1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Gamen met een Beamer [Deel 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Occisor, 17 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Is dat nou zo moeilijk uit te rekenen? Ga eens na hoeveel films je per week kijkt en hoeveel je gamed.... Deel 3000 door dat getal en je hebt uitgerekend hoeveel weken je ermee doet.
     
  2. Sostic

    Sostic Sostic

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    95
    Zo'n 3000 uur ongeveer :emo: :lol:
     
  3. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    Woooow ik was gisteren bij een vriend, en die hadden echt zo'n mega CRT beamer!! Vet man. Film-avond (pirates 2) en daarna Halo 3 beta :D Die vader van hem had van die dingen veel verstand, heel hun huis lag er namelijk mee vol (:+) en hij zei dat hij een resolutie van 20.000 x nog iets had. Alleen zonde dat de kleuren niet precies over elkaar heenvielen, daardoor was hij een beetje onscherp.
     
  4. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel een hele dure :+ kan dus niet...misschien in totaal 20.000 :9

    Wel leuk hoor zo'n CRT bak, en zijn ook niet zo heel duur te krijgen. HD modelletjes zijn nog wel duur. Helaas zijn die dingen totaal ongeschikt voor gamen door het inbranden op de buizen. Ze hebben als voordeel hun enorme blacklevel en contrast, maar er zijn al een handjevol digitale projectors in opkomst die er bijna aan kunnen tippen of zelf erlangs kan. De CRT's vergen in tegenstelling tot digitale beamers veel onderhoud en kennis over het apparaat, wat erg leuk is voor hobby'isten. Geef mij maar een lekker klein en stil digitaal bakkie :9.
     
    Laatst bewerkt: 19 mei 2007
  5. elwin

    elwin Elwin

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    [subject][Toshiba TLP-T60M] HDTV met xbox 360

    Hallo allen,

    Vandaag kwam een vriend langs met zijn xbox 360. Ik wou de beamer (1024x768 XGA) gebruiken en wou de xbox360 dus in HDTV mode zetten, maar wat ik ook probeerde het lukte niet. Het schijfje van de standaard bijgeleverde kabel was op hdtv gezet, met de gele plug kreeg ik geen beeld en met de groene alleen grijs en dubbel en het leek nergens op. Ik heb de mode van de beamer op pal en pal60 geprobeerd en ook de xbox laten varieren tussen 60 en 50hz. Tevens heb ik toen de HDTV schakelaar om was om in het dashboard hdtv te kiezen (en dus 720p geprobeerd).
    Volgens deze site moet het kunnen met deze beamer: http://www.beamerdiscount...M-details-aanbieding.html.

    Wat denken jullie?

    Hij moest helaas alweer weg, dus kan voorlopig nog even niet testen
     
  6. Speedy NL

    Speedy NL Guess Who's Back ?

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    zet de schakelaar op TV en je hebt beeld. het is namelijk geen HD-Beamer (WXGA)
     
  7. elwin

    elwin Elwin

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
  8. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoel je nou, heb je 1 voor 1 een stekkertje erin gestopt ofzo? Als je het via component wilt aansluiten moeten er 3 stekkertjes in je beamer. (Kan dit ik het verkeerd begreep)
     
  9. Dark Miracle

    Dark Miracle Guest

    Waarschijnlijk 3000 uur, maar dat weet ik niet zeker. :cool:
     
  10. Speedy NL

    Speedy NL Guess Who's Back ?

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    gebruik de microsoft vga hd kabel en dan zul je geen problemen hebben met kiezen van beeldformaat. je hebt namelijk geen component aansluiting! maar wel een vga ingang.

    maar dan nog, het is downscaled HD wat je dan bekijkt.
     
  11. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even gekeken welke aansluitingen jij op je beamer hebt in de brochure.

    Je hebt geen component ingang (de rode, groene en blauwe stekker), dus die kan je niet gebruiken. Met alleen de gele stekker (composite aansluiting), zul je geen HD beeld krijgen. Wat jij perse moet doen als je hoge resolutie beeld wil hebben op deze beamer is een 360 VGA HD kabel aanschaffen. Hierna je resolutie op de xbox instellen op 1024x768. Dat is de beste resolutie voor deze beamer, omdat dit je natieve resolutie is.

    Succes ermee.
     
  12. elwin

    elwin Elwin

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat dacht ik inderdaad al, maargoed de 360 is niet van mij dus helaas. En de meeste mensen hebben ook niet zo'n kabel. helaas :mad:. Maargoed, mocht ik zelf ooit overgaan tot aanschaf, dan neem ik zo'n kabel er wellicht bij.

    Bedankt voor deze informatie in ieder geval.

    EDIT: misschien schaf ik ooit later een goede HD eigen beamer aan, dat is nog veel beter.
     
    Laatst bewerkt: 20 mei 2007
  13. Speedy NL

    Speedy NL Guess Who's Back ?

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    pf dynamike ik zei hetzelfde :p
     
  14. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik 6 minuten gedaan heb over mijn post (incl zoeken), en de jouwe daarom nog niet heb gezien ;)

    :):
     
  15. Speedy NL

    Speedy NL Guess Who's Back ?

    Berichten:
    266
    Leuk Bevonden:
    0
    like boeiend ofzeu hahaha!
     
  16. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0


    Heb je al foto's genomen :) ben erg benieuwd

    Grtz

    filip
     
  17. Niels G

    Niels G Active Member

    Berichten:
    105
    Leuk Bevonden:
    0
    Gamen op een beamer is geweldig! Ga vandaag eerst ff Ajax-AZ kijken op de beamer en daarna even kijken hoe de Halo 3 Beta eruit ziet op de beamer.*)
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  19. SjoerdV NL

    SjoerdV NL Hardcore Poster?

    Berichten:
    2.135
    Leuk Bevonden:
    2
    Hehe zou het heel graag willen hebben, helaas zit ik wat te dicht op het beeld voor een scherm van deze afmetingen. Elektrisch is natuurlijk wel de bom :cool:
     
  20. 2005simoens

    2005simoens Active Member

    Berichten:
    423
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft elektrisch niet meer kans op plooiingen in het doek dan bij een spanscherm ?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina