1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

WWE Smackdown VS Raw 2007

Discussie in 'Algemeen' gestart door JT Chinaski, 31 mrt 2006.

  1. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
  2. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe krijg je iemand op een tafel bij een table match?
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2007
  3. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo mensen, kun je instellingen van een royal rumble veranderen, zoals dat er meer dan 6 mensen tegelijk in een ring kunnen en dat er een langere tijd tussen zit voordat er weer een nieuwe ster komt? normal is dat 14 seconden ofzo
     
  4. dahouseman

    dahouseman The cake is a lie!

    Berichten:
    1.026
    Leuk Bevonden:
    0
    heb wat gedult zeg, of gebruik de edit knop...... Graag geen triple-posts ;)

    Meer als 6 man kan niet.
     
  5. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    In het boekje staat veel over hoe alles moet, die kun je het beste als eerste doornemen.
     
  6. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    -Hoe leg je iemand op een tafel, ik kan het niet zien in het boekje
    -Kan iemand mij kort uitleggen hier of mailen of een link geven ) van game modes , wat een pvv match is ofzo en manager en season die 3 dingen

    alvast bedankt

    mailen doe je naar
    lennaertsprangers@hotmail.com

    ik zou het erg op prijs stellen
     
  7. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    - Je kan iemand op de tafel leggen door een Irish Wip (RB + A) richting een staande tafel te doen waardoor hij er tegenaan leunt en dan kun je met de rechterstick iedere kant op, dan leg je 'm erop.

    - Een PPV (Pay-Per-View) is een speciaal evenement wat iedere maand weer komt, om de week heb je Smackdown en RAW en een PPV (bijvoorbeeld Judgment Day, No Way Out, Wrestlemania etc.) is dan zeg maar het evenement waar de feuds (ruzies) meestal worden uitgevochten, vaak ook om verschillende titels.

    - Season Mode is gewoon een seizoen (of iets langer) spelen, met één worstelaar.

    - General Manager heb ik nog niet gespeeld maar wil dat binnenkort wel doen.
     
  8. DutchDemons

    DutchDemons Total Domination XBW.nl VIP

    Berichten:
    651
    Leuk Bevonden:
    53
    GM Mode is ontieglijk saai. Ik zou het even snel checken en dan z.s.m. de achievements halen (als je dat leuk vindt), en snel weer gewoon worstelen:)
     
  9. arma22

    arma22 Active Member

    Berichten:
    563
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik ben ook met GM bezig voor de achievements maar ik vind er niet veel aan. Je kan die wedstrijden simuleren of zelf spelen maar toch vind ik het anders dan gewone wedstrijden
     
  10. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    steek gewoon een 2de conroller in en je hebt de achievement zo
     
  11. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben net met GM begonnen en tot nu toe vind ik 't wel aardig, ik denk dat het na een tijdje wel gaat vervelen maar nu is het nog wel leuk om al die dingen te bepalen.

    Wat wel jammer is, is dat je niet kunt bepalen wie er gaat winnen als je simuleert. Dit had nog weer wat extra strategie toegevoegd, maar voor de rest is het nog wel aardig en zeker leuk om Smackdown in te maken. :)
     
  12. robarrio

    robarrio Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Is er geen cheatcode om xp points te krijgen om je eigen mannetje beter te krijgen?

    Hoe kan ik iemand in de royal rumble uit de ring krijgen? Ik kan ze kapot schoppen maar het wil me maar niet lukken iemand uit de ring te gooien.

    Wat kan/moet je doen als je flikkert en in een superstaat bent? Vaak staat er druk op LB, maar dan gebeurt er niks.

    Wat erg cool was is dat je die trap ook af kunt breken en daarmee kan slaan. Dat is 1 keer per ongeluk gebeurd, weet iemand hoe je dat moet doen?
     
  13. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een match begint dan staat er heel vaak uitleg na het laden over hoe je iets doet (bijv. dat over de Rumble) en er zijn geen cheatcodes.
     
  14. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Mika Kimi, volgens mij heb jij best veel verstand van dit spel, zou jij mij helder kunnen uitleggen hoe je je tegenstander op een tafel lecht in een table match?

    alvast bedankt,

    Lenn_93
     
  15. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    En volgens mij kan het ook door (als je de tafel vastpakt) de rechterstick elke kant op te doen als je voor je tegenstander staat, dan leunt hij er zeg maar tegenaan en dan kun je weer elke richting op met de rechterstick waardoor je 'm erop legt.
     
  16. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    weet je hoe je iemand mee moet sleuren?
     
  17. robarrio

    robarrio Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe hou je een tafel vast?

    Wat kan/moet je doen als je flikkert en in een superstaat bent? Vaak staat er druk op LB, maar dan gebeurt er niks.

    Wat erg cool was is dat je die trap ook af kunt breken en daarmee kan slaan. Dat is 1 keer per ongeluk gebeurd, weet iemand hoe je dat moet doen?
     
  18. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    wat ik zo raar vind is dat bij een royal rumble altijd dezelfde als laatste komen, triple h kurt angle mark henry bijvoorbeeld, hoe kan dat?
     
  19. Mika Kimi

    Mika Kimi McLaren Mercedes

    Berichten:
    1.507
    Leuk Bevonden:
    0
    Lees allemaal het boekje eens. 8)
     
  20. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Idd zeg, normaal lees ik het boekje nooit maar toen ik dit spel begon te spelen ben ik toch eerst een gaan lezen, en dan gaat het al gelijk een stuk beter.
     

Deel Deze Pagina