[PC] [PC] Devil May Cry 3

Discussie in 'Games' gestart door Unrealer, 14 jun 2006.

  1. swordman

    swordman Active Member

    Berichten:
    658
    Leuk Bevonden:
    5
    heb je t nog kunnen vinden Z3R0 ?
     
  2. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee sorry, anders stuur me maar gewoon ff een PM met je MSN adres. Dan stuur ik het wel ff via MSN, of ik mail het je....progje is niet groot :)
     
  3. Dj Demonic

    Dj Demonic Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    fucked up analoge sticks

    zou iemand mij AUB kunnen helpen? ik heb devil may cry 3 voor de pc gekocht met xbox360 controller for windows, zit nu met het probleem dat mijn linker en rechter analoge stick zijn gewisseld, rechter is lopen linker is camera... HELP!!! PLEASE!!!! xbcd werkt volgens mij ook niet echt, kan geen enkele goeie setting vinden en het bij het spel horende cfg utility haalt ook niks uit, kan niet saven en dus niet inverse L<->R doen... HELLLLLP


    edit: ow stom, zie net staan dat de vorige poster een oplossing heeft, zou de een linkje kunnen pm-en? bij voorbaat hartelijk dank
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2007
  4. Zeroine 83

    Zeroine 83 Active Member

    Berichten:
    6.129
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbcd werkt wel degelijk, gewoon de functies van de linker stick met die van de rechter switchen en je kunt lopen met de linker stick ;)
     
  5. Dj Demonic

    Dj Demonic Active Member

    Berichten:
    35
    Leuk Bevonden:
    0
    hmmm... heb die functie nergens kunnen vinden, maar ik heb via xpadder de keyboard toetsen aan de pad toegewezen, werkt ook, thnx anyway.
    Spel ragt als een gek trouwens _O_ beetje jammer dat mijn ouwe pc-tje het niet optimaal trekt, beetje slowdown af en toe...
     

Deel Deze Pagina