1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Colin McRae: DIRT

Discussie in 'Algemeen' gestart door The Watcher, 4 mei 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vectom

    Vectom Active Member

    Berichten:
    314
    Leuk Bevonden:
    0

    Zo dat is eruit zal ik maar zeggen ;)
     
  2. ValsSpeler

    ValsSpeler Active Member

    Berichten:
    245
    Leuk Bevonden:
    0
    Rustig aan man. Ik zal dan eens even 1 spel noemen waarbij je zoiets had: In DTM3 / TOCA Racedriver kon je kiezen uit simulation en pro-simulation. Bij simulation was de handling redelijk arcade en bij pro-simulation waren de handling en de physics veel realistischer. En laat DTM nou net een spel zijn dat net als Dirt ook uit de stal van Codemasters komt. Hoop doet leven en ik klamp me hier maar aan vast.

    Ook niet waar. Colin Mcrae op de xbox 1 had betere gameplay dan deze 360 versie :)
     
  3. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een gedoe van sommige mensen.Als je het game stom vind koop het dan gewoon niet.Zo eenvoudig is het.En gooi die demo van je hard disk
     
  4. Buckket

    Buckket Gamertag=Buccket

    Berichten:
    288
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan tenminste nog lezen.

    Ik zeg 'wie weet...'.

    Voorbeeld? Test Drive unlimited. Als je de Hardcore mode speelt reageren de auto's veel realistischer.

    En nog eentje extra voor jou, zoals hierboven al gezegd is DTM3

    De gameplay van Dirt is niet slecht, het is maar waar je voorkeur ligt. Mijn voorkeur ligt meer bij Dirt dan bij Forza, omdat ik niet geinteresseerd ben in het finetunen van je linkerachter suspension zodat je 0,001 sec sneller bent in een bocht. Ik ben meer geinteresseerd in gevarieerde gameplay, mooi geluid en mooie gfx (auto's bij Forza hoor je bijna niet..en ja ik heb een uitstekende 6.1 set en een 1080p TV).

    Als blijkt dat ze niks veranderd hebben in de final version weet ik ook nog niet of ik deze ga halen. Zoals het nu is, is het rijgedrag inderdaad niet heel goed te noemen. Voor de rest lijkt het me een supergame.

    Ik zie het al, zo te lezen en te zien aan je sig ben je duidelijk een Forza 2 fanboy
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2007
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Stel je geluidsset dan 's fatsoenlijk af! En ga dan maar 's stil naast de baan staan en luister naar de voorbijkomende wagens. Stuk voor stuk elk zijn eigen geluid. Als er een Ferrari, Porsche en Lamborghini voorbijkomen, hoor je precies welke langs komt. Niet 3 dezelfde geluiden, nee elke wagen heeft zijn eigen geluid. Zo reed ik dichter naar een andere wagen toe, kon nog niet precies zien welke het was. Maar aan het geluid hoorde ik dat het een F430 was. Ik kwam dichterbij, en ja hoor..het was de Ferrari.

    Geluid niet goed? Damn, wordt wakker!
     
  6. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420

    Supergame of niet, het rijgedrag moet ook in arcade racers lekker aanvoelen. Kijk bijvoorbeeld naar RS2, dat bestuurde heerlijk. Zelfs in PGR3 (of dat nu een simulatie of arade is laat ik maar in het midden) rij ik nog beter de bocht in. Maar goed, vanavond ga ik de demo nog een paar keer spelen. Maar als ik niet kan wennen aan deze besturing ga ik hem zeker niet aanschaffen, ondanks alle mooie graphics (en leuke menu's) eromheen.
     
  7. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    He dat gevoel wat jij beschrijft heb/had ik ook!
    Maar ga eens even met die buggy rijen en dan vooral in Car view
    Haha

    Ik vermaak me in ees kostelijk met deze demo!

    Ik hoop gewoon dat er een functie in de game komt waarbij je uit arcade en realistic kunt kiezen en dat de demo gewoon perongeluk op arcade staat!
    (WIE WEET :+) Ik ga deze game zeker aanschaffen.

    De In Car view is te heerlijk om dit spel te laten liggen! (vind ik!)

    En ook lijkt mij de replay mode heerlijk.. als je straks op het nippertje een race wint!
     
  8. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Helemaal eens met beide stellingen hierboven. DiRT is wel mooi maar het qua rijden is het allemaal té:
    - Te hard remmen
    - Te hard optrekken
    - Niet reel bochten gedrag

    Echt jammer khad er meer van verwacht. Ik wilde eerst Forza II en Dirt alle twee gaan halen, maar nu ga ik toch eerst voor Forza en w8 ff verder af wat de meningen zijn als het hele spel uit is.
     
  9. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Vooral de 2e In Car View vind ik geweldig :D _O_
     
  10. Kortestier

    Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

    Berichten:
    3.105
    Leuk Bevonden:
    121
    cockpit view is zeker weten mooi uitgewerkt, vooral het geluid van je gearbox is zeer mooi gedaan.
     
  11. NecroSadistic28

    NecroSadistic28 Redeemed In Flames

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    5
    Mensen die klagen over het geluid en de graphics in FM2 moeten uit deze thread verdwijnen en lekker in het FM2 topic gaan klagen, het wordt nu langzaam erg irritant. Ook de constante vergelijkingen snap ik echt niet, het zijn 2 totaal verschillende games die beide hun goede en slechte dingen hebben. Hou er ook even rekening mee dat het hier om "DEMOS" gaat. Ook al zullen beide games geen gigantische veranderingen meer ondergaan, er zullen echt nog wel kleine aanpassingen gemaakt worden voor de release.

    Met een beetje geduld komen we veel verder, laten we lekker wachten tot beide games uit zijn en er een dozijn reviews op het net staan.
     
  12. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Demo ook gespeeld en ik moet zeggen....Snelle start 8), dat ding trekt niet normaal snel op. *Wel lekker imo

    Maargoed gameplay is eventjes wennen maar wel heel arcade, wat op den duur ook wel fijn wordt, bumperview is zwaar relaxt :).

    Vind het spel er ook nog best goed uit zien maar bij het laatste gedeelte (autootje) zie je niet eens stofwolken achter de bandjes vandaan komen.
     
  13. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    die stof wolken zal in de full versie wel zitten .normaal toch
     
  14. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik denk het niet. ik den dat dat teveel rekenkracht voor onze box gaat kosten?
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dat zou wel echt té slecht zijn. De Xbox kan dat echt wel aan hoor. Forza heeft ook gewoon stofwolken als je langs de baan rijdt, en als je spint.
     
  16. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    jawel maar het is minimaal stof is en kost gewoon veel reken kracht! vertrek in die race mety buggys maar eens als laatste (jij ligt altijd eerste natuurlijk) en zie hoe de framerate instort.
     
  17. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Vind er geen zak aan die demo.
     
  18. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Das duidelijk :) Nog argumenten? Anders is het gewoon duidelijk, deze game niet kopen en voor een andere game gaan ;)
     
  19. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.420
    Dan is dit een zwakke engine of de 360 is een zwakke machine. Stofwolken moeten toch echt wel mogelijk zijn. Kijk maar eens naar Motorstorm op de PS3.
     
  20. DaanM

    DaanM Solid Snake

    Berichten:
    213
    Leuk Bevonden:
    0
    I agree, ik vind het te arcade.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina