1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Brothers In Arms III

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 4 mrt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. HellBoy

    HellBoy AjaCied

    Berichten:
    768
    Leuk Bevonden:
    0
    heb het filmpje net gezien, en vorig jaar was dit ook al een topper.

    ik ga het dit jaar of volgend jaar komt ie tog uit, ga ik deze game zeker kopen ,

    echt mooie game en actie daar kan call of duty niet tegen op.

    waar speeld het verhaal deze keer af ??

    Deze game heeft een nieuwe game klant erbij :D
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    het speelt zich af in eindhoven ;)
     
  3. de bengel

    de bengel Holy Fuck-nuts!

    Berichten:
    609
    Leuk Bevonden:
    0
    niet alleen eindhoven, daarna gaan ze nog naar nijmegen en arnhem geloof ik
    Operatie market garden:
    De geallieerde troepen willen zo snel mogelijk naar Duitsland, om dit te kunnen doen moeten ze door nederland waarbij ze enkele rivieren overmoeten.
    belangrijke steden hierbij:
    - eindhoven, baker en de 101 airborne droppen hier
    - nijmegen, 82 airborne
    - britse, 1e airborne
    Deze paratroopers moesten de bruggen daar veroveren, zodat het britse xxx corps over de bruggen heen kon en helpen de route te veroveren.
    Dat is de opzet van operation market garden
    hier een filmpje ervan: http://www.gearboxity.com/content/view/199/33/

    en ja, de trailer, ik weet niet wat ik ervan moet vinden. Het ziet er anders uit dan de vorige delen, ze zijn nu ook overgestapt op de GOW-engine, ik weet niet wat voor effect dat heeft heeft op hoe de game eruitziet en speelt, maar ik vind dat het qua graphics wel een beetje lijkt op GOW, het lijkt ook alsof ze dat coversysteem hebben overgenomen. Ik vond het filmpje met de gameplay van vorig jaar echt beter, dit filmpje was alsof het een Call of Duty game is, waar zoveel mogelijk actie in zit en geen squad-based gameplay bevat.
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2007
  4. Sander1940

    Sander1940 Active Member

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    42
    Zo hoop echt wel dat hij dit jaar komt!!!! Hij zou eigenlijk al vorig jaar komen. Is toen uitgesteld naar Q1 2007, daarna uitgesteld naar September 2007, en nu weer naar December!! Maar ja als hij daardoor super vet wordt kan ik wel wachten! Zou leuk zijn als we een keertje een meevallertje krijgen. Dat ze zeggen december 2007 en dat ze in augustus denken, het spel is af we releasen hem september!!! In plaats van altijd maar uit te stellen een spel een keertje vervroegd uitbrengen! Voor de verandering.
     
  5. HArdSoul

    HArdSoul GAMER4LIFE...

    Berichten:
    214
    Leuk Bevonden:
    0
    @Bengel

    Overgestapt naar GOW engine? Brothers in Arms maakt gebruik van het Unreal Engine3 dat is dezelfde Engine wat Gears of War ook gebruikt!

    En de Coversysteem(RAIN BOW SIX EN, GEARS OF WAR en Ghostrecon) dat is super dat ze dat erin hebben ingestopt maakt het realistischer.
    Ik vind first person shooters zonder coversyteem niks meer aan, das mijn mening!
     
  6. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Het filmpje was van het dorpje Son (officieel Son en Breugel, maar dat kan als twee dorpen gezien worden). Iets boven Eindhoven. Waarschijnlijk zullen ze gewoon de weg afleggen die de 101e Luchtlandingsdivisie heeft afgelegd. Je zult dus rond Eindhoven beginnen, daarna naar Son doortrekken. Dan Veghel (daar is een hele hoop gebeurd) en dan pas door naar Nijmegen via meer dorpen denk ik. Bij Arnhem stopt het lijkte me, want dat was de bekende 'bridge too far'. :)

    Wel grappig, want mijn moeder heeft vroeger vlak bij de brug in Son gewoond die opgeblazen was in de Tweede Wereldoorlog. Waarschijnlijk zit dat huis dus ook in de game. Leuk om terug te zien! :) Mijn moeder vindt het spel nu zelfs al leuk terwijl ze hoogstens alleen van die gare flashspelletjes op internet speelt. :9
     
  7. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    Marketing technisch is dit denk ik niet mogelijk, een spel zomaar vervroegd releasen. Mij maakt het niet uit wanneer die uitkomt als ze het maar niet afraffelen. Dit wordt echt de game op het gebied van WOII. Ik ben ook echt blij met het cover systeem. Ik vind het wel zo realistisch dat past gewoon helemaal bij de game.

    :thumbs: Ubisoft brengt echt de vetste games uit :thumbs:
     
  8. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    JA dit word idd een TOPPER .. beetje R6 : Vegas style .. maar dan in WW2 !!

    en idd .. eigenlijk al de games waar ik naar uitkijk komen allemaal van Ubisoft uit :D
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    precies maar ik moet toegeven dat Epic Games het ook wel goed doet met GoW en later Unreal 3 :D ook wel vette games.
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Super dat het Market Garden betreft, is hier lekker in de buurt ook! :D
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.028
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Market Garden was sowiezo al supervet, als onderwerp dan. Om het dan als game te spelen maakt het alleen maar leuker. Ik hoop alleen niet dat hij weer zo moeilijk word als sommige missies in deel II, het moet zijn zoals deel I. Je hebt op een gegeven moment een tank, ergens in deel II met een Frans dorpje, en ik kan je verzekeren dat weinig daar ongeschonden langskomen om dat ding te vernietigen.
     
  12. ValsSpeler

    ValsSpeler Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk ik vind het idee er achter echt wel goed, die tactische gameplay. Maar ik vond het op de een of andere manier gewoon niet goed uitgewerkt waardoor ik het niet echt lekker vond spelen. Niet slecht maar ook niet indrukwekkend genoeg voor een topper. Volgens mij kreeg dat laatste deel ook cijfers zo rond de 80%. Nu is smaak (en cijfers) subjectief, dat weet ik.

    Maar nu wordt er hier gepraat over dat spel alsof het over alle shooters heen zal gaan en ik snap niet waar dat op is gebaseerd. Ja misschien op die enorm vette trailer van destijds maar als ik dan naar deze recente beelden kijk dan krijg ik het daar dus echt niet warm van. Waarom zou deel 3 zoveel beter zijn dan deel 2?

    En daarom noemde ik Killzone. Deel 1 was echt geen absolute topper, maar deel 2 wordt gehyped als een van de absolute toppers voor de ps3. En de enige reden die ik daarvoor kan bedenken is een mooi filmpje, zoals BIA ook een mooi filmpje had. Het verschil is dat ik altijd dacht dat dat fimpje representatief was voor de gameplay maar dat zit er helaas totaal niet in.

    Edit:

    Ik zag net een hele enthousiaste impressie van een redacteur op insidegamer (al noemde die gast zich wel een grote BIA fan). Als ik het zo lees moet de gameplay behoorlijk verbeterd zijn. Nou ik hoop het en wacht het rustig af.
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2007
  13. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er trouwens iets bekend over de MP in de game?
     
  14. Biba

    Biba Active Member

    Berichten:
    1.232
    Leuk Bevonden:
    0
    Zoals ik al zei is het vooral voor fans van de serie gewoon prachtig om nieuw beeldmateriaal te zien... Ik ken killzone maar nauwelijks, en toch lijkt het me al een heel tof spel, alleen maar omdat het zo'n overweldigende sfeer heeft. Ik snap dat je niet blind een spel moet kopen omdat je er een prachtig filmpje van gezien hebt, maar echte fans van de serie kopen dit spel gewoon zeker weten...
     
  15. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    @ valsspeler en Biba

    Ik ben ook groot fan van de serie, maar ik snap niet hoe je BiA qua gameplay kunt bekritiseren. De besturing werkt juist heel snel en simpel en voelt intuitief aan. Ook moet ik er opwijze dat er een filmpje is verschenen een half jaar geleden (duurde 13 minuten), waarin je precies kon zien hoe de game zou zijn (toen nog wel zonder het cover systeem). Dus de hype is niet ontstaan rondom trailers. In dat filmpje zie je al hoe mooi dat spel is uitgewerkt en dat de hype niet is gebaseerd rondom een mooie trailer, maar ook rondom de realtime/ingame gameplay.

    [edit] alsjeblieft:
    http://www.gametrailers.com/player.php?id=12744&type=wmv&pl=game
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2007
  16. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3

    Ik vind zelf ook Brothers in Arms zo'n beetje de beste spellen serie ooit. In iedergeval van de tweede wereld oorlog spellen. Ik denk dat het een spel is waarvan je houd of waarvan je niet houd. Ik denk dat er veel mensen zijn die zoals Call of Duty of Medal of Honor lekker snel door een level kan rennen en de superheld zijn. Dat is juist wat ik goed vond aan Brothers in Arms. Je moest tactisch doen. Je had het cover systeem echt wel nodig om het op zijn moeilijkste niveau uit te spelen.

    De graphics waren voor in die tijd ook bijzonder mooi en de personages reageerde echt op je. Tevens zat de sfeer er ook erg goed in. Ik heb eigenlijk weinig tot geen games meer gezien die zo duidelijk op je reageerde en echt luisterde naar jou als leider. Waarvan ze verwachten dat jij ze de goede kant op stuurt. Kijk naar Band of Brothers en je ziet dat ze nooit zomaar een straatje over rennen zonder er bij na te denken.

    En games worden nou eenmaal gehyped, en dat is gewoon normaal hoor. Als je twee spellen uit een serie echt grandioos goed vond dan kan ik echt wel begrijpen dat je verwacht dat deel 3 ook goed is/wordt.

    Ook ik heb er alle vertrouwen in. Ze hebben nu al laten zien dat het behoorlijk realistisch is. Je kan door hout heen schieten, je werkt weer als een team die allemaal willen overleven, Je kan over muurtjes struikelen waarbij je team member je meehelpt overeind te komen. Ze zoeken zelf cover... Wat is er dan fout aan dit spel als je van realistische tweedewereldoorlog spellen houd?
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2007
  17. MARK-X

    MARK-X Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is nou het leuke aan discussiëren. Iedereen heeft wel een eigen mening. En dat is ook logisch, aangezien elk mens uniek is, met ieder z'n eigenaardigheden. Smaak is ook voor elk persoon verschillend. Door gezamenlijke interesses kunnen meningen gedeeld worden.
    Blablabla...

    Brothers in Arms is voor mij, in mijn ogen, naar mijn mening, vanuit mijn optiek, gewoon de beste weergave van hoe een 2eWO game er uit zou moeten zien.
    De eerste 2 delen lieten al zien hoe je in een game de 2eWO het beste kon uitbeelden. De besturing was intuïtief, makkelijk onder de knie te krijgen. En gewoon het briljante idee, om met 2 teams tegelijk de vijand te kunnen bestoken. En ja, het was xbox. Dus de graphics bleven misschien wat achter. Wat niet kon worden gezegd over de gameplay. Deze was, ook naar mijn mening, simpelweg gezegd. Uitmuntend. Dat nog niemand eerder op het idee was gekomen om een spel zo te maken. I.p.v. andere 2eWO railshooters waarin je met een hoop mensen tegelijk de vijand bestormd, maar er voor de rest geen ene reet taktiek bij komt kijken. Met nog mooiere graphics, en onovertroffen gameplay, een flinke dosis taktiek, en een hoop actie en bovenal kun je nu ook echt schuilen tegen een muurtje terwijl de kogels van de duitser met z'n MG42 je om de oren vliegen, gaat de nieuwe BiA titel in mijn rijtje 2eWO games met stip naar 1 !_O_

    Daarom ga ik deze nieuwe BiA titel met mijn ogen dicht kopen, want deze serie doet me echt het gevoel geven dat ik samen met brothers in arms vecht.
     
  18. MARK-X

    MARK-X Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    HELEMAAL NIETS !!!

    BIA = BOB & BOB = BIA
     
  19. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_

    Daar blijft het bij einde discussie. :cool:
     
  20. tha messenger

    tha messenger limited

    Berichten:
    1.212
    Leuk Bevonden:
    2
    ey maar even over deel 2, ik heb die laatst op de kop weten te tikken, maar dat hele richtsysteem werkt echt voor geen kant. Hadden jullie dat nou ook? Deel 1 was een erg mooi spel en ik denk dat deel 3 daar dik overheen gaat.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina