1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Wireless Racing Wheel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Forza M, 3 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    ik heb die demo van cmr gereden met controller.. en ik vondt t best goed te doen... met een stuur lijkt me rally rijden sowieso te heftig.. je moet dan echt gewoon veel sturen, dus tja...
     
  2. sanderSJE

    sanderSJE Active Member

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    0
    als dirt zo in het hele spel ook rijd vind ik het echt een kutspel ik heb geen stuur maar met controller is het al niet te doen
     
  3. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    ik gaat me ms wheel lekker verkopen.. ik rij met elke game niet naar me zin ermee, en beleef er zo ook weinig plezier mee..
     
  4. Rishikiller_NL

    Rishikiller_NL Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    wat wil je ervoor?
     
  5. MAX3400

    MAX3400 Virtualization...

    Berichten:
    1.210
    Leuk Bevonden:
    0
    Even algemeen hoor; ik vind dat, afhankelijk van het spel, er een calibratie-tool moet komen in de opties. Want Forza2 is vrij realistisch met een grote stuuruitslag maar iets als CMR klopt van geen kant. Echte rallyes rijden ze in het algemeen met veel minder stuuruitslag.

    Maar ja, DiRT moet ik nog downloaden; lijkt me wel een leuke demo en dan de komende week tussendoor even oefenen met verschillende auto's in Forza2 om de feeling van het stuur vast voor te bereiden op het volledige spel!
     
  6. BogaddE

    BogaddE Active Member

    Berichten:
    52
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het met stuur goed rijden hoor, het is even wennen, de eerste keer hillclimb kon ik geen bocht doorkomen eigenlijk maar als je er eenmaal aan gewend bent is het wel erg leuk. En ook lekker intensief door dat constante gehobbel.
    Met controller vond ik het ook niet fijn spelen, zeker met de camera achter dee auto.

    Ik wil in ieder geval niet meer zonder stuur, ik vind eigenlijk alle racegames een stuk leuker nu.
     
  7. KeaveXL

    KeaveXL Feelin' Funky

    Berichten:
    533
    Leuk Bevonden:
    0
    Werkt de force feeedback ook of heb je alleen rumble?
     
  8. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat mij trouwens wel opviel bij de installatie van het stuurtje:

    Er wordt gevraagd eerst de PGR 3 Driver disc in de tray te leggen en deze te 'installeren' maar toen ik dit deed startte het spel gewoon op! Zitten de drivers nu in het nieuwe dashboard ingebakken ofzo?
     
  9. Rishikiller_NL

    Rishikiller_NL Active Member

    Berichten:
    146
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog 1 vraagje , als ik naar Media Markt ga kan ik dan wel die logitech laten zien?
    zodat ik em daar voor 40 meepluk?
     
  10. justin2k5

    justin2k5 Active Member

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0

    Yep, maar als je de nieuwste dashboard update al hebt is die cd helemaal niet nodig.
     
  11. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaar dat ik dus geen update hoefte te installeren, ging er eigenlijk al vanuit toen PGR3 gewoon opstartte. Is misschien wel handig voor mensen die een stuurtje los kunnen aanschaffen (zonder PGR:cool: aangezien die disc dan overbodig is in principe. :)
     
  12. Uriel

    Uriel Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Force feedback zit al in Dirt bij de demo
     
  13. Bossplaya

    Bossplaya 1Man1ForceTrueskill

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of dit al gepost is maar op IGN vond ik dit:

    Zou dit betekenen dat het stuur hier ook wat goedkoper word?
    Zou wel mooi zijn :b:
     
  14. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    CMR 2 op de pc rijdt anders juist heerlijk met een stuurtje.

    FF een vraagje aan alle gasten met een stuurtje, waar hebben jullie het stuurtje op gezet/aan vast geklemd? Ik ben op zoek naar een soort hoog klein tafeltje voor tussen mn stoel en mn tv om het stuur op vast te klemmen en de pedalen onder te zetten en ben al heel wat winkels afgeweest maar kan niet echt een goed tafeltje vinden. Hoe doen jullie dat?
     
  15. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ga je die kopen? Ik zoek ook iets stevigs maar het liefst ook opklapbaars zodat ie niet zoveel ruimte inneemt, maar ik vraag me af of deze tafel stevig is. In het filmpje van tel sell staat er een waterfles van 20 liter op en kan je het tafeltje nog met 1 vinger verschuiven, dus als je dan stevig een kant op stuurt schuift volgens mij het hele tafeltje mee :p

    19,95 is iig weer de helft goedkoper als bij de tell sell, maar ik vraag me af of het handig is.

    Als iemand een goed idee voor een klein, stevig tafeltje ofzo, laat het ff weten. Zo'n hanssystem ofzo is idd ook wel handig, maar wel weer 55 euro met bezorgkosten en dan heb je zo'n grote paal op een plaat in je kamer staan, ook niet echt mooi en er staan ook geen afmetingen bij. Ik ben benieuwd hoe groot hij is als je hem op de laagste stand zet. Mss dat hij dan onder mn bureau past.
     
  16. alleycat

    alleycat OnlyInItForTheMoney

    Berichten:
    210
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoi,

    Zojuist MS stuurtje gekocht bij Bart smit voor 99euro (niet slecht lijkt me).
    Moet zeggen dat het erg wennen is ik vind hem wat traag reageren (Forza2) het is meer alsof je aan het zeilen bent =( Ik ben altijd een fanatieke racer geweest op de PC met GP4 en een van de beste logitech stuurtjes vind toch dat dit niet in de buurt komt.
    Verder een goed en mooi stuurtje en voor mij altijd nog beter dan auto rijden met een controller:confused:

    Gr....
     
  17. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik heb ook zo'n hanssystem besteld, kan ik daar mooi mn Logitech stuurtje op monteren en dan lekker racen! :)
     
  18. JeePee

    JeePee Guest

    PlaySeat. Zoek de thread maar ff door, kom je vast een pic tegen.
     
  19. FcWinningEleven

    FcWinningEleven Active Member

    Berichten:
    204
    Leuk Bevonden:
    0
    heb em gisteren ook gehad, vandaag ff alles geinstald. Maar tering.... wat is het moelijk sturen.... :p met de controller win ik op medium meestal wel maar nu kan ik op easy niet eens winnen. Misschien pleur ik die van mij wel op bazaar hier
     
  20. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    Hehe... welcome to real racing!! Ik vindt racen met een controller ook fijn, meestal is gamen met een controller fijn, lekker achteruit gezakt... maar bij racegames zit ik toch altijd al op t puntje van mijn stoel..

    Ik persoonlijk vindt dat je bij een stuur meer controle hebt over de auto, maar dat komt misschien omdat ik veel auto rij. Ik neem gewoon alle bochten veel lekkerder met een stuur dan met t pookje van de controller...

    Plus de sfeer hey... zo'n stuurke voor je neus, pendaaltjes eronder... flipper gearbox... en go!!!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina