heey,, weet iemand nog een goed spel, dat ongeveer 1 jaar geleden is uitgekomen. ik speel nu SOFII ( Soldier Of Fortune 2 : Double Helix ) ik speel het nu al 5 a 6 jaar en heb er nu wel genoeg van .
Misschien handig als je beetje aangeeft waar je voorkeur voor hebt. Racegames? FPS? RPGS? RTS? kan wel van alles opnoemen
Als je houdt van soldier of fortune offline, moet je Black proberen. Voor multiplayer Counterstrike Source of inderdaad Battlefield 2.
Koop Half Life 2, hij is nog maar 14,99 bij de meeste winkels. Daar kan je echt heel lang mee vooruit (Counter Strike bijvoorbeeld) En als je PC dat niet trekt, kan je altijd nog gaan voor Half Life 1. Die is 10 euro, en kan je 1.6 spelen. En nog zat andere vette online games
Whaha, Half life 2 game of the year pack, alle versies van half life, css, en nog een heleboel andere shit
Je kunt ook gewoon GUnbound enzo dat soort spellen downloaden, zijn gratis en nog best vet hoor succes d'r mee!
Zie mijn topic, gratis HL2DM als je een ati videokaart hebt (of iemand kent met een ati videokaart die je wel wil matsen )
reacties op paar mensen : Halflife 2 is een oude game met een low budget 3d engine. ik moet zeggen dat het spel single player mij maar 2 uur heeft vermaakt. CSS is erg leuk, online dan wel te verstaan, single player was ik ook niet erg enthousiast over. CoD2 ( call of duty 2 ). Is een Battlefield like game. Goede graphics en wat uitgebreider dan 1 .. ( dohh ).. dat is wel een leuke start, daar zijn trouwens een heleboel gave custom maps door COD2 aan toegevoegd, ik zou het wel orgineel doen maar die custom maps zijn meestal alleen maar op cracked servers. Hierover laat ik niets uit hier
Ben ik de enige die alles wat hier gezegd wordt, onzin vind?? Halflife 2 een low budget 3d engine??? CSS een singleplayer?? Call of Duty 2 een battlefield game??