1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Pro Evolution Soccer 6 [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 14 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TumTumTum

    TumTumTum LoW Wattuppaaa

    Berichten:
    733
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan er zelf niet mee rotzooien, en er komt geen update, chill he
     
  2. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is inderdaad ook een optie, maar ik heb toch liever snelheid op de flank. Daar zorgt Emerson niet voor, dat wordt dus mn DMF, hetzelfde geldt voor Guti. Te weinig snelheid voor de flank. Ik zou Emerson nog CB kunnen zetten voor Helquera, maar die doet het best goed.

    Met Cicinho en Robinho heb je snelheid, dan heb Reyes eventueel nog als vervanger. Cassano is vervanger voor de spitsen, die is inderdaad erg handig. Raul is mij ook te sloom, maar die mag Guti of de spitsen vervangen blij blessures of vermoeidheid.. Ronaldo is namelijk na 60 minuten wel klaar, Robinho ook trouwens.. Ronaldo staat bij mij links omdat die een betere weak foot accuracy heeft, een 7 maar liefst. RVN blijft dan rechts over.
     
  3. Kyo

    Kyo Active Member

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee werkt niet...
     
  4. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dit spel vandaag pas gekocht, dus ik ben nog niet echt goed, maar kan iemand mij uitleggen hoe je een hoge pass vanuit de flank kan geven om er dan in te koppen?
     
  5. Ashavan

    Ashavan Guest

    Vreemd. Emerson en Guti zijn idd niet de snelste, maar kunnen nog snel genoeg flanken, maar bij mij kwam guti er meestal goed langs vanwege combinatie voetbal of uitkappen en wegdraaien. Beckham is nog trager en irriteerde ik me mateloos aan dus verzette hem naar de dmf positie. Oorspronkelijk staat daar Diarra of Helguera, maar die zijn beiden ruk en als ze dan meekomen voor het doel raken ze nooit terwijl Beckham wel raak schiet. Robinho heb ik eingelijk nog nooit geprobeerd aangezien ik tevreden was met Emerson.

    @Auke
    Hoge voorzet doe je met de rechtsonderknop. Geloof dat dat B is. Koppen doe je met de Y knop. Maar je moet bij het koppen, net zoals bij het schieten, de analoge stick waarmee je rent ook gebruiken om te bepalen waar je de bal plaatst. Oefen in training mode veel.

    Oefen ook op corners met je favoriete teams om te experimenteren met goede corner nemers. Sommige spelers kunnen er niks van en sommige leggen hem precies goed neer zodat het bijna altijd een goal is.
     
  6. Ashavan

    Ashavan Guest

    Master League

    Ik ben van plan binnenkort een ML te starten en zit in me achterhoofd al wat spelers te verzamelen. Maar ja ik heb flauw idee wat nu goede verdedigers kunnen zijn.

    Keeper is v.d. Sar en welke 2 als reserve geen idee.
    Verdediging wil ik minstens Stam in het centrum en voor de rest geen idee.
    Middenveld wil ik minimaal Beckham ook al word ie reserve en natuurlijk Ronaldinho als AMF.
    Aanval wordt een nederlands 3 spitsen systeem. Adriano op de flank, Rooney/van nistelrooij centrum, Robben. Nu moet ik nog vervangers voor Adriano en Robben hebben.

    Als iemand suggesties heeft please let me know.
     
  7. SnackNL

    SnackNL Vroeger: Gamer2005

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    2x snel op B drukken en hij komt precies op het hoofd!
     
  8. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke die voorzet lukt nu.

    En kan iemand mij vertellen in welke mode je de achievements kan verdienen.
     
  9. Ashavan

    Ashavan Guest

    GEwoon alle competities en cups met standaard instellingen winnen. online krijg je ook wat achievements als je 10 wedstrijden online hebt gewonnen en dan op 100 weer etc.
     
  10. auke

    auke Active Member

    Berichten:
    816
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar kan je die leaque achievements ook in master leaque halen?
     
  11. Ashavan

    Ashavan Guest

    geloof het niet. Alles moet immers met default settings gedaan worden.
     
  12. SnackNL

    SnackNL Vroeger: Gamer2005

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, je heb wel bepaalde masterleqeu achievements geloof ik.
     
  13. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt achievements voor alle cups, dus de Reebok Cup, European Cup etc.
    Je hebt achievements voor alle leagues, dus de Eredivisie, England League, Serie A etc.
    Je hebt achievements voor de Master League, word kampioen in beide leagues en win de beker in beide leagues.
    En online achievements, win 10, 100 matches online.

    Bij Real heb ik wel mn eigen opstelling gemaakt, anders blijf je met die defencepijlen zitten en de aanvalspijlen. Sinds ik met Real speel ben ik van 5700 punten (dipje) naar 6700 punten gegaan (record!). Ik scoor ook superveel, net weer 2 wedstrijden met 6-1 en 6-3 gewonnen, daarvoor nog één met 8-2. Geen misselijke cijfers dacht ik zo.

    Ik kan ook echt niet met Beckham peunen, Guti is ook geen goalgetter maar die heb ik liever dan Beckham. Hetzelfde heb ik bij Inter met Solari en Figo, Figo komt er bij mij niet in.. Ik voeg je anders wel toe, kan je is zien of dat van mij een beetje werkt..

    Ik ben alleen echt beroerd tegen iemand met dezelfde opstelling, dan moet ik ook echt anders gaan spelen. 4-3-3 met een DMF, 2 CMF en WF's is dan het idee. En met Beckham, iemand moet toch die bal aan die snelle WF's geven..
     
  14. Ashavan

    Ashavan Guest

    You talking to me? Heb eerlijk gezegd geen idee hoe ik tegen iemand kan spelen uit me vriendenlijst. Ik maak een match voor vrienden only, nodig dan een paar uit en er gebeurd verder niks. Maar ben best bereid om te proberen. Maar mijn rating is niet geweldig aangezien ik net rond de 5500 kom.

    Hoe kun je trouwens die pijlen aanpassen. Het was me 1x gelukt maar daarna kon ik het nergens meer vinden.

    Voor de ML ben ik van plan de volgende opstelling te gaan hanteren 4-3-3:
    GK - vd Sar/Wong Kim/Buffon

    RB - Heitinga/Verder ben ik nog open voor suggesties
    LB - Jankulovski/open voor suggesties voor reserves of betere
    CB - Stam/Cannavaro/Chivu/Kompany

    RMF - C.Ronaldo/Walcott/suggesties?
    DMF/AMF/CMF - Mascherano/Beckham/Fabregas/Aissati
    LMF - Ronaldinho/Kaka/ideeen?

    RA - Adriano/Messi
    CA - Rooney/van Nistelrooij/Suazo/Berbato
    LA - Tevez/Robben/Wallner

    Nog wat anderen die ik dan ga zoeken zoals Shimizu, Minovu en Agi Rakarani
     
  15. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    er is nog zo 1 speler zoals puyol hij lijkt daar veel op (CB) hij is al gezegt in dit forum,.. umh.. conocoli ofzoiets..
     
  16. pindakaas

    pindakaas pindakaasNL

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    0
    Collocini. Die is heel goed inderdaad. Is dat eigenlijk ergens op gebaseerd want ik ken hem helemaal niet? Oh, ik zie dat hij bij Depor speelt. Misschien een beetje overrated, maar goed..

    Ik heb de PC-versie, geldt dan hetzelfde? Ik kan dus wel de stats veranderen, maar ik wil het niet naar eigen inzicht gaan doen zal ik maar zeggen.
     
  17. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb de game sinds eergisteren, maar het wil niet echt lukken. Het passen en voorzetten geven wel. Alleen het koppen en schieten nog niet. Als ik kop is het bijna altijd over of veel te zacht. Als ik schiet van buiten de 16 gaan 99% van de gevallen echt huizenhoog over. Die komen allemaal in de 2e ring terecht ongeveer. Terwijl ik van Milan mag verwachten dat Pirlo, Kaka en Seedorf toch een goed schot hebben. Hoe moet je gecontroleerd schieten? Kan je uberhaupt hard en laag over de grond schieten? Zonder dat hij dan alsnog 10 meter naast gaat?

    Tips zijn welkom ;)

    Ik speel overigens in deze opstelling

    =========Dida============
    Cafu = Nesta = Maldini = Kaladze
    Gatusso = Pirlo = Seedorf
    =========Kaka============
    ======Gilardino=Inzaghi======
     
  18. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Net weer eens een paar keer online gespeeld... 5 potjes gespeeld, 3 gewonnen, 2 verloren... Ben één keer ingemaakt met 7-3... :eek:
    Gewonnen potjes waren met 5-2, 4-0 en 3-2. Was wel weer eens leuk zeg :)

    Edit:
    @Ashavan: Zet Joaquin op RMF en verplaats C.Ronaldo naar LMF :)
     
  19. Ashavan

    Ashavan Guest

    Pagina 21 bovenaan kun je mijn reacties lezen met dezelfde problemen en adviezen van mensen.

    Ga in trainingmodus op het doel rammen. Je moet op moment van schieten de analoge stick en bepaalde kant opzetten aangezien je zo richt. Hoog, Laag, hoeken etc. Daarnaast schieten spelers beter van specifieke plekken waardoor je een spits beter rechts dan default links kan zetten. Koppen werkt op dezelfde manier. Schoten buiten het 16 lukt me net en eindigen meestal in de bovenhoeken, maar verder dan 20 meter is haast niet te doen. Laag over de grond wordt bijna altijd gestopt tenzij je via de zijkanten naar binnen snijd en zo een gaatje vind waar de bal net tussendoor kan.

    Wat betreft je opstelling zou ik...
    =========Dida============
    Cafu = Nesta = Maldini = Jankulovski
    Seedorf = Pirlo = Gattuso
    =========Kaka============
    ======Gilardino=Oliveira======

    Doen om toch je eigen opstelling zoveel mogelijk intact te houden. Nog beter is om Kaka ipv Oliveira te zetten, Seedorf op de plek van Kaka en dan een goede RM vinden die ik niet uit me hoofd weet. Als ik het me goed herinner kun je dan Serginho gebruiken en krijg je de volgende opstelling

    =========Dida============
    Cafu = Nesta = Maldini = Jankulovski
    Gattuso = Pirlo = Serginho
    =========Seedorf============
    ======Gilardino=Kaka======
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 24 mei 2007
  20. Soulja

    Soulja Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zo slecht geworden dat het gewoon grappig is om tegen mij te spelen. Ben de laatste 2 maanden druk in de weer geweest met de ps2 versie, en is nu weer een hele omschakeling naar de 360. Maar ja, hopelijk met wat oefenpotjes kom ik er weer, dus als iemand zin heeft om te spelen add me maar, zie gamertag en dan kunnen we een keer een potje spelen.

    Ciao
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina