1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Beta Probleem!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Armada01, 23 mei 2007.

  1. Armada01

    Armada01 Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Tijdens een match in Halo 3 beta krijg ik een foutmelding waarop staat dat de disc unreadable is. Dit heb ik bij 1 op de 3 matches, en telkens gaat er een rp af, wat irritant is. Nu heb ik de beta al opnieuw gedownload, maar ik blijf het hebben. Ook de crackdown disc is net nieuw dus krasloos. Weet iemand hier iets op??

    Alvast bedankt....
     
  2. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Wow, klinkt echt goed vaag, maar anders even inloggen met je Xbox Live e-mail op bungie.net en op hun forum de vraag stellen. Ze bekijken dan gelijk je LIVE profiel en fixen zo 80% van alle problemen. Ik heb er iig nog niet eerder van gehoord.
     
  3. Armada01

    Armada01 Active Member

    Berichten:
    28
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik heb me net aangemeld en kan pas een topic maken over 1 dag! Ik post het anders wel in een ander topic.

    Kan trouwens niet eens posten.. Dan maar wachten hé
     
  4. Panzerdelta

    Panzerdelta Konnichiwa!

    Berichten:
    633
    Leuk Bevonden:
    0
    Probeer dit is

    # If you encounter this issue, you can fix it yourself by doing the following:
    # Restart your Xbox 360
    # Boot up the Halo 3 Beta
    # While the Halo 3 Beta is loading, immediately press up on the D-Pad and hold the A button until you see the Bungie logo. If you perform this correctly a dialog box will appear confirming maintenance has been done to your system.
    # Resume the Halo 3 Beta

    Staat in de weekly update
     

Deel Deze Pagina