mogelijk :cool:

6. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    het hangt er ook van af hoeveel je kan upgraden he.
    ik heb nu de beste banden (super racing) remmen intercooler en nog wat meer, dit kost wel veel! 8000 voor een setje bandjes.
    maar de bandjes hebben dan ook vet veel grip.

7. M@ximuS

Leuk Bevonden:
    0
    das dus shitty want ik kan niet hoger :mad:...
    seizoen 1 heb ik uitgespeeld en ik heb niet alle event races gehaald.. misschien kan ik daar nog wel wat uit halen,.

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dus? Ik zat aan bijna 1 miljoen punten toen ik die ford gt concept kon kopen :{

9. <play more>:)

<play more>:) Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m ook op me sloffe uit gereden met die ford. Doe gwoon wat event races om geld te verdiene en verkoop een paar auto' s. Dan je car helemaal upgrade. Volgens mij kan je m iets van 718 pk geve of zo. Je moet er gewoon zo veel mogelijk aan sleutelen en dan moet het wel lukke

10. <play more>:)

<play more>:) Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    miljoen is wel erg veel, da had k niet. maar toch zkr wel zon soliede 500.000 en een paar leuke auto's. Die hele ouwe wage die caterman of zo das een hele fijne wage met veel goeie grip ook. Kan je ook is probere.

11. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    1 miljoen valt op zich ook wel weer mee maar op dat moment is dat wel redelijk veel, k heb na dat ik seizoen 2 uitgespeeld had alle bijna auto's gekocht moet alleen nog honda, mitsubishi en mazda maar heb daar wel een paar autotjes van k heb nog ongeveer 1 miljoen nodig om alle auto's te ownen.

12. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat 2e seizoen met een GT Concept, een Viper en een Caspita of zoiets in twee uurtjes uitgespeeld. Alle auto's volledig upgraded ofcourse.... En altijd repareren en nieuwe bandjes zodra ze geel worden.

13. M@ximuS

Leuk Bevonden:
    0
    caspita welk merk is dat? en hoe duur?

14. Tha Mike

Tha Mike The Good Die Young

Leuk Bevonden:
    1
    die kan je alleen maar winnen, is wel een leuke auto maar als je m volledig tuned kan je niet echt op tegen de top auto's

15. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Was een van m'n snelste auto's hoor. Vooral goeie handling. Kan ik elke race, behalve die allerlaatste tegen die Viper dan, mee winnen.

16. Legola5

Legola5 Lord of the Xbox

Leuk Bevonden:
    0

Jiotto Caspita (Niet te koop)

Die kan je winnen bij Super Car Challenge.

17. Legola5

Legola5 Lord of the Xbox

Leuk Bevonden:
    0

Klopt Ford GT Concept.

Als je hem wilt laten blazen moet je alles tunen wat maar mogelijk is.
    Maximus misschien is je ford gt concept beschadigd, kijk naar Overhaul en maak alles weer nieuw, ik had dat ook maar toen ik het hernieuwde (nieuwe banden, en alles gerepareerd) blaaze me ford weer als de gekste ik raad je deze auto aan om het te doen. Ik heb met deze ford seizoen 2 gehaald.

18. schrambal

schrambal Wat ben ik lelijk

Leuk Bevonden:
    0
    Het is echt super vaag bij mij. Ik heb seizoen 1 op m'n gemakkie met een volledig getunede ford GT Concept gereden en in seizoen 2 gaat iedereen 2x zo snel als ik. Zelfs een magere toyota celica haalt me nog met gemak in. Ik kan ook niet verder tunen en tijdens de event races heb ik hetzelfde probleem.

Suggesties?

19. Legola5

Legola5 Lord of the Xbox

Leuk Bevonden:
    0
    misschien is je ford gt concept beschadigd, kijk naar Overhaul en maak alles weer nieuw, ik had dat ook maar toen ik het hernieuwde (nieuwe banden, en alles gerepareerd) blaaze me ford weer als de gekste zoals ik al tegen maximus zei :)

Lees dat, kijk ff of die beschadigt is, ik denk et wel, zo nee? das dan raar want ik heb heel seizoen 2 gedaan met ford gt concept en mij is het zonder vuiltje aan de lucht gelukt dus jou moet het ook gegarendeerd lukken Ik raad je aan om eerst de gemakkelijke levels te doen (Zoals de rondje en banen met vele rechte stukken zo ben ik ook begonnen en soms win je onderdelen door een race te winnen. Bijvoordbeeld Stage 4 bij Je auto Verlichten)

Succes

Laatst bewerkt: 10 jan 2003
  20. M@ximuS

Leuk Bevonden:
    0
    Tnx guys ik ben al begonnen maar het wil niet vlotten :p/...

but still going strong.

Deel Deze Pagina