1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Shadowrun

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 14 sep 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Klopt. De makers hebben echter duidelijk aangegeven dat PC gamers geen groot voordeel zullen hebben qua besturing boven 360 gebruikers. Dusss.. waarschijnlijk krijgen 360 gebruikers een bepaalde (en beperkte) vorm van auto-aim mee, terwijl PC gebruikers juist het voordeel hebben van extra finesse in de besturing (het precies kunnen mikken en snel kunnen ronddraaien met de muis dus). Anders zou het spel natuurlijk helemaal niet leuk zijn. Ervaren PC gamers (en dan vooral mensen die veel shooters spelen) zouden ons finaal afmaken...
     
    Laatst bewerkt: 22 mei 2007
  2. Deus X Machina

    Deus X Machina Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    En toch valt het best mee volgens mij.
    Met sommige games zullen pc-ers veel sneller zijn, maar laatst zag ik iemand die zijn xbox controller op zn pc had aangesloten en echt veel beter speelde daardoor. Hij kon veel makkelijker en sneller rondjes om mensen heen draaien in close-combat.

    Maargoed we zullen het binnekort allemaal weten.
     
  3. SmartieZ

    SmartieZ Guest

    Nog een paar weekjes, alleen jammer dat hij in de 1e dag van m'n proefwerkweek gelaunched wordt.
     
  4. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog een paar weekjes ?

    volgende week vrijdag is het 1 juni :9
     
  5. Eagle32

    Eagle32 Secret Service

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook wel erg benieuwd naar het spel, alleen jammer dat de demo pas een week later komt. Ben iemand die toch graag eerst ff een demo wil spelen, zeker aangezien er bij dit spel toch weinig info naar buiten komt.
     
  6. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik heb er 2 besteld en ik ben toevallig vrijdag vrij :D ... Ik heb dan een Halo 3 lan pasrty bij mij thuis, maar wil het spel ook wel ff met een vriend uit testen :D
     
  7. Jujulza

    Jujulza Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
  8. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    Het word niet echt een TOP game denk ik ..wel een goeie vermakkelijke multiplayer ... doet me een beetje denken aan de oude Timesplitters multiplayer een beetje rondrennen en elkaar afknallen , zonder echte diepgang.
     
  9. Sandertje

    Sandertje Achievements

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo diepgang.
    Ik denk dat de game ff in de schaduw staat door de HALO3 beta, maar wat ik aan filmpjes en info heb gezien over deze game kan me meer boeien dan de uren, die ik nu gespeeld heb op HALO3
    Ze hebben de balans getest tussen pc en 360 gamer, door de beste Halo en Counterstrike gamers tegen elkaar te laten spelen en geen van beiden gaf een voordeel.
    Het spel heeft veel vernieuwingen (magische krachten, gadgets, verschillende personages etc.) + ze hebben er normale wapens in gedaan, zodat het niet helemaal vreemd is voor nieuwelingen.
    Het spel is ook een beetje Counterstrike-achtig ( nog steeds de beste shooter op pc), de lobby stijl van Halo, dat je met je vrienden van game naar game kunt gaan zonder dat je elkaar steeds op moet zoeken.(party-mode halo)
    Misschien wordt op dit forum lauwtjes gereageerd op Shadowrun, maar volgens mij wordt dit een hele grote HIT en zijn de makers daar ook van overtuigd, omdat er maar weinig reclame tot nu toe wordt gemaakt.

    Ik ga me prima vermaken met dit spel tot Halo3/Unreal/Halflife

    Na me laatste wikunde examen ligt het spel de volgende dag in de winkels.
    Oh wat ben ik toch een mazzelpik.
     
  10. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Was echt een heerlijke game. Idd een beetje rondrennen en met allemaal bizarre wapens op achterlijke figuren knallen :+ Hoop dat dit ook lekker gaat spelen als Timesplitters!

    Spel komt leuk uit precies een dag na mijn laatste examendag. De donderdag ervoor heb ik mijn laatste examen Frans.
     
  11. the_vinman

    the_vinman Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen is de release volgens hen pas op 14 juni (zelfs na navraag via de mail). Hoop dat play-asia hem heeft en dat hij geen region protection heeft.
    En misschien heeft een lokale mediamarkt hem wel goedkoop.

    Als iemand hem spot in de winkel, even laten weten..
     
  12. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hier gisteren filmpje van gedownload op Xbox Live, wat zag dat er ontzettend slecht uit; niet alleen lelijk qua graphics, maar het is ook 13 in een dozijn. Sprak me totaal niet aan, verbaast me dat het spel nog uitkomt. =(
     
  13. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Qua looks lijkt ie inderdaad een beetje tegen te vallen. Laatst ook wat beelden gezien, en dat viel (zo leek het althans) een beetje tegen. Ik wat wel effe op de demo.
     
  14. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    Het is ook een multiplayer game wat om de gameplay gaat en veel minder om de graphics. Heeft counterstrike mooie graphics? nee.
     
  15. Chaos

    Chaos Simsalabim

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doelde niet enkel op de graphics zoals ik al zei, op qua gameplay spreekt het me niet. Maar goed, ieder zn ding.
    Counterstrike was iig nog vernieuwend destijds, heb dat heel wat afgespeeld vroegah. _O_ Jammer alleen dat het op de pc was. ;)
     
  16. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    En dit is niet verniewend dan?:eek: een shooter met magische spells die je kan gebruiken en multiplayer waarbij je vanaf de 360 tegen pc gamers kunt spelen?:)
    Ik raad je aan om dat filmpje dat Jujulza gepost had is te bekijken:/
     
    Laatst bewerkt: 24 mei 2007
  17. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    dit lijkt mij een soort spirituele opvolger van timesplitters 3 (zolang nr 4 niet komt)
    maar de snelle actie gecombineerd met spells lijkt mij geweldig.
    ik ben ook benieuwd of het cross-platform gedeelte goed uitgewerkt is

    kortom ik ga niet wachten op die demo:b:
     
  18. jeroen13

    jeroen13 Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
  19. Sandertje

    Sandertje Achievements

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze game wordt gewoon THA BOMB en mensen die het niets vinden zullen waarschijnlijk ook niet online gamen
     
  20. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Alleen jammer dat ze 60 euro vragen voor 9 maps en alleen multiplayer.

    Want het ziet er verdomd tof uit !
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina