Hmm ok misschien koop ik hem dan wel weer.. Wie weeeet wie weet wie weet wie weet wie weet waar willem wever woont.. Hahaha wat een plzier.. grapje
Hehehe ik heb morrowind weer gekocht master hé Ff helemaal overnieuw beginnnen en alles goed doen.. goed de tijd er voor nemen en dan zal het wel goed komen
Als het nou weer niet lukt heb ik een trucje voor je : Je spring in het water. Liefst met een hoge rand zodat je er nie uit kan klimmen. Je laat je karakter tegen de rand op zwemmen. Wel met je hoofd boven water!!. Men wikkelt het snoertje van je controller vast zodat je altijd naar voren blijft zwemmen. T.v uit. lekker blowtje roken (bijvoorbeeld dan he!) in de stad en als je na een tijdje terug komt moet je dan je ventje eens checken. Kan je tenminste een tijdje hard rennen en goed vechten zonder dat je de hele tijd out gaat. O.k misschien een beetje vals spelen maar toch nie helemaal. Het kan tenslotte in het spel. Zo kan je ook je sneak skill makkelijk naar de 100 krijgen. Greetz Patsem
Lekker belangrijk wat jij van mij vindt. :r En trouwens het kan gewoon in het spel. Je hoeft er geen rare codes voor in te vullen of toetscombinaties. Het is gewoon een trucje. Hadden ze er maar wat op moeten verzinnen.
Zoiets gaat ook wel heel ver vind ik, maar als ik bijvoorbeeld voor mijn 5x multplyer wil gaan om zo 5 punten extra aan mijn strength te geven zodra ik het volgende level stijg, dan zoek ik ook weleens een mudcrab op en dan laat ik met gewoon de hele tijd raken, dan stijgt je armor skill heel snel, matig, maar wel handig. ik ga op zekers niet 5000 gevechten aan om mijn armor eens 10 punten te laten stijgen...big bloody deal.
Het gaat er mij gewoon om dat het in het spel kan. IK vindt ook niet dat het cheaten is. IMHO. Zo heb je voor heel veel spellen aparte manieren om ze uit te spelen. Met Grand theft auto kan je ook die missie's op verschillende manieren halen. En die manieren zullen ook niet allemaal zo bedoelt zijn. Gewoon cheaten is wel zielig en dan verneuk je inderdaad het spel. Anyway het gaat erom dat je lol in het spel hebt. En ieder zijn eigen manier. Ik kan ook niet eeuwig Morrowind blijven spelen. Zo veel spellen en zo weinig tijd.
Idd waarom zal je ZZZOOOOOOVEEEEEEEEL tijd er ingaan steken in het upgraden van jezelf als het zo kan.. Vind het alleen maar slim. tjah. dat konden ze bedenken he
he tfo, jij bent best wel ver al! Ben zelf nu ongeveer level 22 en heb long sword 93. ik hoef jou dit natuurlijk niet te vertellen maar, op dat noordelijke eiland zit in zo'n stad met van de vage lichten een dark elf met een vreselijk sterk zwaard. Ik chop de meeste vijanden nu gewoon in een keer neer! dit helemaal in combinatie met de magic robe die er voor zorgt dat de vijanden 5 sec. paralized zijn. weet jij misschien hoe het zit met een huis kopen of een kasteel voor je laten bouwen. Dit is toch mogelijk? Heb het geloof ik ergens gelezen. Mensen ben nu best al wat dagen met het spel bezig. Snap nog steeds niet alles van het magic gedeelte van het spel. Maar geloof mij dit is een van de betere spellen van de laatste jaren grtz
ik ben nu een weekje aan het spelen maar snap nog steeds niks van die scrolls enzo.. van magic .. enne ik wil later groot en sterk worden .. jammer dat je geen pindakaas in het spel kan eten
yo, ik ben nieuw op deze site maar zeker niet nieuw in morrowind, ik ben nu lvl 76 en heb al mijn major en minor skills op lvl 100 (and some misc skills too) ik ben van alles grandmaster (behalve Imperial CULT, Redoran en Telvanni), ik kan dus denk ik de meeste vragen over het spel beantwoorden dus ehh... shoot.
hey welcom! nog iemand op level 76 check ''morrowind vraagjes'' maar, dat is zegmaar het 'algemene' morrowind topic hier.
lvl 76, wood elf, sign the thief. alle major/minor skills op 100 dus, en misc skills bijna allemaal ook op 100. (spear, enchant en armorer nog ergens in de 80 ofzo..) k heb alleen nog niet heel veel guilds 'uitgespeeld'. k ben bij mages guild, thiefs guild, hlaalu wel t hoogste, + mainquest uitgespeeld dan. ben nu bezig met de fighters guild en imperial legion..
btw, voor al die mensen die het over dat trucje hebben om acrobatics te trainen, het is gewoon supercheap play en dat moet je helemaal zelf weten (ik zouw het niet doen, spoiled een hoop).