Wat is er met Xbox Magazine gebeurd?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Rbz NL, 26 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rbz NL

Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Ik had op koninginnedag een hele stapel Xbox Magazines gekocht en ik vond het een heel leuk blad. Toen ik naar www.xboxmagazine.nl ging kwam ik op de site van een ander blad genaamd GMR uit. Bestaat Xbox Magazine nog of ik het er niet meer?

2. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    vorig jaar, rond september, zijn ze er mee opgehouden. na een paar maanden rust zijn ze GMR geworden (Gamer), wat voor alle platformen is.

maar hier wilde ik vandaag ook al een topic over maken:

Zijn er geen admins/mods/members met schrijftalent en een beetje verstand van uitgeven enzo, zodat Xboxworld een blad kan worden, alleen voor Xbox 360, aangezien XBW de grootste Xbox community van nederland is. En ik denk dat er veel vraag naar is (waaronder ik ook val).

Laatst bewerkt: 26 mei 2007
  3. AgentSmith

AgentSmith Guest

Het heet nu GMR en is multi platform gegaan, niet alleen Xbox wordt besproken, de rest ook.Wel jammer, heb me erop afgezegd.

4. Slyrex

Slyrex pssst

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook:+

5. rikkel

rikkel Umm Kulthum

Leuk Bevonden:
    1
    Nee man. Magazine's zijn altijd te laat. Ze moeten drie weken van te voren naar de pers. Voordat ik ze thuis heb weet ik al alles. Plus je kan er geen trailerss en ingame footage in zetten. En tjah een demo zien wekt meer indruk dan een demo lezen.

6. sanderSJE

sanderSJE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij is dit echt niet zo simpel als je denkt ik zou het wel gaaf vinden trouwens:cool:

7. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    das zo, maar toch staat er vaak in een magazine dingen die je niet leest op internet en staan vaak mooie afbeeldingen bij die nog neit onilne zijn, voor de rest is het idd allemaal hetzelfde en om daar nou 5 euro voor te betalen is een beetje gekkenwerk natuurlijk, maar das ook zo bij Voetbal International (al is dat wel goedkoper en meer info die je anders niet leest)

multi platform zijn wij meestal niet in geinterreseerd, ik speel alleen op de xbox, 360, en pc, dus PS2 maakt me niet zoveel uit, kan ik ook online lezen, als je multi platform blad wilt lezen moet je gewoon PU kopen, kan je ook nog leuk mee lachen

8. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    De GMR heb ik ook 2 keer gehad maar als je een multiplatform blad wilt hebben kun je volgens mij het beste de Power Unlimited kopen. Jammer dat ze ermee gestopt zijn want ik vond het wel een leuk blad.

9. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    daarom zei ik ook:

10. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Je had toch een tijdje geleden de XBM en XBM 360 ofzo? en die 360 versie was er toen net mee begonnen, is die ook al weer gestopt? Erg jammer, want in zo'n blad lees je ook weer leuke reviews en zo. Ik heb laatst ook een heel leuk Engels xbox 360 blad gekocht, wel duur, maar wel met demo dvd en boekje erbij en stonden echt heel veel previews van bekende en minder bekende games met een heel artikel, gegevens en screenshots voor dit jaar en zelfs games die pas volgend jaar uitkomen. Is wel een vet blad.

11. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    de journalisten van die bladen gaan wel vaak op perstrips, waar ze informatie krijgen die dan alleen in dat blad komt te staan. en een blad zet je echt niet zo maar op, dat kost veel geld en energie.

12. Rbz NL

Leuk Bevonden:
    8
    In principe kun je alle info die in die bladen staat ook op internet vinden dus daarom moet zo'n blad iets anders hebben waardoor het toch nog gelezen wordt. Neem bijv. de PU. Die bijschriften zijn erg leuk maar het is gewoon een blad vol humor.

13. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Die GM ofzo is dikke suckage, ik lees liever de PU das ook nog een blad met humor :D.

Xbox magezine was goed ma'ja ik denk dat er geen opvolger ofzo komt.

14. XboxFreak36

XboxFreak36 Suzuki GSX-R750 K9

Leuk Bevonden:
    0
    Er is al een Magazine maar die is nog maar 1x uit gekomen het wou elke maand een nummer leveren maar daar was niet genoeg vraag voor dus het is nu iets van 5x in het jaar. de reden is:
    Omdat we dan nog meer brieven krijgen waarin we kleinerend worden aangesproken ( en omdat er ook weer niet zoveel games uitkomen. nu wel, maar in de lente en in de zomer niet)

Het blad zelf heet Jou Xbox360 Magazine.
    en de site is www.jougames.nl/magazines

Edit: het Magazine is al zo oud dat de site het niet eens werkt :/ dat wist ik niet eens...

Laatst bewerkt: 26 mei 2007
  15. michel1989

michel1989 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    xbox 360 world
    is een amerikaans blad wat ook in nederland verkrijgbaar is bij de bruna.
    een voordeel voor de mensen die liever internet willen en trailers zien is dat er altijd een dvdtje bij zit waar de trailers op staan. omdat het een amerikaans blad is zitten er vaak op previews bij van games waar wij nog nooit van gehoord hebben. bij de bruna is dit blad te koop voor ongeveer een tientje

16. averagegamer

averagegamer Active Member

Leuk Bevonden:
    13
    Dat blad bedoelde ik idd, had ik eind 2006 gekocht en toen zeiden ze geloof ik dat in Maart het volgende nummer zou kopen omdat het in januari en februari altijd rustig is op gamegebied. Dat blad bestaat volgens mij nog wel en daar is ook een ander blad van voor de Xbox en dit blad is speciaal voor de Xbox 360.

17. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    die bestaat ook al niet meer;)

18. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Als het net zo loopt als de fp moet Mirik in z'n eentje dat blad gaan volschrijven ;)

19. Offtrack

Offtrack ForzaGT :)

Leuk Bevonden:
    6
    Allejezus... misschien als je het in goed nederlands schrijft?
    Kleine tip: jouW

20. mattiejj

mattiejj Registered Muser

Leuk Bevonden:
    15
    hij is zowieso offline;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina