1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Splinter Cell: Conviction

Discussie in 'Algemeen' gestart door Jort, 4 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is heel knap van jou dat je daar nu al over kunt oordelen! Hoe weet je nou in hemelsnaam al hoe de game wordt? Je kunt uit die trailer natuurlijk afleiden dat de gameplay een andere kant opgaat. Maar alles wat we tot nu toe hebben gezien is allemaal afkomstig uit een en hetzelfde level (een herdenkingspark in washington DC) misschien zijn de andere levels allemaal wel weer een stuk sneakier. Ik denk niet dat in dit deel Sam zullen aantreffen met zijn 3 groene lichtjes, maar ik denk wel er heus nog echt gesneakt moet gaan worden om de missies tot een goed (lees 100%) einde te brengen.
     
  2. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je helemaal gelijk om maar het gaat mij inderdaad om de stijl, geef mij maar de drie groene lampjes in ieder level waarbij je móet sneaken en niet zoals in het vorige deel ook weg kunt komen met knallen.

    Ik kan ook niks zeggen over hoe goed of slecht het spel zal worden maar ik vond de richting van Double Agent al minder (daarbij bedoel ik dus het mindere sneaken, de rest was cool) en dit gaat daar volgens mij in verder.

    Persoonlijk vind ik daarom de eerste drie delen leuker, maar dat is puur een kwestie van smaak en het is ook wel logisch dat ze veranderingen brengen in het hele idee.
     
  3. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de site van ubisoft zelf is nu ook een nieuw gameplay filmpje opgedoken. Het toont onder andere aan dat Sam zich ook nog steeds heel sneaky kan gedragen, maar als hij wil staat hij ook flink zijn mannetje in hand-to-hand combat.

    Het filmpje is hier te vinden, maar je moet jezelf er wel voor aanmelden.
     
  4. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    gezien... en ik ben echt onder de indruk, zag er allemaal heel vet uit. Hoewel ik het sneaken in deze demo niet echt naar voren zag komen. Kan niet wachten op meer footage.
     
  5. toxito

    toxito Active Member

    Berichten:
    679
    Leuk Bevonden:
    0
    Het onder het bureau kruipen en het breken van de guards nek vond ik toch vrij sneaky. Ook dat je guards echt naar een donker plekje moet lokken om ze te verdoven is vet. Anders zul je ook echt merken dat het publiek je makkelijker opmerkt en compleet in oproer raakt. Dat Sam zijn hoody opzette toen hij een drukbevolkt gebied inliep, maakte het voor mij echt compleet... Deze Splinter Cell gaat ownen!
     
  6. biggie

    biggie ----Xbox360----

    Berichten:
    793
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind dat het een goede beslissing is om een niewue stijle te kiezen want steeds sneaken wordt op een gegeven moment saai....ze moesten met iets nieuws komen en dat doen ze nu dus ook en je kunt nu ook zeggen dat dit spel weer iets nieuws heeft......sp ct had ten opzichte van pt niet veel nieuws en da een beetje maar het bleef grotendeels wel het zelde en convicted is dus wel nieuw en ik hoop dat ik goed wordt.
     
  7. Rembrandt

    Rembrandt Active Member

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    De Splinter Cell serie heb ik nooit saai gevonden. Elke keer wordt het spel inhoudelijk weer omgeschopt en telkens is een deel uit de serie weer innovatief te noemen. Pandora Tomorrow had een hoop verbeterd uit het eerste deel (met jungle omgevingen wat ik weer fris er uit vond zien) en Chaos Theory deed dat ook weer en voegde er een hoop aan toe (meerde wegen die je kon lijden naar je einddoel, primaire& secundaire missies, toevoeging van het mes etc). Met Double Agent hebben ze echt de roots van de serie er uit gehaald (waarbij wel het ultieme Splinter Cell gevoel verloren is gegaan) door voor keuzes te staan en wel een erg gevarieerde Splinter Cell te maken (de ene keer sta je met de voeten in de sneeuw, de andere keer hang je aan een wolkenkrabber). Met Conviction lijkt het helemaal geen Splinter Cell meer te zijn maar een totaal nieuwe game. Meer verstopt zitten in de massa en vluchten, ook wéér iets anders.

    Nee, saai kan ik de Spinter Cell-serie niet noemen. :)
     
  8. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Met Double Agent deden ze dat ook al een beetje. Je kon namelijk kiezen tussen de goede kant en de slechte kant.
     
  9. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Hoop dat je beslissingen hier ook weer echt van invloed zijn op de verdere verloop van het spel zoals in Double Agent! :thumbs:
     
  10. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Wat ze met de Sp doen zal me een rotzorg zijn.
    Maar please ubi! im begging u!! bring back SvM in MP :x
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik denk dat ubisoft hele nieuwe game wilde maken zo van je bent op de vlucht en je moet je onschuld bewijzen.
    En toen dacht ubisoft denk ik we kunnen ook sam fischer als hoofdpersoon gebruiken want die kent iedereen en weet wat die heeft meegemaakt.
    maar ja je kan sam fischer er niet inzetten zonder het splinter cell te noemen.
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ben net bourne sumpremacy aan het kijken op rtl4 zie ik toch wel vette moves om iemand te ontwapenen, ik hoop dat ze dat er ook in gooien bij conviction want het enige wat ik gezien heb in de filmpjes is dat sam iemand weg duwt.
    (btw er wordt weinig gepraat over deze aankomende topper, zal ook wel aan de info liggen)
     
  13. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    heb ik net ook lopen kijken vette film!
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  15. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Filmpje had ik gisteren al gezien, maar hij ziet er erg goed uit vind ik! Die vrijheid vind ik ook super.

    Zo'n vent in dat filmpje zei ook: There are other ways to play stealth, stealth isn't just about lights and shadows. :thumbs:
     
  16. AgentSmith

    AgentSmith Guest

    Splinter Cell Conviction uitgesteld tot begin 2008

    Ubisoft heeft vandaag zijn kwartaalcijfers bekend gemaakt van het fiscale jaar van 2007-2008. Hieruit zijn een aantal positieve maar ook negatieve dingen op te merken. Positieve dingen zijn onder andere dat de verkoopcijfers met 90% zijn toegenomen én dat er een game van de film Avatar uit gaat komen.

    Negatief nieuws is echter het uitstellen van de Xbox 360 exclusive Splinter Cell: Convicition. De game stond gepland voor een release in het derde kwartaal van het fiscale jaar, wat betekent dat de game tussen oktober en december 2007 uit zou moeten komen. De game is nu echter uitgesteld naar het vierde kwartaal van het fiscale jaar 2007-2008.

    Dit betekent dat Splinter Cell: Conviction pas begin 2008 in de winkels zal liggen, om precies te zijn ergens tussen januari en maart 2008. Een reden voor het uitstellen werd niet genoemd.
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.417
    Leuk Bevonden:
    17.516
    YES! YEEEEEEEEEEEEEES! Gelukkig, want anders kwam ik gewoon geld tekort voor november.. :emo: Nee serieus, ben er wel blij mee. Anyway, ik had eerder Assasin's Creed verwacht? Of misschien maken ze dat nog later bekend dat die ook uitgesteld wordt.. :+
     
  18. Magneto 360

    Magneto 360 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.478
    Leuk Bevonden:
    0
    je bent de eerste en waarschijnlijk ook de laatse die ik zo enthousiast op een uitstel heb zien reageren.....

    ik zelf ben er wat minder bij mee......
     
  19. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het zelf ook wel oké, ik ga echt niet alle toppers kopen die eind dit jaar uitkomen maar zo is er aan het begin van volgend jaar tenminste nog een goede over. En als het spel met wat meer tijd beter wordt dan is dat alleen maar goed. :)
     
  20. (Smart)ass

    (Smart)ass Active Member

    Berichten:
    2.084
    Leuk Bevonden:
    0
    mooi zo, met al die andere toppers ben ik bang dat ik deze zou gaan vergeten,

    kan toch niet al die mooie games die dit jaar nog gaan uitkomen tegelijk spelen,
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina