1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Wireless Racing Wheel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Forza M, 3 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Een maandje/anderhalf geleden ongeveer. Ik weet eigenlijk niet of het een speciale actie was.
     
  2. WesleyF

    WesleyF Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoor ik vind het prima, stuurt goed en is verder stevig en goede kwaliteit enzo...En zo heb ik al meer mensen gehoord. Ik weet alleen niets over de zogenaamde force feedback want daar heb ik geen ervaring mee, dat moet bij de ms wel beter zijn...
     
  3. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Das waar, maar die is 140 euro, en het stuur van Logitech is op marktplaats soms nieuw al voor 50 euro of minder te vinden bij opruimingen of grote partijen. Dus dat scheelt wel veel en op de pc had ik ook een vrij goedkoop stuurtje van Logitech, bij games als Midtown Madness vond ik hem niet lekker rijden, maar dat kan ook aan het spel gelegen hebben, want bij Colin McRae 2 reed hij echt super, de auto reageerde op elke beweging van het stuur en het was echt heerlijk om met overstuur door de bocht met dat stuurtje je auto onder controle te houden. Ik moet dan alleen nog iets van een tafeltje ofzo fixen voor tussen mn tv en mn stoel als ik dat racestuurtje ga halen voor mn xbox, want met je stuurtje op schoot lijkt me ook niet ideaal :p
     
  4. YamaRox

    YamaRox Active Member

    Berichten:
    58
    Leuk Bevonden:
    0
    AAAAAAHH stuur nog niet binnen omdat er veel waren besteld nu dinsdag "WAARSCHIJNLIJK" binnen
     
  5. justin2k5

    justin2k5 Active Member

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn stuur heb ik nu thuis :) nu nog wachten op mn hans systeem want met dat ding op je schoot is echt poep. damn ik rij als een oude krant, zit zo 2/3 secondenboven mn snelste tijden met controler :)
     
  6. Stealth TBH

    Stealth TBH Active Member

    Berichten:
    376
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat zijn eigenlijk de grote verschillen tussen het stuurtje van Microsoft en Logitech?
     
  7. JeePee

    JeePee Guest

    Ja. Rijd lekker in zowel Forza 2 als PGR3.
     
  8. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    over dat tv tafeltje... da's idd een mooi begin voor een eigen race setup! Maar ik zou dan kiezen om t tafeltje te monteren op een houten plaat met antislip rubber eronder. Want er komt best wat kracht vrij bij het gebruik van zo'n race stuur! En anders moet je 'm de hele tijd zelf tegen houden! :)
     
  9. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb het Logitech stuurtje besteld, lijkt me echt gaaf om daarmee te racen. Ik moet alleen nog iets van een tafeltje regelen om het stuur op te zetten, want verder staat er niks tussen mn stoel en mn tv, behalve mn bed. Ik zet mn stoel altijd naast mn bed met gamen, omdat de kast waar de tv instaat tegenover mn bed staat en mn tv draai ik dan een stukje of ik zit op mn bed.
     
  10. Skaaffie

    Skaaffie zoek dieper

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    Net een poging gewaagd met CMR Dirt met stuur(FXpro), sjeeeeeezus niet te doen.

    Eerste +/- 40 graden reageert de auto niet, en dan een klein graadje verder sta je in de vangrail. :mad:

    Ervaren mensen dit ook met het MS stuur?

    Hoop dat het in de final release beter is, heb al geklooid met de instellingen in het menu en het kleine zwarte knopje op het stuur, maar het wordt alleen maar erger.
     
  11. Uriel

    Uriel Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond CMR sowieso beetje lastig te doen want me stuur vloog alle kanten op door de force feedback, ik deed die race met die desertbuggy dan
     
  12. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ow, dat is wel klote, hij is dus totaal niet gevoelig en je kan dus niet echt genuanceerd sturen, alleen maar net zoals met knopjes op het toetsenbord, dos of naar links of naar rechts of recht door, das klote, het voordeel van zo'n stuur moet juist staan dat je echt richting kan geven aan je auto. Als dat met het dure MS stuur als niet is, dan is dat met het Logitech stuur wss al helemaal niet. Maar het kan ook aan de demo liggen, mss is die nog niet echt ingesteld op racestuurtjes. Probeer anders de demo van Forza 2 is, mss dat dat beter gaat, alhoewel ik niet weet of die wel is ingesteld op racestuurtjes. Ik had een racestuur voor de pc, en die reed ook niet zo super in bepaalde racespellen, maar bijvoorbeeld in Colin McRae 2 weer wel, daar reageerde de auto echt goed op de bewegingen van het stuur, behalve als je het stuur maar een klein stukje draaide.
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

    Rustig maar. De DriveFX reageerd op elke graad die je draait in zowel Forza 2 als PGR3. De Forza 2 demo heeft gewoon stuurwiel ondersteuning en het is hardstikke fijn rijden. Deze ronde heb ik gereden met de DriveFX, met behalve ABS alle hulpmiddelen uit:

    [yt]Akf91KjaXGk[/yt]
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 mei 2007
  14. Uriel

    Uriel Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het stuurtje pas net dus ik moet er natuurlijk nog aan wennen, cmr volgt het stuurtje wel goed, als je ook cockpitview hebt dan draait het stuur daarin precies hetzelfde als je je stuurtje zelf draait, dus dat zit wel goed :thumbs:

    Nette ronde trouwens jeepee
     
  15. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Wow, jij kan racen JP! Fijn dat het stuurtje zo lekker rijdt :) Ik moet alleen nog iets van een klaptafeltje of computertafeltje regelen om mn stuurtje op te zetten en dan lekker racen. Ik heb nu NFS Carbon en TDU en mss koop ik Dirt of Forza 2 wel, dus genoeg goede racegames om van te genieten met mn stuurtje :)
     
  16. Skaaffie

    Skaaffie zoek dieper

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    1
    @averagegamer

    Dude, het FX stuurtje is echt OK. Ik bedoelde alleen maar dat mijn ervaring met de demo van CMR DiRT met het stuur niet OK is. :eek:

    Met Forza1 en 2 en PGR3 is het erg goed sturen!

    De demo van CMR heeft alleen de(zeer duidelijk, althans op het plaatje) de instelling voor het MS stuur, misschien dat het daar aan ligt(weet uit verleden dat spellen dan wat meer sturen ondersteunen)

    Maar nogmaals zeer goede ervaringen met de FXpro.
     
  17. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    WTF!!! Dat is wennen zeg... De pedalen liggen nog niet helemaal goed vast maar het sturen is echt fantastisch in Forza2. En sowieso is het schakelen helemaal fijn met die flippers; no way dat ik ooit nog automatic in ga stellen in racegames.
     
  18. Niels G

    Niels G Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel euro scheelt het tussen het stuurtje van Logitech en MS als je het nieuw koopt in de winkel? En wat is de race ervaring met de logitech met DIRT?

    Het eerste weet ik al!
     
    Laatst bewerkt: 25 mei 2007
  19. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Het stuur van MS is dacht ik 140 euro, die van Logitech is sommige sites 90 of 100 euro, maar ik heb hem nieuw voor 40 euro gekocht bij informatique.nl, gewoon met 2 jaar garantie.
     
  20. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    exact hetzelfde hier! Het is vooral wennen maar daarna is het echt veel leuker. De auto keuze gaat alleen nog een grotere rol spelen voor mijn gevoel want een nerveuse auto is nu veel lastiger te corrigeren dan met een pookje op je controller (nu echt een voorkeur voor AWD zodat ik alvast kan gassen in de bocht).

    Het stuurtje fixeren raad ik toch wel aan eerst een tijd zonder tafeltje gedaan maar met is echt veel fijner.

    Na 1 avond spelen vind ik het al stukken leuker dan met de controller ik ben benieuwd wat ik er over een maand of iets dergelijks van vind. :)

    Edit\ Die Dirt demo rijd zowel met controller als de MS wheel gewoon RUK :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina