Ik vind de demo echt GE-WEL-DIG Die mode met die buggies wat minder, maar dat met die Evo en de Impreza echt héél erg kick. Net als in Forza2 de hood view gepakt, en karren. Damn, wat een omgeving. Damn, wat een geluid. De hele tijd dat grint geraas achter je, takjes die kraken als je er tegen aan rijd. De Turbo die even afblaast. Hij detecteert ook gelijk het stuurtje in de settings. Sturen met het stuurtje gaat heel soepel, maar je kan toch flinke klappen krijgen van hobbels om stenen die je even meepikt, vind ik wel fijn afgesteld.
Dusse ja, ik dacht wel al dat dit een musthave zou worden. Maar na deze demo twijfel ik echt niet meer. Hij zal alleen wel pas bij mij binnenkomen als ik een beetje klaar ben met Forza 2, want die staat natuurlijk ook nog gewoon in de pre-order
edit: Te arcade?...nee. Hij is natuurlijk niet super realistisch, maar dan zou ik het ook niet leuk vinden denk ik. Echt realistisch rally rijden is namelijk f*cking moelijk. Het is juist de lol voor de average gamer dat ze zogenaamd goed kunnen rallyrijden. Bovendien denk ik dat als je moeilijkheidgraad op het hoogste niveau zet je een behoorlijke challenge voorgeschoteld krijgt, en dat het daar een stuk realistischer zal worden qua schade iig. Arcade of niet, het zal een flinke staaltje stuurmanskunsten vereisen wil je dat tot een goed einde brengen.
Laatst bewerkt: 25 mei 2007