Aaaaaaaaahhhhhhhh, dus er zijn toch nog mensen die (behalve tfo) ook de game gemasterd hebben good to know...
Hoelang heb je daar over gedaan omdat lvl te bereiken en wil je me asjeblieft zeggen hoe je het gedaan hebt?
komen er op zulke hoge levels nog nieuwe sterke gasten/creatures of zijn de dremora lords de sterkste creatures ? ik heb wel gehoord dat de mensen waartegen je moet vechten voor quests enzo beter worden/zijn .. klopt dat ?
Ik ben Nord- Archer lvl 7 En ik heb een zwaard van ong. 30000 drakes, gevonden in de mine bij Hirsulaku Camp ofzoiets, en nu ben ik weer terug in Balmora bij Caius Cosades de Spymaster Hij geeft me nu een volgens hem 'moeilijke missie', waar ik nog niet aan begonnen ben, en ik eigenlijk nog ff geen zin in heb, omdat ik ff wil levellen door imperial legion of fighters guild orders te doen. Mijn vraag: Kan ik zomaar ff stoppen met de orders van Caius en ff iets anders gaan doen, zodat ik daarna weer gewoon verder kan gaan met de main-quest? (ik kan die order van Caius niet afslaan)
je kan doen wat je wil op het moment dat je dat wil .. je kan ook gewoon een week alleen trainen en geen missies doen enzo en daarna gewoon die quests weer gaan volgen. ik ben trouwens lvl 23 imperial en ik zit bij Fighter guild en Mages guild... nu wilde ik de thieves guild joinen maar hij zegt dat ik niet ben wat ze zoeken ... alle skills die zij noemt (sugar lips) zijn bij mij rond de 30 zoals marksman, light armor, speed en security .. heeft iemand anders dit ook ? of weet iemand hoe ik die guild toch kan joinen ? komt dit domweg doordat mijn skills niet hoog genoeg zijn of omdat ik al te ver kwa rank zit bij fighters guild ?
'ten eerste wil ik graag aan darkman vragen of hij met geld traint zoja dan ben ik niet meer onder de indruk van hem en ik zou graag een reactie van hem willen. en ten tweede vind ik het niet leuk dat er hier onder mijn naam newbie gezet word. (wel begrijpelijk). En chaos, heb jij ook met geld getraind of ben jij wel een echte gamer...
ga naar profiel en kijk voor options beetje aan de bovenkant van de pagina daar kun je die newbie veranderen naar wat je zelf wilt
Ten eerste moet Undertaker FM (met zijn domme naam) zijn bek dicht knijpen. Omdat ik het niet leuk vind om posts van domme mensen te lezen. Maar goed, daar gaat het niet over, ik wou gewoon ff zegge dat TFO goed is en meestal gelijk heeft. (???)
en ik ben maar een beetje aan het rondrennen in Vicim ik wordt telkens gesnapt tijdens het kieren tenminste een spel waar je lekker ken jatten (voor het jatten saven) en dan gewoon overnieuw proberen Bread jatten
Heej! K heb morrowind ook vandaag gekocht, ik moet zeggen dat het een best mooi spel is, alleen wist ik in het begin nog niet precies wat ik moest doen. Volgens mij moet je de game ook ff hebben gespeeld voordat ie pas echt interresant begint te worden. K ben gekozen voor een Nord warrior met als sterrebeeld warrior, zijn skills spraken me wel het meest aan.
misschien een domme vraag maar hoe moet ik die scrolls gebruiken..kheb er nl een berg maar "lezen" heeft geen nut.....:-/
hey dat kamp ( Urshilaku Camp ), kan je daaar komen door vanaf West GAsh over de bergen te gaan en dan naar dat kamp? of moet ik dor de ashlands ? wat voor dingen kan dat zwaard? (btw fiend katana rulez!!!)
hey XboxRulez met je mooie zwaard, ik ben nu in dat kamp maar ik zie geen grot. waar is de grot. ik zie alleen ruines met irritante kut monstertjes.
ik heb het handschoentje van een mooi meisje naar een bandietmans gebracht in pedostad (was iets met pedo ) hij wil nu dat ik een briefje terugbreng, ga ik strax wel doen maar daarna vermoord ik die vrouw want ze had een mooie jurk aan en mijn dievegge houd van mooie kleertjes (huis gepikt en vol kleren gestopt )