1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 Wireless Racing Wheel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Forza M, 3 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Banjy

    Banjy It's getting closer

    Berichten:
    913
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet eerlijk bekennen dat ik de eerste bochten ook zoiets van: Wat is dit?! Ergens verschilt het gewoon nog fundamenteel van echt autorijden. Tijdens het autorijden heb ik er namelijk nooit last van dat ik een bocht te scherp in snij en dan haast niet meer kan corrigeren...

    In de auto krijg je denk ik veel meer 'feedback' van hoe de wielen staan en waar alles naar toe gaat. Insturen met een stuurtje is volgens mij grotendeels op de gok maar na verloop van tijd wordt je daar natuurlijk steeds beter in aangezien je weet hoe de auto gaat reageren bij een bepaalde hoek. Maar het verloopt gewoon stukken minder vloeiend dan in het echt.

    Wat ik trouwens wel heel gaaf vind van PGR3 (en Forza heeft dat niet) dat als je stil staat het stuur omgooit en dan heel voorzichtig gas gaat geven dat hij zich net zoals in het echt recht gaat trekken. Bij Forza wil hij altijd recht staan, zelfs als hij stilstaat.

    Met de controller kun je scherpere tijden neerzetten maar ik vind dat dit een stuk nerveuzer gaat. Met het stuurtje kun je wel degelijk preciezer sturen vind ik. Aangezien ik nog niet zo gek veel ermee gereden heb en toch al steeds mooiere rondjes begin te rijden.

    Verder is de overall experience natuurlijk stukken beter dan met de controller. De hele beleving is gewoon intensiever. Maar dat moet je natuurlijk wel willen. :)
     
  2. VTec

    VTec Active Member

    Berichten:
    436
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb afgelopen week (omdat ik te lui was om m'n stoel e.d. helemaal te voorschijn te halen) FM2 met de controller gespeeld en geprobeerd mooie tijden te halen ivm de competitie. Na een aantal avonden gespeeld te hebben heb je uiteindelijk dus een mooie tijd neergezet, maar nadat ik weer m'n stuurtje e.d. te voorschijn haalde kwam meteen al een betere tijd naarvoren, m.a.w. met 't stuurtje kan ik meteen betere tijden halen + rijdt dit veel fijner dan met een controller.
     
  3. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Bedankt, ik heb ondertussen een hanssystem besteld ;)
     
  4. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Denk dat ik dat ook maar doe binnenkort. Wil het eerst nog even zonder testen (Rox stuur dat stuurtje is op :9)
     
  5. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ga je hem dan op schoot houden of op een tafeltje monteren? Ik ben gister stuk of 10 winkels en kringloopcentra langs geweest om een geschikt tafeltje te vinden die ook nog eens niet te veel ruimte in neemt, want anders heb ik weer zo'n tafeltje in mn kamer staan, maar kon niet echt een goed geschikt tafeltje vinden, dus heb nu dit stuurtje maar gekocht, en als ik hem op zn laagst zet past ie vast wel onder mn bureau voor als ik hem niet gebruik :) Ik heb echt zo veel zin om het te gaan racen met het hanssystem in combinatie met het Logitech DriveFX stuurtje. Ik heb nu NFS Carbon en TDU als racegames en mss koop ik nog wel Forza 2 en/of CMR Dirt. Ik hoop echt dat het stuurtje lekker rijdt en dat je er goede tijden mee neer kan zetten en dat de auto er goed op reageert :D
     
  6. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    hoogvliet heeft ze niet meer he :mad: Iemand nog ééntje over? :9
     
  7. QuiCk

    QuiCk Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    1of 2 pagina's terug wil iemand hem kwijt.
     
  8. The Crow

    The Crow Active Member

    Berichten:
    421
    Leuk Bevonden:
    2
    Weet iemand toevallig het emailadres voor het HansSystem? Heb ff een vraagje maar op de site zie ik alleen een besteloptie en z'n marktplaats advertentie is er ook niet meer.
     
  9. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb hem besteld, maar het banknummer klopt niet dus kan geen geld over maken!
     
  10. X-Commander

    X-Commander SolidCake.Com

    Berichten:
    279
    Leuk Bevonden:
    0
  11. tommert

    tommert PCR

    Berichten:
    51
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteren ook besloten dit stuurtje te bestellen \o/

    Na lang twijfelen en overal gezocht te hebben naar de laagste prijs heb ik hem besteld bij de bart smit (ervaring iemand?) webshop voor 100 euro (goedkoper kon ik hem echt niet vinden).

    Ik kan niet wachten totdat ik hem binnen heb, maar ik vrees dat het nog wel even gaat duren IVM pinksteren en al..

    Met dit stuurtje in het vooruitzicht ga ik de uren aftellen tot forza 2!
     
  12. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    ikke :D pm maar
     
  13. QuiCk

    QuiCk Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil sturen! Hopen dat ze hem donderdag hebben anders word ik gek.
    (nog 2 volle dagen examens:|)
     
  14. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    ik hoop zo dat ie er morgen is
     
  15. x76xdemonx76x

    x76xdemonx76x straightedge est1992

    Berichten:
    1.245
    Leuk Bevonden:
    41
    ik hoop ook dat ie er morgen is, ga ik 'm woensdag ophalen anders wordt t pas zaterdag...

    trouwens, iemand had dat idee om het stuur op een tv-tafeltje te zetten... dat tafeltje kun je dan vastzetten op een stevige houten plaat, maar zou t tafeltje wel in balans blijven!?

    Mijn pc stuur zit vast op een grote en redelijk zware tafel.. die verschuift soms ook nog...
     
  16. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik kreeg net een mailtje dat mn Logitech Drive FX stuurtje vandaag is opgestuurd, dus hopelijk komt ie morgen. En mn hanssystem komt hopelijk ook deze week.
     
  17. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Wtf!? Bel net Hoogvliet of het stuur er al is... "Ja duh, die staat er al vanaf donderdag" 8) Prutsers... Naja, vanmiddag maar halen dan :+
     
  18. Jingga

    Jingga Hand in Hand

    Berichten:
    2.531
    Leuk Bevonden:
    139
    hahaha 8) Ik net ook gebeld, waarschijnlijk na vanmiddag 3 uur istie binnen:) vracht was nog niet geweest nl.
     
  19. Fonias

    Fonias Active Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had die van mij zondag 20-05 besteld en heb deze afgelopen vrijdag opgehaald in Utrecht Overvecht \o/
    Vroeg nog aan de assistent-manager hoe het nu eigenlijk kon voor deze prijs.
    Hij zij dat het een fout was, nou dat was mij ook wel duidelijk :+
     
  20. Rebel8319

    Rebel8319 XBW Addict

    Berichten:
    2.784
    Leuk Bevonden:
    0
    ik had vanochtend gebeld .. en ik zou terug gebeld worden als hij binnen was .. want ze zouden straks een levering krijgen , maar ik lees hier dat jullie hem bijna allemaal al binnen hebben :9

    dan zal die van mij er vast morgen ook wel zijn !
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina