Forza Motorsport 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 9 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    +15, +15, +15, +15, +25%, zoiets
     
  2. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  3. Pjotrski

    Pjotrski Army of One

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, wordt nog lastig die tijd te halen :)
     
  4. BogaddE

    BogaddE Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
  5. Gangsterdwerg

    Gangsterdwerg Active Member

    Berichten:
    827
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat valt wel mee denk ik, het remt veels te veel af. Aan het einde van het filmpje kun je zien dat hij met die ronde op dit moment 25e van de wereld is. Het wereldrecord staat op 6.16.277 op dit moment :eek:
     
  6. RVE_NL

    RVE_NL Need games

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet nog dat iemand hier zei dat forza niet het snelheids gevoel gaf? -> dit filmpje moet toch wel overtuigend zijn :)

    Trouwens hij heeft ook alle assist op off (behalve braking line maar dat is niet zo bijzonder) opzich dus niet vreemd dat hij zoveel remt zonder ABS...
     
  7. Joeri71

    Joeri71 Keep an open mind...

    Berichten:
    732
    Leuk Bevonden:
    1
    dat is idd tyfus hard... jammer van dat ene foutje:)
     
  8. Head Ninja

    Head Ninja Ronald Cage

    Berichten:
    967
    Leuk Bevonden:
    259
    Kvond het wel een vet filmpje, maar hij gaat inderdaad niet erg hard. Ergens tussen het midden en het einde zie je hem ook nog een keer dik van de baan afgaan, dat levert hem ruim 3 seconden straftijd op.

    Er was ook zo'n filmpje (heel rondje Nordschleife) gemaakt met GT4, in de Sauber Mercedes C9 (machtige mooie bak), en jah, dat gaat pas vet hard! Hoewel dat ongetwijfelt ook wel beter had gekund, maar damn, die was echt vet. 8)_O_
     
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Weet iemand al of de game regiovrij is? Zoja, dan bestel ik 'm op Play-Asia! :)
     
  10. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    dat vind ik wel raar trouwens, soms sta ik echt zowat stil in de bochten en kijk ik op me teller blijk ik met dikke 100 km/h door de bocht te gaan:confused:...deze gast gaat met 130 door sommige bochten...
     
  11. lammetje

    lammetje *PGR2-Addict*

    Berichten:
    299
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je die sturen dan ook voor op de xbox360 en voor Forza 2 ?...lekker relevant.
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2007
  12. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Hij is vet!!! Voor zover ik het nu zie zit er ook AA op als je rijdt. Nog geen blur-effect, maar het is allemaal wel net ff scherper!

    Ga nu weer racen :D
     
  13. Rabasa

    Rabasa Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    als je alles op het moeilijkste deed, dus zonder ABS, TCS, STM, racing line, en bandenslijtage/brandstof verbruik aan, A.I. op "hard", schade op "simulation", dan kreeg je 100%.

    Dus twee keer het prijzengeld :)
     
  14. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111

    Afhankelijk van de hulpmiddelen krijg je inderdaad een percentage extra. Heb nu alleen ABS aan, verder alles uit en op simulatie en krijg 30% extra.
     
  15. perfectbas

    perfectbas Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    heb j het spel al :mad: hoe zijn de eerste circuits? beter dan in de demo?
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Hij heeft de pers-versie. Neem ik aan! :)
     
  17. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Jepz heb exemplaar! Ziet er goed uit! De ene track heeft meer sfeer dan de ander. Is gewoon erg mooi. AA staat volgens mij ook aan nu, maar dat kan ook maar zo lijken. Ziet er iig scherp uit en aangezien ik de demo niet meer heb kan ik dat moeilijk vergelijken.

    Tot nu toe vermaak ik mij prima:D
     
  18. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    eerste "goede" rondje gereden gisteren. wel een tijd van 1.20.974 met C class
    ik vond hem wel goed, alleen ik vergat een paar keer goed te schakelen, dus er kan zeker 2 seconden af
     
  19. mr.elk

    mr.elk een beetje maar

    Berichten:
    1.226
    Leuk Bevonden:
    0
    zou je een keertje een foto via photomode willen uploaden naar de forza-site, ik ben wel benieuwd naar de kwaliteit.
     
  20. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb de demo nog maar een paar keer gereden en ben niet zo goed in die simracers, dus ik heb alle hulpmiddelen aangezet, maar reed net met de BMW M3 in de C klasse en werd 2e en reed 3:44:596. Zal voor jullie misschien niet indrukwekkend zijn, maar ik was nog niet zo hoog geeindigd en reed een race zonder verder baan de baan te raken of te slippen, wel wat kleine botsingen, maar verder reed ik wel netjes. Ik heb dit keer met de bumpercam gereden, ging wel aardig.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina