1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS3] Hardware/Algemeen [Deel 2]

Discussie in 'PlayStation Hardware' gestart door JeePee, 10 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Unhooked

    Unhooked Adrenaline driven

    Berichten:
    848
    Leuk Bevonden:
    0
    Bron ps3only.nl

    Als dit gerucht waar is, dan is dat zeer goed nieuws! Het enige zwakke punt van de console zou hiermee opgelost worden!
     
  2. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het gewoon via windows media player gedaan, scheelde me weer een extra programma installeren en werkt super.
     
  3. Cybercon

    Cybercon Guest

  4. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    kan je ook divx ed streamen?
     
  5. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren een ps3 gekocht bij Dixons, alleen waren de HDMI kabels natuurlijk overal uitverkocht. Weet iemand of ze bij mediamarkt een beetje te leveren zijn? of is het zo dat ze overal uitverkocht zijn?
     
  6. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Media Markt zal ongetwijfeld HDMI kabels hebben liggen, misschien niet van Sony of Logitech, maar wel van merken zoals Hama of Vivanco. :)
     
  7. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ja hoor, Media Markt heeft gemiddeld genoeg HDMI kabels hangen. Heb zelf een Logitech PS3 HDMI kabel, was 30 euro. Echter, je hebt ookal een HDMI kabel voor 15 euro. Ligt eraan wat je er voor over hebt.
     
  8. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903

    Ik heb mijn PS3 eergisteren gekocht bij de Mediamarkt, en daar waren gewoon HDMI kabels te krijgen. Ik denk het dus wel eigenlijk.
     
  9. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Zo, drie reacties op een rij om 12.08 :+
     
  10. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Hehe, behulpzaam toch. :cool:
     
  11. dennizzz

    dennizzz Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat zou ik eigenlijk ook wel willen weten. (heb me ps3 al een maand niet meer gebruikt.... best erg eigenlijk voor 600 euro)
     
  12. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat raden jullie aan? die van playstation zelf of een ander merk, ik wil er best gewoon 30 euro voor neerleggen.
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2007
  13. dennizzz

    dennizzz Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb er zelf een van 54,95 (vraag me niet wat voor merk) Volgens mij maakt het geen ****** uit wat voor HDMI kabel je hebt.

    Ik zou als ik nu de keuze zou hebben diegene van 15 euro kopen.
     
  14. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Zal weinig tot geen verschil tussen zitten. Heb hem zelf van Logitech, het beeld is echt heel erg mooi en de kabel is 3 meter lang. Als jij bereidt bent om er 30 euro aan uit te geven, dan maakt het niet uit of je hem van Sony of Logitech koopt, zal geen verschil tussen zitten. Alleen de Sony HDMI kabel is wat lastiger verkrijgbaar.
    Logitech HDMI kabel.
     
  15. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Die heb ik ook :b: Maar of het beeld minder zou zijn met een kabel van € 15,00 vraag ik me eigenlijk wel af. Ik denk het niet, maar ik vond de kabel gewoon mooi haha.
     
  16. eddyfever

    eddyfever Active Member

    Berichten:
    825
    Leuk Bevonden:
    0
    ok thanx allemaal zo even na mn werk naar de mediamarkt.

    btw: Trouwens moet ik wel zeggen, als je als sony overal zet van Next Gen Gaming, zorg dan dat er een beetje kabel voor HD tv's bij zit. Met die standaard kabel had ik nog geen next gen gevoel.
     
  17. Nitram

    Nitram BiA!

    Berichten:
    1.501
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik dezelfde, erg makkelijk om muziek te delen!

    ik heb nog een vraag: Welke videobestanden kunnen allemaal gestreamed worden naar de ps3? want al mijn video bestanden geeft ie aan dat ze niet goed zijn.
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2007
  18. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb een vraagje hoe het nu met upscale van dvd's zit. Als ik dit aanzet krijg ik bij elke dvd links op het scherm een stuk groen, aan de bovenkant is het donker en in de rest is film. Waarbij ook nog delen van de film buiten het beeld vallen.

    Weten jullie hoe dit kan?

    De ps3 is trouwens via HDMI aangesloten op een scherm dat tot en met 1080i kan.
     
  19. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Yesss ! Sinds de 1.8 update werkt Black :D
     
  20. Arjan

    Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.207
    Leuk Bevonden:
    3
    Welke instelling heb je gekozen voor 't upscalen van DVD's? Double Scale, Normal of Full Screen? :) Om welke tv gaat 't trouwens?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina