i will be there! edit: maar crazy kater nl heeft problemen met zijn Live dus ik zal voor vrijdag zeggen of ie meedoet
weet niet of ik zondag kan me live doet het niet ik geef wel bericht als ik zondag wel kan maar schrap me nu maar en doe me dan maar als reserve
je hebt mij net ook een msg gestuurd op live... maar ik sta niet in die lijst, en kan ook niet vanavond... dus weet je dat alvast ik zal er niet zijn heb mezelf dan ook nooit opgegeven trouwens :b:
klotezooi: er zat 13 man in de lobby alleen iedereen zette zijn ready aan en daarom begon de game en was er geen houden meer aan. we doen hem zondag gewoon nog een keer. (het moet toch eens lukken) aanmelden wie zondag kan, rond 7 uur weer??? O ja bedankt aan diegene die er waren:b:
Ik heb deze achievement al, maar als ik mijn xbox weer terugheb en mijn R6 vegas doet het weer na polijst behandeling wil ik jullie graag helpen Mijn gt is TDU xCOVERx
heey ik wil ook mee doen wanneer is de volgende keer? ( PM me ff hier over want ik ben 15 min. bezig geweest met deze topic te vinden :/ )
Zondag 19:00 uur xbox aanzetten met RBS-vegas erin en wacht op mijn invite Ik heb dit keer ook veel reservespelers die willen helpen, maar de achievement zelf niet meer nodig hebben (ze staan ook niet op de lijst) Het gaat zondag zeker lukken FirstFightDown
misschien dat een vriend van me de op de 360 speelt met mijn gamertag maar weet niet of hij dan op live kan